Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kür op muziek - copyright muziek

 
Profiel   

Hi! :D

Ik mag binnenkort voor het eerst een kür op muziek rijden bij een finale, op L niveau.
Nu ben ik hier zelf mee bezig gegaan, maar zit ik met de muziek. Hoe zit het als je muziek gebruikt waar copyright op zit? Is dit een probleem of maakt dit niet uit zolang je het niet op internet zet?

Iemand die dit weet of hier ervaring mee heeft? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:06 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar entertainment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:30 



 
Profiel   

Joortjex schreef
Hi! :D

Ik mag binnenkort voor het eerst een kür op muziek rijden bij een finale, op L niveau.
Nu ben ik hier zelf mee bezig gegaan, maar zit ik met de muziek. Hoe zit het als je muziek gebruikt waar copyright op zit? Is dit een probleem of maakt dit niet uit zolang je het niet op internet zet?

Iemand die dit weet of hier ervaring mee heeft? :)


Valt niet te zeggen, ligt helemaal aan het nummer, de artiest en de copyright zelf.

Ik heb meerdere YT filmpjes met copyright, het ene filmpje is niet zichtbaar in bepaalde landen, ander filmpje is niet hoorbaar in bepaalde landen, weer een ander filmpje is prima zolang ik er geen geld mee verdien.

Doe dus eerst onderzoek welke muziek je wilt gebruiken en wat voor copyright daar opstaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:42 



 
Profiel   

Het gaat mij erom dat je er op wedstrijd geen gedoe om krijgt. Weet je hoe dat zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 14:13 



 
Profiel   

Zegt de KNHS daar niks over?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 14:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen