Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling voor shetlanders gezocht, alles tussen Leiden en het Westland

 
Profiel   

Wij zijn met enige spoed op zoek naar stalling voor onze twee shetlanders en eventueel mini schaap.

Dagelijks naar buiten in een paddock en voldoende hooi is het voornaamste wat we zoeken.

Voorkeur gaat wel naar s'nachts op stal.

Èèn van de pony's wordt aankomende maand geholpen aan eorth.
Hoe dit gaat verlopen is nog even afwachten.

Pony's hebben respect voor stroomdraad.

Helaas lijkt het bijna onmogelijk om shetlanders te stallen in deze regio.

Omgeving alles tussen Leiden en het Westland.

Stukje in eigen beheer is ook een optie.
Zelf uitmesten , meehelpen, voer regelen is ook allemaal geen probleem.



Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 21-05-23 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel verduidelijkt

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 06:53 



 
Profiel   

Zet de regio in je titel

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 07:13 



 
Profiel   

Ninx schreef
Zet de regio in je titel

Dat kan ik niet zelf meer veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 10:20 



 
Profiel   

Wij worden ook platgebeld, heb geloof ik wel 4 Shetlanders op de wachtlijst staan. Snap er niks van....
Volgens mij heb ik je oproep ook al op Facebook zien staan? Zo niet: er is een groep stalling en weidegang Zuid Holland, misschien kun je daar nog een oproep plaatsen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 10:31 



 
Profiel   

ruitje schreef
Wij worden ook platgebeld, heb geloof ik wel 4 Shetlanders op de wachtlijst staan. Snap er niks van....
Volgens mij heb ik je oproep ook al op Facebook zien staan? Zo niet: er is een groep stalling en weidegang Zuid Holland, misschien kun je daar nog een oproep plaatsen?

Shetlanders zijn bijna nergens meer welkom in de omgeving..

Kan wel kloppen in die groep staat hij ookal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 13:35 



 
Profiel   

Niet alleen in jullie regio zijn ze amper welkom. Zonde hoor want niet elke shet is een sloper of uitbreker en niet elke sheteigenaar dumpt ze en kijkt er niet meer naar om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 14:13 



 
Profiel   

Ik had er ook vreselijke last van. Gelukkig zelf een weiland kunnen huren. Misschien dat dat nog een optie is?

In ieder geval wens ik je veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 15:11 



 
Profiel   

Wpaard schreef
Ik had er ook vreselijke last van. Gelukkig zelf een weiland kunnen huren. Misschien dat dat nog een optie is?

In ieder geval wens ik je veel succes!

Ook die liggen niet voor het oprapen helaas.

Heb ze al jaren in eigen beheer , niet zo lang geleden verhuisd naar wat wij dachten een fijn plekje helaas blijkt het daar niet zo veilig te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 15:17 



 
Profiel   

ruitje schreef
Wij worden ook platgebeld, heb geloof ik wel 4 Shetlanders op de wachtlijst staan. Snap er niks van....
Volgens mij heb ik je oproep ook al op Facebook zien staan? Zo niet: er is een groep stalling en weidegang Zuid Holland, misschien kun je daar nog een oproep plaatsen?


Ik snap het wel hoor.
Bij ons zijn Shetlanders (en andere mini’s) ook helaas niet welkom. Alle weilanden zijn op ‘paarden maat’ omheind. De gemiddelde Shetlander kruipt daar zo onderdoor. Nogal een kostenpost om alle weiland (incl verplaatsbare draden) een extra rij lint te spannen.
Daarnaast gebruiken ze wel 1 normale box en alle voorzieningen, maar is meestal de verwachting dat de prijs veel minder is.

Succes TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 15:44 



 
Profiel   

.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 04:33 



 
Profiel   

Ik heb je oproepje al eerder voorbij zien komen. Ik heb eventueel plek voor 1 shetlander, maar je zoekt voor 2. Ik weet wel dat een kennis in Monster staat ook op marktplaats 2 shets kwijt kan. Succes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 16:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen