Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

 
Profiel   

kimberly1995 schreef
Tallie1979 schreef
Mijn tante en haar beste vriendin zoeken een plek omgeving Sprundel waar hun 2 merries terecht kunnen. Ze zijn al op veel plekken geweest, maar overal waar ze komen, is er bijvoorbeeld maar 1 plek vrij. Ze willen heel graag samen verhuizen.

Weet iemand iets wat niet bij Frans is?


Is er geen plek bij Elly?


Nee, geen plek voor 2. Anders waren ze al verkast :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 00:13 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een stalling in of vlakbij Breda op basis van volpension met een binnenbak.

Heeft iemand een tip voor mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 19:40 



 
Profiel   

Hoi, ook wij zijn op zoek naar een nieuwe plek voor ons trekpaard en draver, beide merries, in (de omgeving van) Breda. Waar zijn we naar op zoek:

* paddock paradise of 24/7 wei met schuilmogelijkheden óf stalling met veel buiten.
* stabiele kudde met genoeg ruimte en voerplekken
* onbeperkt vezelrijk en suikerarm hooi (liefst geen kuil!)
* rijbak en/of longeercirkel
* veilige uitrijmogelijkheden

Het liefst zijn we op zoek naar een plek waar ze beide terecht kunnen, maar apart stallen is ook een optie!

We horen het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 18:14 



 
Profiel   

kimvdwal schreef
Ik ben op zoek naar een stalling in of vlakbij Breda op basis van volpension met een binnenbak.

Heeft iemand een tip voor mij?


Ruitersportcentrum Breda
Thielen Tilburg
De Roosberg Bavel
Sintels Breda
Balemans Teteringen
Vijf Eiken Rijen
Van Gils Dorst
Jespers Oosteind

Aangezien je geen verdere eisen noemt, geen idee of het wat voor je is :D Het zijn dan ook niet perse stallen die ik aanraad

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 19:36 



 
Profiel   

Sintels doet geen pension

Gewoon topic door spitten

Vorige week stond op MP een PP in Prinsenbeek grote track

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 19:43 



 
Profiel   

In Prinsenbeek bij Judith Jansen is er momenteel een box vrij:
Kleinschalige pensionstal met ruime faciliteiten:
Dagelijks weidegang
Trainingspiste 50 x 25m
Poetsplaats met koud en warm water
Stapmolen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:03 



 
Profiel   

Helaas gaat mijn huidige pensionstal stoppen. Ik zoek in de omgeving Breda Rijsbergen Zundert Ulvenhout chaam Strijbeek dorst hulten . Pensionstal voor 1 tinkerruin en evt Tinker jaarling als die uit de opfok komt dat hoeft niet meteen. Veel buiten hoeft niet 24/7. Plaats voor trailer en menwagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 09:51 



 
Profiel   

Ik bedoel veel buiten , hoeft niet 24/7 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 12:52 



 
Profiel   

Springflower (als ik die naam goed heb, kan het opzoeken als je wilt) in Hulten of Stal Chaamse bossen in ja, Chaam? Die laatste is direct aan het bos en ze hebben uitloopstallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 13:21 



 
Profiel   

mabellean schreef
Helaas gaat mijn huidige pensionstal stoppen. Ik zoek in de omgeving Breda Rijsbergen Zundert Ulvenhout chaam Strijbeek dorst hulten . Pensionstal voor 1 tinkerruin en evt Tinker jaarling als die uit de opfok komt dat hoeft niet meteen. Veel buiten hoeft niet 24/7. Plaats voor trailer en menwagen.


Is Sprundel te doen voor je Anita?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 14:49 



 
Profiel   

Ja hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 16:21 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Springflower (als ik die naam goed heb, kan het opzoeken als je wilt) in Hulten of Stal Chaamse bossen in ja, Chaam? Die laatste is direct aan het bos en ze hebben uitloopstallen.

Helaas beide de duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 16:30 



 
Profiel   

En Valencia stables in molenschot? Die hebben geloof ik een plekje vrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 17:15 



 
Profiel   

Heb ik al contact mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 18:41 



 
Profiel   

tita schreef
Sintels doet geen pension

We zijn er wel mee bezig, maar gaat nog even duren %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 21:59 



 
Profiel   

Gezocht: stalling voor 2 merrie’s en 1ruin

-dagelijkse weidegang
-eigen voer mogen geven
-eigen lesgeefster

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-23 01:18 



 
Profiel   

nog iemand een goude tip voor een ervaren geduldige hoefsmid? in deze omgeving?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 15:14 



 
Profiel   

ikke20 schreef
nog iemand een goude tip voor een ervaren geduldige hoefsmid? in deze omgeving?

Christ-Jan van pinxteren ben ik heel erg blij mee :) Kundig en geduldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 16:00 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
ikke20 schreef
nog iemand een goude tip voor een ervaren geduldige hoefsmid? in deze omgeving?

Christ-Jan van pinxteren ben ik heel erg blij mee :) Kundig en geduldig!


Voor mij geen andere smid meer. Super fijne smid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 17:43 



 
Profiel   

Hi allemaal,

Ik moet helaas redelijk onverwachts een andere plek zoeken voor mijn paard. De stal waar hij nu staat veroorzaakt hij teveel onrust door een tekort aan ruwvoer, dus wij worden vriendelijk verzocht een andere plek te zoeken... :(

Ik ben op zoek naar een plek waar hij 24/7 buiten staat, bij voorkeur paddock paradise, met onbeperkt ruwvoer en in de zomer beperkt weidegang. Geschikt voor een paard wat sneller dik wordt.
Max een halfuur rijden vanuit Galder. Als het kan het liefst in de buurt van een bos (Strijbeekse Heide, Chaamse bossen, Rucphense bossen).
Ik vind het uiteraard niet erg om een handje mee te helpen en qua faciliteiten ben ik niet heel veeleisend. Stromend water en elektriciteit heeft wel de voorkeur. Als het kan een buitenbak, maar moet niet.

Ik hou zelf marktplaats en verschillende FB groepen in de gaten, maar het aanbod is op het moment helaas erg beperkt. Dus ik dacht (hoop) dat hier misschien mensen zijn die plekjes kennen die niet actief adverteren. Ik woon zelf namelijk pas 2 jaar in Galder, dus ik ben nog niet heel erg bekend met de omgeving :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-23 13:34 



 
Profiel   

Er zijn tussen juli en september zo’n 20 paarden verkast bij Wagemakers vandaan, daarom is het momenteel echt problematisch in de omgeving tussen Etten-Leur en Nispen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 00:26 



 
Profiel   

Nou plek zat bij wagenmakers dan lijkt mij. Is denk ik wel aan te rijden vanuit Galder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 00:54 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Nou plek zat bij wagenmakers dan lijkt mij. Is denk ik wel aan te rijden vanuit Galder.


Mensen zijn niet voor niets vertrokken, helaas.. ;)

Sommige paarden kregen geen eten, er staat geen spriet gras, je wordt opgezadeld met werk van anderen. Als eigenaar van een paard wordt je behandeld als een sloof. Ze bepalen ook voor je dat je geen behandelaars van buiten mag halen voor Osteopathie of bloedzuiger therapie. Lesgeven mag, tot je lesgeefmens aangeeft dat er iets is met de gezondheid van je paard: Exit!

En deze eigenaren houden niet van een weerwoord, dan kan je oprotten. Maakt voor jou uit dat je beter niet met bepaalde mensen om kunt gaan en krijgt daar een waarschuwing voor (ja echt, zo bizar!)

Ik ben er zelf zonder gezeik vertrokken, maar ik zou nog voor geen goud terug willen. :')

Dus Wagemakers. Ik zou er nog even over nadenken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 01:02 



 
Profiel   

Tallie1979 schreef
Ineke2 schreef
Nou plek zat bij wagenmakers dan lijkt mij. Is denk ik wel aan te rijden vanuit Galder.


Mensen zijn niet voor niets vertrokken, helaas.. ;)

Sommige paarden kregen geen eten, er staat geen spriet gras, je wordt opgezadeld met werk van anderen. Als eigenaar van een paard wordt je behandeld als een sloof. Ze bepalen ook voor je dat je geen behandelaars van buiten mag halen voor Osteopathie of bloedzuiger therapie. Lesgeven mag, tot je lesgeefmens aangeeft dat er iets is met de gezondheid van je paard: Exit!

En deze eigenaren houden niet van een weerwoord, dan kan je oprotten. Maakt voor jou uit dat je beter niet met bepaalde mensen om kunt gaan en krijgt daar een waarschuwing voor (ja echt, zo bizar!)

Ik ben er zelf zonder gezeik vertrokken, maar ik zou nog voor geen goud terug willen. :')

Dus Wagemakers. Ik zou er nog even over nadenken! :D


Triest zeg… Zo’n 12 jaar geleden stonden mijn 2 verzorgpaarden daar en toen vond ik het al geen prettige stal. Te groot waardoor er geen overzicht of überhaupt zicht was. Een pony lag daar een halve dag in de zon met een beenwond. Sinds dien geen seconden meer over gedacht om naar die stal te gaan of gebruik te maken van hun diensten.

Jammer want wel echt potentie.


Laatst bijgewerkt door vaaleriee op 14-10-23 02:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 02:34 



 
Profiel   

Annikoe schreef
Hi allemaal,

Ik moet helaas redelijk onverwachts een andere plek zoeken voor mijn paard. De stal waar hij nu staat veroorzaakt hij teveel onrust door een tekort aan ruwvoer, dus wij worden vriendelijk verzocht een andere plek te zoeken... :(

Ik ben op zoek naar een plek waar hij 24/7 buiten staat, bij voorkeur paddock paradise, met onbeperkt ruwvoer en in de zomer beperkt weidegang. Geschikt voor een paard wat sneller dik wordt.
Max een halfuur rijden vanuit Galder. Als het kan het liefst in de buurt van een bos (Strijbeekse Heide, Chaamse bossen, Rucphense bossen).
Ik vind het uiteraard niet erg om een handje mee te helpen en qua faciliteiten ben ik niet heel veeleisend. Stromend water en elektriciteit heeft wel de voorkeur. Als het kan een buitenbak, maar moet niet.

Ik hou zelf marktplaats en verschillende FB groepen in de gaten, maar het aanbod is op het moment helaas erg beperkt. Dus ik dacht (hoop) dat hier misschien mensen zijn die plekjes kennen die niet actief adverteren. Ik woon zelf namelijk pas 2 jaar in Galder, dus ik ben nog niet heel erg bekend met de omgeving :o


Ik woon zelf in Galder en veel stallen in de directe omgeving maar veel vol… een idee om gewoon eens een rondje te rijden en aan te bellen? Ik sta zelf in sprundel, ook daar en bijvoorbeeld en Rijsbergen zijn veel stallen te vinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 02:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen