Kleine/prive stalling gezocht midden Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 06:35

Ma_n0n schreef:
Plop1997 schreef:
Wij hebben zelf bij van Horne hoeve gestaan op het paddock paradise en dan 24/7 buiten.
Kan er ook voor kiezen om ‘snachts op stal te zetten.

Heel tevreden, eigenaren zijn heel tof. We rijden er ook nog steeds privelessen. Zijn weg gegaan omdat we nu ons eigen paddock paradise hebben.

Het enige lastige vond ik het ruwvoer. Die wordt daar onbeperkt gegeven en die van mij inhaleert eten dus was bijna te dik geworden. Eigenlijk ook weer een plus want op veel plekken wordt er te weinig gegeven. In de winter wordt de track ook heel modderig. Maar buiten dat vond in alles top. Je hebt eigen keuzen van smid, DA, Osteopaat. Ze denken heel goed mee als je paard een blessure heeft. De binnenbak is super fijn en met het digitale schema kun je goed timen of er plek is in de bak als je komt rijden.

Als we niet ons eigen plekje hadden gehad dan hadden we er nog gestaan.



Ik heb hen bericht
Is eigen instructeur welkom? Ik heb namelijk les van grand prix instructeur en die wil ik graag behouden


In princiepe niet maar dat ligt er een beetje aan. Als je een discipline rijdt die daar niet gegeven wordt dan mag dat wel. Western instructeurs mogen bijvoorbeeld wel en wij mochten onze grondwerktrainster ook laten komen. Ik zou het vragen aan Iris of Erwin als je daar gaat kijken.
Een voordeel, de instructrice die op de woensdag les geeft is ook grand prix. Van haar heb ik ook les en het is echt fantastisch.

Libbylove
Berichten: 353
Geregistreerd: 23-05-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: Kleine/prive stalling gezocht midden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 12:04

Mijn paard staat ook bij van Horne sinds 6 weken. Valt absoluut niet onder kleine/privéstal (daar kom ik ook vandaan) maar denk dat ik er wel kan gaan wennen. Je mag altijd een PB sturen . Succes met de zoektocht! Het is erg lastig helaas

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Re: Kleine/prive stalling gezocht midden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 18:01

Heb je al een stalling gevonden?

Chantal_1978
Berichten: 220
Geregistreerd: 02-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 10:37

yarkayunda schreef:
Heb je al een stalling gevonden?


Dat vroeg ik me ook af :j