Western instructeur/instructrice aan huis gezocht (Overijssel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Western instructeur/instructrice aan huis gezocht (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-23 22:08

Hoi hoi

Ik wil na een hele tijd graag weer lessen gaan volgen met mijn paard. Daarom ben ik op zoek naar iemand die westernles aan huis geeft in de provincie Overijssel. De les hoeft niet gericht te zijn op westrijden o.i.d. Ik wil gewoon graag lekker bezig zijn met mijn paard en weer motivatie krijgen om regelmatig te rijden. Ik zoek iemand die positief ingesteld is en vriendelijk.

Uiteraard heb ik al via Google gezocht, maar de meeste instructeurs die ik tegenkom, geven alleen les op hun eigen locatie. Ik snap dat dit voor hen veel efficienter is, maar omdat ik geen vervoer voor mijn paard heb werkt dit helaas niet voor mij. Vandaar dat ik het hier probeer.

Heeft iemand misschien tips waar ik een instructeur kan vinden, of heb je iemand die je aanraadt? Eventueel sta ik ook open voor iemand die geen westernles geeft, maar bijvoorbeeld gericht is op natural horsemanship of centered riding zonder dat de discipline per se van belang is. Als ik iemand zou kunnen vinden die les geeft in zowel grondwerk als rijden, zou dat helemaal ideaal zijn :)

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Western instructeur/instructrice aan huis gezocht (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 22:49

Heb je Erika Zengerink al gevonden? EZ Riding heet haar bedrijf. Zit redelijk bij je in de buurt en is western en centered riding instructeur.

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Re: Western instructeur/instructrice aan huis gezocht (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 18:13

Ik ken haar inderdaad. Jaren geleden heb ik ook al wel eens eerder een paar lessen bij haar gevolgd. Ik heb contact met haar gehad, maar helaas rijdt zij op het moment vanwege persoonlijke omstandigheden geen routes.

Bedankt voor de tip in elk geval!

Wildgirl

Berichten: 11660
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Western instructeur/instructrice aan huis gezocht (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:15

Geen idee waar je in Overijssel zit maar indien bovenin dan kun je Colin Rietdijk eens bellen, hele fijne trainer!

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Western instructeur/instructrice aan huis gezocht (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 00:22

Versatile horsetraining van Alice Zijlstra, komt ook aan huis maar weet niet precies haar werkgebied.