Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met UHG shop

 
Profiel   

Dan kun je nog beter bij Euro horse bestellen. Heb je het de volgende of 2 dagen later in huis.
Zag toevallig gister nog de Cashel maskers bij Dominique in z’n bus hangen.

Wat je ook kunt doen is als er een show is van de DRHA bij Reining Center De Meertenhof in Grathem, Limburg daar lekker shoppen. Staan zowel Euro horse alsook de UHG shop met een ruim gesorteerde stand
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 15:07 



 
Profiel   

Ik ben niet de enige met een slechte ervaring lees ik al, maar hier dus ook een slechte ervaring. Product waar wel korte levertijd bij stond heb ik een eeuwigheid op moeten wachten, en ipv dat ze dan de spullen die wel op voorraad zijn al opsturen en het ene artikel nasturen. Nee dan houden ze je hele bestelling vast.(en dan spreek ik over maanden..) Vervolgens is het een drama om informatie te krijgen of uberhaupt contact, dan krijg je eerst een heleboel smoesjes waarom er nog niks gebeurd is en als je dan je geld terug wil kan je daar ook een eeuwigheid op wachten. Nee ik bestel hier nooit meer wat, ballentent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 21:03 



 
Profiel   

Je snapt niet dat het niet binnenkomt als je zoveel negatief commentaar, bergen mailtjes krijgt etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 23:55 



 
Profiel   

Ik heb zoals verwacht nog geen reactie, en ook niet een deel van mijn geld retour.
Ze houden zich zo te lezen ook al jarenlang totaal niet aan geldende wet- en regelgeving. Gewoon lak aan al die mensen.
Ik zou mensen die ook slechte ervaringen hebben adviseren om melding te gaan maken hiervan.
Dat kan via deze organisatie:

https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 10:51 



 
Profiel   

Kayley95 schreef
Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!

Bestelling geannuleerd? Geld terug gevraagd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 11:03 



 
Profiel   

bigone schreef
Kayley95 schreef
Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!

Bestelling geannuleerd? Geld terug gevraagd?

Jup, word gewoon doodleuk genegeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 11:08 



 
Profiel   

Je ziet dat ze je bericht heeft gelezen? Misschien dan toch maar zwaardere stappen ondernemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 11:46 



 
Profiel   

bigone schreef
Je ziet dat ze je bericht heeft gelezen? Misschien dan toch maar zwaardere stappen ondernemen.


Ja staat gewoon op blauw. Ben van plan om er binnenkort anders gewoon heen te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 12:27 



 
Profiel   

Hier helaas ook voor bijna 200 euro spullen besteld... helaas kom ik er nu dus achter dat er zoveel negatieve reviews over hun zijn...
Uiteraard heb ik ook geen levering gekregen en ook geen contact kunnen krijgen. Echt enorm balen.
Is er bij jullie al een oplossing gekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:56 



 
Profiel   

Kom eens naar Grathem als het er een NRHA show is. UHG staat daar dan met een stand, kun je het gewoon zelf vragen aan hen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:59 



 
Profiel   

sevke schreef
Kom eens naar Grathem als het er een NRHA show is. UHG staat daar dan met een stand, kun je het gewoon zelf vragen aan hen.


Wanneer is dat ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:27 



 
Profiel   

Heb destijds ook moeite gehad met hun qua levering spullen .
Heb ze toen benaderd via de app en een afspraak gemaakt om het spul op te halen ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:30 



 
Profiel   

marjolein88 schreef
sevke schreef
Kom eens naar Grathem als het er een NRHA show is. UHG staat daar dan met een stand, kun je het gewoon zelf vragen aan hen.


Wanneer is dat ?

Half maart is er een show waar ze normaal altijd met een stand staan.

Verder emails en messenger blijven sturen. Gewoon stalken. Die lui leren het nooit. Gaat al jaren bagger via die webshop

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 12:24 



 
Profiel   

Helaas ook slechte ervaring met bestellen bij UHG. Kwam er te laat achter, anders had ik elders besteld.
Bestelling gedaan op 21 december, stond levertijd bij van 5-14 werkdagen. 2e week januari maar gaan mailen, bellen, bericht sturen. Geen reactie. Pas toen ik negatieve review wilde plaatsen, kreeg ik bericht terug. Product moest uit VS komen, werd daarom later geleverd. Begrip voor natuurlijk, maar laat dat dan even weten. Zou nu onderweg moeten zijn. Er is een track&trace aangemaakt, maar pakket is nog niet bij PostNL aangeboden. Bijzonder :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 13:03 



 
Profiel   

Renss schreef
Zou nu onderweg moeten zijn. Er is een track&trace aangemaakt, maar pakket is nog niet bij PostNL aangeboden. Bijzonder :(


Die track en trace zegt idd niks, is een zoethoudertje weet ik uit mijn 1 malige slechte ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:29 



 
Profiel   

sevke schreef
Kom eens naar Grathem als het er een NRHA show is. UHG staat daar dan met een stand, kun je het gewoon zelf vragen aan hen.


Maar als je een webshop hebt en mensen bestellen daar is het toch belachelijk dat je ze op een evenement moet gaan opzoeken. Leuk als je daar toevallig bent. Hoewel ik dan ook niet van ze zal kopen, maar dan moeten ze de webshop sluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:37 



 
Profiel   

superpony schreef
sevke schreef
Kom eens naar Grathem als het er een NRHA show is. UHG staat daar dan met een stand, kun je het gewoon zelf vragen aan hen.


Maar als je een webshop hebt en mensen bestellen daar is het toch belachelijk dat je ze op een evenement moet gaan opzoeken. Leuk als je daar toevallig bent. Hoewel ik dan ook niet van ze zal kopen, maar dan moeten ze de webshop sluiten.


Das waar, maar voor de mensen die al besteld hebben kan het wel een oplossing zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 11:22 



 
Profiel   

Ergens ben ik “blij” om te lezen dat er meer mensen zijn met probleem bij UHG.
Ik wacht al vanaf 18 december op een bestelling van ruim €200. Ik heb tussendoor 1x contact gehad in januari. En vanaf toen volledige radio stilte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 22:12 



 
Profiel   

RAGGIE schreef
Ergens ben ik “blij” om te lezen dat er meer mensen zijn met probleem bij UHG.
Ik wacht al vanaf 18 december op een bestelling van ruim €200. Ik heb tussendoor 1x contact gehad in januari. En vanaf toen volledige radio stilte.


Ik word er echt verdrietig van om te lezen dat meerdere mensen nog steeds niets geleverd krijgen en helaas deze webshop maar blijft bestaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 23:47 



 
Profiel   

Op 30 September had ik 2 dekens besteld. 1 heb ik in November gekregen en de andere nog steeds niet. Krijg ook op geen enkele manier contact. Heb nou via mail mijn bestelling geannuleerd maar ook hier geen reactie op gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 05:44 



 
Profiel   

Ik heb juni 2022 vliegenmaskers besteld die van cashel. Kreeg ze pas januari 2023 binnen… toen had ik ze niet meer nodig maar heb ze nu op voorraad als de mijn (oude) stuk zijn..

Ik besteld daar niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 07:34 



 
Profiel   

Ik vroeg mij af. Zijn er mensen die wel eens vervolg stappen hebben genomen? Behalve bellen, mailen enz. Ik denk dan aan rechtsbijstand bijvoorbeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 15:38 



 
Profiel   

Ik heb destijds op het punt gestaan. Maar op het moment dat je brieven gaat versturen kunnen ze opeens OF wel verzenden, OF het geld terugstorten.

Mijn eerste topic stamt trouwens als uit 2012 zag ik net, dus als je als shop meer dan tien jaar lang (!) zo met klanten omgaat, en blíjft omgaan, dan getuigt dat gewoon van slecht ondernemerschap en ben je het werken met klanten gewoon niet waard imo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 09:09 



 
Profiel   

Hier hetzelfde verhaal… 13 februari een bestelling gedaan met levertijd 2 werkdagen, 17 februari kreeg ik pas bericht met track and trace code… tot op vandaag is mijn pakket zelfs nog niet aangemeld bij dhl!
Al gemaild en geappt, niks reactie… en ik kan het niet ophalen want ik woon in België :P
Hier ga ik dus nooit meer bestellen! :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 11:02 



 
Profiel   

Ligt het aan mij of is de webshop offline?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 11:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen