Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trailer huren midden Nederland

 
Profiel   

Helaas is zojuist de trailer die ik had besproken afgebeld door de verhuurder vanwege schade door een andere huurder. Heel zuur natuurlijk maar nu moet ik een andere trailer regelen.

Iemand tips voor trailer huur in de regio Amersfoort/Zeist/Wijk bij Duurstede/Rhenen?

Ik zag een verhuurder in kapel-avezaath, dat is opzich te doen maar ik zoek eigenlijk wat meer in mijn eigen buurt.

Ik zoek een anderhalf of 1 paards trailer met zeiltje. Ik heb zelf een enkelpaards staan maar zonder zeil en aangezien ik een jong, niet verkeersmak paard ga vervoeren doe ik dat liever met zeil of af te sluiten klep zoals een Ifor.

De Paardenschuur had ik de trailer gereserveerd maar dat gaat dus niet lukken helaas.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:17 



 
Profiel   

Ik heb zelf onlangs een trailer gehuurd via een advertentie op Marktplaats. Misschien vind je daar iets in de juiste buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:21 



 
Profiel   

Ik zou voor een jong paard - als je kennelijk bang bent dat-ie eruit wil vanwege achteropkomende auto's en herrie - een vrachtwagentje huren.

Ricky Hilhorst zit in Putten, en verhuurt een mooi B-rijbewijs bus.
https://www.rhpaardentransport.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:27 



 
Profiel   

In Rhenen zit Eckeveld.
Goede en nette trailers voor een prima prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:30 



 
Profiel   

Fugers in Soest

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:36 



 
Profiel   

Je zou Kraaij in Nijkerkerveen kunnen proberen, of Fugers in Soest.
Ik heb daar in het verleden trailers gehuurd en goede ervaringen mee (ook met jonge paarden), ik weet alleen niet wat ze momenteel hebben staan aan verhuurtrailers (of ze ook 1,5 paards hebben bedoel ik dan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:37 



 
Profiel   

amsterdam10 schreef
Ik heb zelf onlangs een trailer gehuurd via een advertentie op Marktplaats. Misschien vind je daar iets in de juiste buurt.

Dat is ook wel een idee inderdaad, ik ga eens snuffelen daar.


Ibbel schreef
Ik zou voor een jong paard - als je kennelijk bang bent dat-ie eruit wil vanwege achteropkomende auto's en herrie - een vrachtwagentje huren.

Ricky Hilhorst zit in Putten, en verhuurt een mooi B-rijbewijs bus.
https://www.rhpaardentransport.nl/

Valt opzich mee, ik hem hem al twee keer eerder vervoerd. Maar beide keren in een dichte Ifor waarvan ik zeker wist dat hij er niet uit zou kunnen en waar hij door de achterdeuren ook niks kon zien achter zich. Dat was voor mijn eigen gevoel wel fijner. Echt een vrachtwagentje huren is een optie maar gaat mijn voorkeur niet naar uit. Putten is ook een uur rijden voor mij maar ik geloof dat er hier in de buurt ook een verhuurder van een B wagentje zit. Die zal ik eens checken.


Onali schreef
In Rhenen zit Eckeveld.
Goede en nette trailers voor een prima prijs.


Dank! Ik ga eens op de website kijken.

Sim schreef
Fugers in Soest

Dank voor de optie!


Mandarijn schreef
Je zou Kraaij in Nijkerkerveen kunnen proberen, of Fugers in Soest.
Ik heb daar in het verleden trailers gehuurd en goede ervaringen mee (ook met jonge paarden), ik weet alleen niet wat ze momenteel hebben staan aan verhuurtrailers (of ze ook 1,5 paards hebben bedoel ik dan).


Nijkerkeveen is voor mij ook net wat te ver. Fugers ga ik zo eens bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:40 



 
Profiel   

https://horsetrucksforrent.com/ in Scherpenzeel. Of vind je dat ook te ver?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:59 



 
Profiel   

amsterdam10 schreef
Ik heb zelf onlangs een trailer gehuurd via een advertentie op Marktplaats. Misschien vind je daar iets in de juiste buurt.


Dit blijkt de bingo te zijn! :D
In het dorp naast mij verhuurt iemand een tweepaards met zeil. Ik had de advertentie wel eens voorbij zien komen maar nooit meer aan gedacht. Dus dank voor de tip +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:36 



 
Profiel   

De paardenschuur in Amerongen heeft een ifor williams te huur.
Tankstation in Woerden, Fugers in Soest.

Zelf heb ik omgeving Zeist een 2 paards- vrachtwagentje te huur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:39 



 
Profiel   

Even de OP lezen mvdbijl :) de Paardenschuur verhuurt de trailer dus niet meer. Die had ik in eerste instantie gehuurd maar die is afgebeld vanwege schade door een andere huurder.
Bij Fugers staat het nergens op de website dus ik vraag mij af of die het ook nog doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:56 



 
Profiel   

country mill in nijkerk verhuurd ook sinds kort een trailer. Weet niet presies per wanneer maar met de oullet dag van lemieuwx zag ik dat op een briefje staan dat ze binnenkort een trailer te huur hebben

kraay was er dacht ik mee gestopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:58 



 
Profiel   

Muiz schreef
Even de OP lezen mvdbijl :) de Paardenschuur verhuurt de trailer dus niet meer. Die had ik in eerste instantie gehuurd maar die is afgebeld vanwege schade door een andere huurder.
Bij Fugers staat het nergens op de website dus ik vraag mij af of die het ook nog doen.


Fugers is niet zo handig met website etc, maar zeker weten dat ze nog aan trailerverhuur doen. Gewoon ff bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:37 



 
Profiel   

Sim schreef
Muiz schreef
Even de OP lezen mvdbijl :) de Paardenschuur verhuurt de trailer dus niet meer. Die had ik in eerste instantie gehuurd maar die is afgebeld vanwege schade door een andere huurder.
Bij Fugers staat het nergens op de website dus ik vraag mij af of die het ook nog doen.


Fugers is niet zo handig met website etc, maar zeker weten dat ze nog aan trailerverhuur doen. Gewoon ff bellen.

Afgelopen zomer iig nog wel. Heb ze toen via FB messenger bericht en kreeg vrij snel antwoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:41 



 
Profiel   

Ko van den Berg in Utrecht en Fugers zou je gewoon even kunnen bellen, doen dit beide maar zijn wellicht online niet zo actief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 23:08 



 
Profiel   

Ik heb weleens een trailer gehuurd bij HBL trading in Lunteren/Barneveld.
Weet niet of het te doen voor je is, maar ze hebben er meerdere in de verhuur compleet met zeiltje voor een nette prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 02:59 



 
Profiel   

ChelseaAyLee schreef
Ik heb weleens een trailer gehuurd bij HBL trading in Lunteren/Barneveld.
Weet niet of het te doen voor je is, maar ze hebben er meerdere in de verhuur compleet met zeiltje voor een nette prijs.


Hier ook goede ervaring met huren bij HBL trading
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen