Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dierenarts voor keuring omg. Tongeren, België/ Maastricht

 
Profiel   

Ik ga binnenkort samen met een vriendin naar wat jonge paarden kijken voor haar. We komen zelf uit Groningen en natuuuuuurlijk hebben we iets gevonden in België 8)7
Mocht ze er eentje leuk genoeg vinden dan wil ze natuurlijk laten keuren. Zowel klinisch and rx.
Ik kan zelf geen arts vinden in deze omgeving, maar misschien zoek ik gewoon verkeerd.
De paarden staan in Tongeren, maar Maastricht lijkt (op google maps tenminste) relatief dichtbij dus het zou eventueel ook kunnen om naar Maastricht te rijden voor een keuring, denken we.

Wie kan een goede paardenarts aanbevelen voor een aankoopkeuring?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 13:21 



 
Profiel   

http://paardenkliniekdemolenweg.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 13:34 



 
Profiel   

DaniellaF schreef



100%

Florence is kundig, geduldig en eerlijk.. Toen ik nog in limburg woonde was zij ook mijn da.. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 13:40 



 
Profiel   

nine1987 schreef
DaniellaF schreef



100%

Florence is kundig, geduldig en eerlijk.. Toen ik nog in limburg woonde was zij ook mijn da.. :j


Eens, Florence is ook mijn veulen komen nakijken in Echt toen ik hem vorig jaar kocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 15:09 



 
Profiel   

Molenweg inderdaad. Geven goed advies, zijn kundig en gewoon ook hele fijne personen!
Bovendien waren ze toen ik mijn paard liet keuren een van de goedkopere opties en hebben ze echt uitgebreid de tijd genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 00:06 



 
Profiel   

Marc Deuss!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 07:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen