Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Rijles omgeving Leiden, Noordwijk, Wassenaar ZH

 
Profiel   

Hi!

Al enige tijd begint het weer een beetje te kriebelen om het rijden weer op te gaan pakken, dus ben ik opzoek naar een fijne plek waar ik weer kan gaan lessen. Ik ben niet opzoek naar een manege, dit vind ik te druk en is niks voor mij.

Wat zoek ik dan wel? Een fijne (kleinschalige) plek waar gelest kan worden op lespaarden daar ik geen eigen paard heb (heb alleen een pony waar ik mee men, volg ook menles met haar maar dat is toch anders als rijden haha). Het is wel echt een harde eis dat er dus lespaarden beschikbaar zijn. Liefst ook voor beginner/onzekere ruiter, mijn laatste les is zo’n 11 jaar geleden geweest dus ik wil het liefst gewoon weer vanaf het begin beginnen.

Bestaat zo’n plek überhaupt? :+
Ik heb een auto (en elektrische fiets) maar rij toch liever niet meer als 20 km vanaf Katwijk aan Zee.

Wie o wie weet wat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 17:16 



 
Profiel   

Stichting No Limits in Noordwijk wellicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 19:22 



 
Profiel   

De manege Voorschoten is nvrij klein en niet druk. In de lessen rijden maximaal 5 mensen, volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 19:30 



 
Profiel   

Misschien is Chai Valley iets?
Zit in Wassenaar, maar tegen Katwijk aan. Net voorbij Panbos zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-22 10:19 



 
Profiel   

Paardencoach aan zee misschien?
Absoluut kleinschalig, rustig persoon, ik denk wel dat ze wat duurder is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 22:46 



 
Profiel   

Country Stables? Hele fijne, rustige stal en super betrouwbare en goed verzorgde lespaarden, op papier is het wel een manege maar ze hebben vooral prive en duo lessen en omdat het western is (met name pleasure) is het niet te vergelijken met je doorsnee manege :o

Ze zitten in Voorschoten/ randje Wassenaar, goed te doen vanuit Katwijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen