Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Klanten van paardensportwinkels gezocht

 
Profiel   

Wat is het verschil tussen een winkelapp en een webshop?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 23:37 



 
Profiel   

Marie111 schreef
Wat is het verschil tussen een winkelapp en een webshop?

Een winkelapp is een applicatie op je telefoon of tablet. Deze moet je downloaden via bijvoorbeeld de App Store. Een webshop is een online winkel waarop je terecht komt via een url. Divoza heeft een winkelapp die je kunt downloaden, maar je kunt ook naar de webshop gaan door www.divoza.com in te typen op internet (Google of Bing bijvoorbeeld).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 23:46 



 
Profiel   

Ik kom niet verder bij vraag 4.
Geen van deze disciplines beoefen ik het meest... Ik rijd western.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 23:53 



 
Profiel   

Ingevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 00:02 



 
Profiel   

Ik heb hem ingevuld!

Zou je kunnen uitleggen wat NFT is?
Ben nu wel een beetje benieuwd. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 00:07 



 
Profiel   

Gerardyolo schreef
Ik heb hem ingevuld!

Zou je kunnen uitleggen wat NFT is?
Ben nu wel een beetje benieuwd. :)

Bedankt! Tuurlijk, ik ben geen mega expert maar heb er wel veel over gelezen. Een NFT staat voor Non Fungible Token. Het is een digitaal en uniek bestand, wat in eigendom is van één persoon. Een NFT is daardoor exclusief. Het heeft een waarde en is te koppelen aan een digitaal element, zoals een afbeelding. Vanuit loyaliteitsoogpunt, waar mijn onderzoek over gaat, kan een NFT een speciaal gevoel geven aan bezitters. De NFT-houder is namelijk de enigste die het digitale element, en dus de NFT, bezit. Organisaties kunnen NFT bijvoorbeeld inzetten om toegang te verlenen tot exclusieve aanbiedingen of evenementen. Alleen bepaalde NFT-houders, die het wel eerst gekocht hebben, krijgen deze toegang door de NFT (bijvoorbeeld afbeelding) te tonen in de winkel of bij de ingang van een event.

Lang verhaal haha. Ik kan er nog langer over praten, maar hopelijk geeft dit al een goed beeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 13:55 



 
Profiel   

Iedereen bedankt voor het invullen! Ik heb ontzettend veel respondenten en zit ver boven het minimum. Ik ga nu de resultaten verwerken. Bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 13:56 



 
Profiel   

Ilseem schreef
SpikkelFire schreef
Interessant, worden de resultaten ook openbaar gemaakt? :)

De resultaten worden niet openbaar gemaakt. Wel kan ik mogelijk en enquêteresultaten delen via de mail als je dat wilt?

Ja graag! Ben erg benieuwd. Mag ook per pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 16:14 



 
Profiel   

Ik had hem gisteren ook nog voor je ingevuld. Wat ik nog wilde meegeven zijn de vragen over het "loyaliteitsplan", of hoe dat ook nog maar weer heet. Of je een gouden, zilveren of bronzen klant bent en hoe belangrijk dat voor je is.

Ik miste daar de optie "niet belangrijk voor mij". Ik heb daar maar "brons" gekozen, maar eerlijk gezegd kan het kan mij echt niet schelen of ik een houten of platina klant ben. Ik koop wat ik nodig heb en vaak krijg je dat soort "voordeeltjes" alleen als je ervoor betaald of heel veel koopt (wat je niet nodig hebt).
Dus ik doe daar nooit aan mee.
En ik verwacht als klant dat als ik ergens een klacht over heb dat ik netjes te woord wordt gestaan, of ik jaarlijks nou voor €20, €200 of €20.000 koop in de winkel en ongeacht mijn "loyaliteitsstatus".
Ik ben anders loyaal genoeg om mijn geld te gunnen aan de concurrent }> .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 16:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen