Fittest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Fittest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-23 21:29

Ik zou wel eens de conditie willen laten meten van mijn paard dmv een fitest en een plan kunnen maken ter verbetering van de conditie/sterker maken mbv een hartslagmeter. Zijn er mensen die dit doen in Zuid Holland/Zeeland?
Ik weet tot nu toe alleen Carolien Munsters, maar zij zit ver weg en is echt gericht op sportpaarden. In mijn geval gaat het niet om een serieus sportpaard maar om een 'gewoon' recreatiepaard.

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:50

Ingrid_92 schreef:
Ik zou wel eens de conditie willen laten meten van mijn paard dmv een fitest en een plan kunnen maken ter verbetering van de conditie/sterker maken mbv een hartslagmeter. Zijn er mensen die dit doen in Zuid Holland/Zeeland?
Ik weet tot nu toe alleen Carolien Munsters, maar zij zit ver weg en is echt gericht op sportpaarden. In mijn geval gaat het niet om een serieus sportpaard maar om een 'gewoon' recreatiepaard.


Je kan eens informeren bij Donna Oudshoorn in Wassenaar. Zij start endurance een geeft endurance-clinics en zij kan je vast wel helpen met jouw vragen. https://www.facebook.com/EnduranceClinics?locale=nl_NL . En anders weet ze vast wel iemand die daar, gericht op jouw specifieke situatie, nog beter mee overweg zou kunnen.