Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: paddock paradise of 24/7 buiten stalling omgeving Nijkerk

 
Profiel   

Gezocht voor mijn 7 jarige spring gefokte sociale merrie een fijne paddock paradise of 24/7 buiten stalling waar paarden welzijn voorop staat.
Belangrijk voor mij ( en mijn paard ) is dat het een rustig locatie betreft met een stabiele ( niet al te grote ) kudde . Waar het ook met oud & nieuw rustig is ( niet in een soort van oorlogsgebied).
Binnenbak zou fijn zijn maar in elk geval een buitenbak met all wheather bodem een goede schuil mogelijkheden met goede bodem bedekking ( in elk geval niet alleen maar stenen ).
In omgeving Nijkerk/Bunschoten/Amersfoort/Putten.

D-Sportstables ben ik mee bekend en zou ik graag staan maar zitten helemaal vol en als er straks weer plek komt dan laten ze alleen nog mensen toe met meerdere paarden…

Groetjes

Patricia
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 09:01 



 
Profiel   

Ik ken nog een leuke stal, maar daar ben je zelf ook al bekend mee ;-)

Verder kan je eens kijken naar onderstaande stallen. Ik weet niet in hoeverre deze stallen nog bestaan en/of plek hebben.
Wellicht dat andere bokkers hier nog wat over kunnen zeggen?

- De Hoekersteegh
- Equum in paradiso
- Aarderhoeve
- Manege Slichtenhorst
- Almeersch Hippisch Centrum
- SophieBella
- NaturehorseParadise
- Stal Hulkesteijn
- Stal Ludmilla's Hoeve
- (D-sportstables)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:20 



 
Profiel   

Vragen om (ervaringen met) een dienst, mogen op het Ervaringen en Diensten forum, het topic verhuist daar naartoe:

VSW -> ED

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:01 



 
Profiel   

Ik sta al meer dan 3,5 jaar naar volle tevredenheid bij Nature horse paradise in Zeewolde.
Dus als je daar vragen over hebt dan hoor ik het wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:11 



 
Profiel   

Aerdenhoeve in Achterveld bestaat niet meer in de vorm zoals hij jaren heeft bestaan. Geen idee of er nog pensionklanten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:12 



 
Profiel   

OranjeRose schreef
Ik ken nog een leuke stal, maar daar ben je zelf ook al bekend mee ;-)

Verder kan je eens kijken naar onderstaande stallen. Ik weet niet in hoeverre deze stallen nog bestaan en/of plek hebben.
Wellicht dat andere bokkers hier nog wat over kunnen zeggen?

- De Hoekersteegh
- Equum in paradiso
- Aarderhoeve
Bestaat niet meer in de hoedanigheid als het was. Het boerenbedrijf biedt nu zelf pensionstalling aan, maar alleen de 10 boxstallen met uitloop.
- Manege Slichtenhorst
- Almeersch Hippisch Centrum
- SophieBella
Hier heb ik mijn 2 jarige staan. Het is geen “luxe” nieuwe accommodatie, maar wel is alles aanwezig voor paard en mens. Superfijne eigenaren, duidelijk en helder in de communicatie en heel goed voor de paarden! Alles is goed verzorgd en er wordt duidelijk geïnvesteerd om het allemaal nog beter te maken! Fijne plek, veel rust in de kudde en voldoende ruimte!
- NaturehorseParadise
Geen eigen ervaring mee, maar wel via via gehoord dat er veel modder is en weinig schuilgelegenheden zijn.
- Stal Hulkesteijn
- Stal Ludmilla's Hoeve
Ben ik geweest en heb ik op de wachtlijst gestaan. Uiteindelijk afgezegd wegens omstandigheden. Ik hoor positieve verhalen, maar mijn eigen mening is dat ik het te grootschalig vind (90-100 paarden in de kudde) en ten opzichte van die groepsgrootte weinig rust/ligplekken.
- (D-sportstables)
Hier sta ik nu met mijn 6 jarige ruin en zodra de 2 jarige 3 en zadelmak is zal ze naar deze stal verhuizen. Vooralsnog is de de perfecte stalling voor mij is deze omgeving. Helaas is er op dit moment een wachtlijst en de voorwaarde om met meerdere paarden in te scharen.



Ik heb van bovenstaande stallen waar ik iets van weet in schuingedrukt aangevuld. Misschien heb je daar iets aan :)
Ik ben overigens vanuit stal Aarderhoeve verhuisd naar D-sportstables bijna 2 jaar geleden. De reden hiervoor was het achterstallig onderhoud aan de bakbodems daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:56 



 
Profiel   

OranjeRose schreef
Ik ken nog een leuke stal, maar daar ben je zelf ook al bekend mee ;-)

Verder kan je eens kijken naar onderstaande stallen. Ik weet niet in hoeverre deze stallen nog bestaan en/of plek hebben.
Wellicht dat andere bokkers hier nog wat over kunnen zeggen?

- De Hoekersteegh
- Equum in paradiso
- Aarderhoeve
- Manege Slichtenhorst
- Almeersch Hippisch Centrum
- SophieBella
- NaturehorseParadise
- Stal Hulkesteijn
- Stal Ludmilla's Hoeve
- (D-sportstables)


Hey Oranjeroosje

Dank! Meeste ken ik al wel en vallen eigenlijk al af ( te groot, te natte grond , geen wedstrijd ruiters welkom )
Equum in Paradiso misschien een optie eventueel maar weet niet of zij nog actief is.

Is sowieso dat ik niet perse weg hoef. Paard heeft het goed naar haar zin op onze stal. Meer dat ik m’n ogen en oren nu wel goed open hou voor als ik iets kan vinden wat goed lijkt, maar zal niet mee vallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:02 



 
Profiel   

_Lucifertje schreef
OranjeRose schreef
Ik ken nog een leuke stal, maar daar ben je zelf ook al bekend mee ;-)

Verder kan je eens kijken naar onderstaande stallen. Ik weet niet in hoeverre deze stallen nog bestaan en/of plek hebben.
Wellicht dat andere bokkers hier nog wat over kunnen zeggen?

- De Hoekersteegh
- Equum in paradiso
- Aarderhoeve
Bestaat niet meer in de hoedanigheid als het was. Het boerenbedrijf biedt nu zelf pensionstalling aan, maar alleen de 10 boxstallen met uitloop.
- Manege Slichtenhorst
- Almeersch Hippisch Centrum
- SophieBella
Hier heb ik mijn 2 jarige staan. Het is geen “luxe” nieuwe accommodatie, maar wel is alles aanwezig voor paard en mens. Superfijne eigenaren, duidelijk en helder in de communicatie en heel goed voor de paarden! Alles is goed verzorgd en er wordt duidelijk geïnvesteerd om het allemaal nog beter te maken! Fijne plek, veel rust in de kudde en voldoende ruimte!
- NaturehorseParadise
Geen eigen ervaring mee, maar wel via via gehoord dat er veel modder is en weinig schuilgelegenheden zijn.
- Stal Hulkesteijn
- Stal Ludmilla's Hoeve
Ben ik geweest en heb ik op de wachtlijst gestaan. Uiteindelijk afgezegd wegens omstandigheden. Ik hoor positieve verhalen, maar mijn eigen mening is dat ik het te grootschalig vind (90-100 paarden in de kudde) en ten opzichte van die groepsgrootte weinig rust/ligplekken.
- (D-sportstables)
Hier sta ik nu met mijn 6 jarige ruin en zodra de 2 jarige 3 en zadelmak is zal ze naar deze stal verhuizen. Vooralsnog is de de perfecte stalling voor mij is deze omgeving. Helaas is er op dit moment een wachtlijst en de voorwaarde om met meerdere paarden in te scharen.



Ik heb van bovenstaande stallen waar ik iets van weet in schuingedrukt aangevuld. Misschien heb je daar iets aan :)
Ik ben overigens vanuit stal Aarderhoeve verhuisd naar D-sportstables bijna 2 jaar geleden. De reden hiervoor was het achterstallig onderhoud aan de bakbodems daar.


Dank je wel!
Had inderdaad ook regelmatig van Nature Horse Paradise voorbij zien komen dat het een erg natte grond betreft. Ludmilla vind in ook veel te groot.
Eigenlijk komt alleen D-Sport in aanmerking qua faciliteiten. Is toch lastig om als wedstrijd ruiter een goede 24/7 buiten stal te vinden wat ook nog eens goede faciliteiten zijn. Maar goed dan moet ik eerst nog een paard bijkopen om daar heen te mogen en dat is ook weer zo wat hahahaha.
Gelukkig is het zo dat ik niet perse weg hoef maar meer als ik wat fijners kan vinden. Paard heeft het op de huidige heel goed naar haar zin dus ga zeker niet zomaar ergens naar toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:07 



 
Profiel   

Ik sta op ludmilla hoeve. Hele fijne stal en ruimte zat om te liggen is mijn ervaring. Er zijn 3 grote overkappingen en 2 waar ze ook op zand kunnen liggen. Daarnaast kunnen ze ook op de tracks liggen. Er zijn genoeg rustige plekken waar ze tot rust komen.

Ik zie mijn paarden regelmatig liggen, meer dan op de vorige stal waar ze een kleine schuilstal moesten delen met 27 paarden en weinig zand was op die hitactief stal om te liggen. OF ze moesten helmaal naar achter om daar op het zandgedeelte te liggen. (zonder schuilen)

En aarderhoeve is gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:31 



 
Profiel   

Equum in Paradiso en Hoekersteegh zijn geen pensionplekken.

Hulkestijn en Ludmilla hadden weinig tijd dat je kwam kijken en woonde toen zelf nog niet in de regio.
Nature Horse Paradise hebben ze een mooie ruimte waar het inderdaad nat kan zijn. Maar ligt aan jouw paard of die het er fijn doet. Er is wel een verhard pad en voerplekken ook verhard. En veel paarden staan er al lange tijd naar tevredenheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:01 



 
Profiel   

Dyonne schreef
Equum in Paradiso en Hoekersteegh zijn geen pensionplekken.

Hulkestijn en Ludmilla hadden weinig tijd dat je kwam kijken en woonde toen zelf nog niet in de regio.
Nature Horse Paradise hebben ze een mooie ruimte waar het inderdaad nat kan zijn. Maar ligt aan jouw paard of die het er fijn doet. Er is wel een verhard pad en voerplekken ook verhard. En veel paarden staan er al lange tijd naar tevredenheid.


Volgens de website van Equum in Paradiso bieden ze wel pensionstalling aan.
https://www.equuminparadiso.nl/paddock-paradise
https://www.equuminparadiso.nl/tarieven

Hoekersteegh was volgens mij ooit wel pensionstalling icm zorgboerderij/dagbesteding dacht ik? Maar mocht je geen ijzers etc. etc. Nu is dat voor mij op dit moment toevallig geen probleem omdat mijn paarden niet op ijzers staan, maar je weet nooit of dat zo blijft in de toekomst dus ik wil graag die keuze hebben.
En ik kan mij herinneren dat die plek te koop heeft gestaan en inmiddels ook verkocht is. Dus mogelijk is er daarom geen pensionstalling meer nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:57 



 
Profiel   

Soest: https://www.staldepaltzerhoeve.nl/

rust en ruimte en prachtig buiten rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:04 



 
Profiel   

Lucifertje klopt. Dat is oude informatie. Iemand die ik ken huurt de plek en het is geen pension meer. Althans de info van ruim een jaar geleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:38 



 
Profiel   

@Dyonne, altijd fijn als de informatie op de website up to date is… :roll: Lekker suf!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen