Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring Timestables Nieuwe Wetering

 
Profiel   

Wie staat of rijdt hier met z’n paard?

Wij overwegen ons paard hier te gaan stallen gezien de vele verschillende mogelijkheden afgestemd op de behoefte van het paard.

Nu zou ik graag, voor we deze beslissing nemen, graag ervaringen horen.

Wie kan ons meer vertellen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 01:39 



 
Profiel   

Wij zijn er geweest voor een rondleiding. Ziet er prachtig uit, kan niet anders zeggen.
Wij zijn afgehaakt op 600 soorten pakketten met allemaal een ander prijskaartje. Was voor ons niet duidelijk wat wij nu voor drie paarden gingen betalen.
Daarnaast is en blijft het een manege. Een keer per week zijn alle bakken echt bezet.
Daarnaast gaan wij regelmatig zeer vroeg op wedstrijd of komen wij laat terug, eventing, dit werd niet al te enthousiast ontvangen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 07:32 



 
Profiel   

Bakken schreef
Wij zijn er geweest voor een rondleiding. Ziet er prachtig uit, kan niet anders zeggen.
Wij zijn afgehaakt op 600 soorten pakketten met allemaal een ander prijskaartje. Was voor ons niet duidelijk wat wij nu voor drie paarden gingen betalen.
Daarnaast is en blijft het een manege. Een keer per week zijn alle bakken echt bezet.
Daarnaast gaan wij regelmatig zeer vroeg op wedstrijd of komen wij laat terug, eventing, dit werd niet al te enthousiast ontvangen....

Mag ik vragen wat het bij jullie uiteindelijk geworden is?
Ik ben vooral enthousiast over het feit dat je per paard kan afspreken wat de behoeftes zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 14:00 



 
Profiel   

Nog geen alternatief gevonden helaas....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 16:00 



 
Profiel   

Hoop dat er nog ervaringen gedeeld worden hier van betreffende manege

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 16:36 



 
Profiel   

Niemand verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 21:56 



 

Bakken schreef
Wij zijn er geweest voor een rondleiding. Ziet er prachtig uit, kan niet anders zeggen.
Wij zijn afgehaakt op 600 soorten pakketten met allemaal een ander prijskaartje. Was voor ons niet duidelijk wat wij nu voor drie paarden gingen betalen.
Daarnaast is en blijft het een manege. Een keer per week zijn alle bakken echt bezet.
Daarnaast gaan wij regelmatig zeer vroeg op wedstrijd of komen wij laat terug, eventing, dit werd niet al te enthousiast ontvangen....


Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik bezocht net de website nav hun advertentie op marktplaats maar ze hebben echt overal een pakket voor.
Ik kan je verder niet helpen met ervaringen TS, ik haak af op 1 uur paddock per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 22:00 



 
Profiel   

Ik heb ook op de website gekeken, ik word helemaal duizelig van alle prijzen en het is heel onduidelijk
Basis prijs en dan voor de wei nog een x bedrag naar het aantal uur


Bij 2x enten en 1x rhino verplicht ben ik afgehaakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 14:22 



 
Profiel   

Ik ken de stal zelf nog niet heel goed maar woon wel in de omgeving. De prijslijst was eerst anders dus ze zijn nog zoekende naar een fijn systeem denk ik. Is het niet met hun te bespreken wat je wel/niet wilt en dat zij dan een prijs neerleggen? Lijkt me wel mogelijk met deze mensen van wat ik hoor in ieder geval en dat straalt de website ook wel uit dat ze graag een maatwerk iets per paard maken zoals TS zegt.

Ze hebben het sowieso heel mooi opgeknapt, was best een oude bende toen ze het kochten. Ben benieuwd naar ervaringen maar ook hoe ze zich verder zullen ontwikkelen. Ik sta nu in eigen beheer maar mocht dat door tijd en omstandigheden niet meer lukken vind ik het wel een interessante locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 11:07 



 
Profiel   

Ze hebben het zeker mooi opgeknapt! Alleen wat ze aangeven op hun site aan voorzieningen zijn lang niet allemaal nog gerealiseerd.
De vraag is dus op het moment dat deze voorzieningen er wel zijn of en zoja hoeveel het stallingsgeld omhoog gaat.
Daarnaast vind ik sommige prijzen, 65€ per paard per maand om gebruik te mogen maken van een stapmolen bijvoorbeeld, absurd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 16:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen