Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kleine/prive stalling gezocht midden Limburg

 
Profiel   

Ik heb de paarden bijna altijd aan huis gehad maar door hele nare omstandigheden (die niets met de paarden vandoen hebben) moet mijn ruin naar pension. Ik heb kort op grotere stal gestaan met mijn paard maar dat is echt helemaal niks voor mij en hem. Ik zoek een kleine stal waar oog is voor paardenwelzijn. Dus dagelijks hele dagen buiten en voldoende ruwvoer. Een nette verlichte buitenbaan is voor mij meer dan voldoende. Ik hoop dat iemand een tip heeft. Via privé bericht kan ook!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 16:55 



 
Profiel   

Hopelijk kan iemand me helpen.
Het gaat trouwens rondom Echt +\- 20 min met de auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:40 



 
Profiel   

Mijn merrie staat op een heel fijne paddock paradise in Kelpen-Oler. 24/7 buiten met ruime schuilstal, kudde van nu 5. Mooie, zeer ruime, hele jaar rond te rijden verlichte buitenbak.
Weet niet of Kelpen-Oler je te ver is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 16:31 



 
Profiel   

Nee dat is niet te ver!
Om welke stal gaat dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 19:39 



 
Profiel   

Ik lees even mee. Ik zoek in dezelfde regio een plekje voor onze kleine pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 20:34 



 
Profiel   

Het gaat om Paddock Paradise Edens light.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 18:01 



 
Profiel   

Lomax123 schreef
Het gaat om Paddock Paradise Edens light.


Wat vind je prettig aan deze stal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 20:26 



 
Profiel   

Kleine, kudde, rust maar ook ondeugende ruinen. Heel aardige eigenaren, ze zijn erg betrokken, het paardenwelzijn staat er zeer hoog. Men denkt met elkaar mee. Ik voel me er erg fijn, mijn merrie ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 20:45 



 
Profiel   

Wil je vol pension of maakt dit niet uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 09:45 



 
Profiel   

Wendy Gielen in Mariahoop?


Locatie Maria Hoop Limburg. Tel.nr. 0648916901

Je kunt bellen voor info

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 12:32 



 
Profiel   

VSW -> ED

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 18:15 



 
Profiel   

Stripe000 schreef
Wendy Gielen in Mariahoop?


Locatie Maria Hoop Limburg. Tel.nr. 0648916901


Je kunt bellen voor info


Ik ga daar kijken komende week maar ben bang dat mijn instructeur er niet mag komen en die wil ik echt heeeeel graag behouden

Iemand anders nog een idee? Mag ook pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 12:55 



 
Profiel   

Ik zoek trouwens volpension

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 12:55 



 
Profiel   

Bij Gimando in Maria Hoop. Is dacht ik ook vol pension

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 16:13 



 
Profiel   

Heb je al eens gekeken op marktplaats? Hier staan een aantal stallen rondom echt/Maria hoop, maar ik ken ze persoonlijk niet. Het is een beetje een drama om een goede stal te vinden in de buurt is mijn ervaring

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 17:00 



 
Profiel   

Hoeve de Ruif in Echt
Outbaek in Maasbracht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 19:24 



 
Profiel   

Ik heb helaas nog geen geschikte stal gevonden. Hopelijk kan iemand me nog aan tips helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:18 



 
Profiel   

Het is echt een heeele lastige omgeving...Was Hoeve de Ruif geen optie? Dat was toen een van de meest paardvriendelijke stallen die ik heb gezien alleen kon ik daar bedrijfsmatig niet echt uit de voeten. Of het paddock paradise in sint odilienberg die hebben ook goede faciliteiten. Maar ook een wachtlijst denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:06 



 
Profiel   

Ma_n0n schreef
Ik heb helaas nog geen geschikte stal gevonden. Hopelijk kan iemand me nog aan tips helpen


Ben je al bij bovengenoemde stallen gaan kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:27 



 
Profiel   

0000 schreef
Het is echt een heeele lastige omgeving...Was Hoeve de Ruif geen optie? Dat was toen een van de meest paardvriendelijke stallen die ik heb gezien alleen kon ik daar bedrijfsmatig niet echt uit de voeten. Of het paddock paradise in sint odilienberg die hebben ook goede faciliteiten. Maar ook een wachtlijst denk ik.


Ik vond Hoeve de Ruif ook een fijne plek. Helaas zaten ze destijds vol.
Ik ken ook iemand die er momenteel staat en die is ook tevreden.
Ik ben uiteindelijk in Opoeteren terecht gekomen. Niet naast de deur maar wel zeer de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:29 



 
Profiel   

Stal in Sint odilienberg ken ik niet? Waar zitten zij?
Hoeve de ruif is bij mij om de hoek. Eerlijk hebben die een valse herder rondlopen los en ik voel me daar niet op mijn gemak. Maar ik zal nig eens contact opnemen
Gimando lijkt ook een fijne stal met een mooie lokatie maar doen ze de paarden met de quat naar binnen..ik ken paarden die daardoor blessure hebben opgelopen. Verder is er weinig..zeker omdat ik volpension zoek.
Om welke stal in opoeteren gaat dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:02 



 
Profiel   

Sorry het is in Melick zie ik, Equine Centre de Meer. Volgens mij een combinatie van paddock paradise maar wel met hele goede faciliteiten. Was voor mij niet geschikt omdat ik meerdere en wisselende paarden heb en ik geloof dat ze alles in dezelfde groep willen. Maar met één pensionpaard wel een mooi plekje denk ik.

Die herder kan ik inkomen trouwens -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:15 



 
Profiel   

Ma_n0n schreef
Stal in Sint odilienberg ken ik niet? Waar zitten zij?
Hoeve de ruif is bij mij om de hoek. Eerlijk hebben die een valse herder rondlopen los en ik voel me daar niet op mijn gemak. Maar ik zal nig eens contact opnemen
Gimando lijkt ook een fijne stal met een mooie lokatie maar doen ze de paarden met de quat naar binnen..ik ken paarden die daardoor blessure hebben opgelopen. Verder is er weinig..zeker omdat ik volpension zoek.
Om welke stal in opoeteren gaat dat?


Stal en Zorgcentrum Driesen. Als je meer wilt weten stuur gerust een Pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 16:22 



 
Profiel   

Chantal_1978 schreef
Ma_n0n schreef
Stal in Sint odilienberg ken ik niet? Waar zitten zij?
Hoeve de ruif is bij mij om de hoek. Eerlijk hebben die een valse herder rondlopen los en ik voel me daar niet op mijn gemak. Maar ik zal nig eens contact opnemen
Gimando lijkt ook een fijne stal met een mooie lokatie maar doen ze de paarden met de quat naar binnen..ik ken paarden die daardoor blessure hebben opgelopen. Verder is er weinig..zeker omdat ik volpension zoek.
Om welke stal in opoeteren gaat dat?


Stal en Zorgcentrum Driesen. Als je meer wilt weten stuur gerust een Pb


Uit nieuwsgierigheid eens gekeken (zoek ook voorzichtig iets met meer weidegang) en jeetje... Vanuit hier 10km hemelsbreed maar 35 minuten rijden. Wat is het toch fijn om in dit deel van het land te wonen 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:12 



 
Profiel   

@judith
Waar sta jij nu?

Het is inderdaad drama. Je bent nog sneller in Maastricht dan 10 km verderop in duitsland of België
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen