Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met UHG shop

 
Profiel   

Rije schreef
Ik heb destijds op het punt gestaan. Maar op het moment dat je brieven gaat versturen kunnen ze opeens OF wel verzenden, OF het geld terugstorten.

Mijn eerste topic stamt trouwens als uit 2012 zag ik net, dus als je als shop meer dan tien jaar lang (!) zo met klanten omgaat, en blíjft omgaan, dan getuigt dat gewoon van slecht ondernemerschap en ben je het werken met klanten gewoon niet waard imo.

Wel knap dat je dat kan doen zonder failliet te gaan of anderszins te moeten stoppen vanwege ene gebrek aan klanten
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 11:23 



 
Profiel   

Tsja, da's een kwestie van weinig aanbod in NL aan echte western webshops. Ze hebben namelijk wel mooie kwalitatieve spullen, maar ja, daar heb je vrij weinig aan als je het nooit ontvangt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 13:30 



 

Ik heb gisteren nog besteld en het is vandaag verzonden. Prima webshop mits het op voorraad is. Zo zonde dat dit een terugkerend probleem blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 14:52 



 
Profiel   

Hebben ze ook een fysieke winkel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 07:58 



 
Profiel   

Ik heb na vier weken mijn producten ontvangen..dehelft kan helaas terug.inmiddeld ergens anders gekocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 08:08 



 
Profiel   

marjolein88 schreef
Hebben ze ook een fysieke winkel?

Enkel op wedstrijd (DRHA Meertenhof, Limburg) staan ze met een stand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 08:53 



 
Profiel   

Hier helaas ook zeer slechte ervaring. Na vijf weken krijg ik de helft van mijn bestelling geleverd. Na meerdere keren bellen, mailen, contactformulier invullen en appen krijg ik de reactie dat het niet meer leverbaar is. Verder niets. Geen alternatief, geen oplossing.
Heel bijzonder dat het vijf weken duurt om te horen dat iets niet leverbaar is en dat ik dit pas hoor na meer dan een week intensief proberen om contact te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:01 



 
Profiel   

Ik heb ook een slechte ervaring. Ik heb westernlaarzen besteld die op voorraad zouden zijn, maar het duurde heel lang voor ik ze binnen had. Intussen gemaild, geappt, via Messenger geprobeerd en gebeld, maar ik kreeg nergens reactie. Uiteindelijk zijn ze toch binnengekomen gelukkig, maar het heeft me wel de nodige stress opgeleverd.

Maar nu wil ik nog een paar westernlaarzen kopen en zij hebben ze (levering binnen 5-14 werkdagen staat erbij) en bij hen zijn ze het goedkoopste. https://www.uhg-shop.nl/nl/bull-s-eye-l ... shaft.html Maar ik heb nu al een paar keer geappt en gemaild met een vraag over die laarzen, en er wordt weer niet gereageerd. Wel wordt alles gelezen (aan de blauwe vinkjes gezien). Een keer kreeg ik een reactie terug: "ik zal morgen even kijken". Dat is nu alweer 2 weken geleden, pffff, waarom doen mensen dat zo. Super asociaal toch. Dat schrikt klanten af, ik snap het niet. Ik durf daar nu dus niet te bestellen. Jammer want ik vind die laarzen nergens anders tot nu toe (of voor minstens 30 euro duurder).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-23 22:03 



 
Profiel   

Susan_078 schreef
Ik heb ook een slechte ervaring. Ik heb westernlaarzen besteld die op voorraad zouden zijn, maar het duurde heel lang voor ik ze binnen had. Intussen gemaild, geappt, via Messenger geprobeerd en gebeld, maar ik kreeg nergens reactie. Uiteindelijk zijn ze toch binnengekomen gelukkig, maar het heeft me wel de nodige stress opgeleverd.

Maar nu wil ik nog een paar westernlaarzen kopen en zij hebben ze (levering binnen 5-14 werkdagen staat erbij) en bij hen zijn ze het goedkoopste. https://www.uhg-shop.nl/nl/bull-s-eye-l ... shaft.html Maar ik heb nu al een paar keer geappt en gemaild met een vraag over die laarzen, en er wordt weer niet gereageerd. Wel wordt alles gelezen (aan de blauwe vinkjes gezien). Een keer kreeg ik een reactie terug: "ik zal morgen even kijken". Dat is nu alweer 2 weken geleden, pffff, waarom doen mensen dat zo. Super asociaal toch. Dat schrikt klanten af, ik snap het niet. Ik durf daar nu dus niet te bestellen. Jammer want ik vind die laarzen nergens anders tot nu toe (of voor minstens 30 euro duurder).


Onlinehorseworld heeft ze ook, zijn ze ook nog 10 euro goedkoper :+ en die verzenden wel fatsoenlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-23 22:30 



 
Profiel   

MelissaV schreef
Susan_078 schreef
Ik heb ook een slechte ervaring. Ik heb westernlaarzen besteld die op voorraad zouden zijn, maar het duurde heel lang voor ik ze binnen had. Intussen gemaild, geappt, via Messenger geprobeerd en gebeld, maar ik kreeg nergens reactie. Uiteindelijk zijn ze toch binnengekomen gelukkig, maar het heeft me wel de nodige stress opgeleverd.

Maar nu wil ik nog een paar westernlaarzen kopen en zij hebben ze (levering binnen 5-14 werkdagen staat erbij) en bij hen zijn ze het goedkoopste. https://www.uhg-shop.nl/nl/bull-s-eye-l ... shaft.html Maar ik heb nu al een paar keer geappt en gemaild met een vraag over die laarzen, en er wordt weer niet gereageerd. Wel wordt alles gelezen (aan de blauwe vinkjes gezien). Een keer kreeg ik een reactie terug: "ik zal morgen even kijken". Dat is nu alweer 2 weken geleden, pffff, waarom doen mensen dat zo. Super asociaal toch. Dat schrikt klanten af, ik snap het niet. Ik durf daar nu dus niet te bestellen. Jammer want ik vind die laarzen nergens anders tot nu toe (of voor minstens 30 euro duurder).


Onlinehorseworld heeft ze ook, zijn ze ook nog 10 euro goedkoper :+ en die verzenden wel fatsoenlijk


Al gezien, helaas niet in mijn maat ‍ :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-23 06:44 



 
Profiel   

Ik heb gisteren een masker besteld. Wel betaald, geen bevestiging gehad. Reageren niet via mail, contactformulier of messenger. Vrees dat ik mijn geld kwijt ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-23 14:59 



 
Profiel   

Nou misschien zijn mensen bijvoorbeeld een aantal dagen weg en komt het gewoon goed.
Hoeft niets te zeggen dat je nog niets gehoord hebt, ik had wel goede ervaring met hun overigens , meerdere malen wat gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-23 16:15 



 
Profiel   

Ik normaal ook, maar een bevestigingsmail word altijd wel verzonden . Nu niet .
Daarom maak ik me een beetje zorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-23 16:38 



 
Profiel   

Hobbyhorse schreef
Nou misschien zijn mensen bijvoorbeeld een aantal dagen weg en komt het gewoon goed.
Hoeft niets te zeggen dat je nog niets gehoord hebt, ik had wel goede ervaring met hun overigens , meerdere malen wat gekocht.



Ik kreeg eerst nog een reactie op mijn app (dat ze even zouden kijken) maar dat is bijna een maand geleden. Na herhaald verzoek niks meer gehoord, ik vind dit echt BIZAR. Ik heb er geen vertrouwen meer in en gun ze op deze manier ook niet die aankopen. Belachelijk gewoon. Ik koop ze nu elders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-23 20:06 



 
Profiel   

Ik heb het masker ook maar ergens anders besteld. Had deze snel nodig dus. Dan heb ik er maar 2. Als deze nog komt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-23 20:17 



 
Profiel   

MelissaV schreef
Susan_078 schreef
Ik heb ook een slechte ervaring. Ik heb westernlaarzen besteld die op voorraad zouden zijn, maar het duurde heel lang voor ik ze binnen had. Intussen gemaild, geappt, via Messenger geprobeerd en gebeld, maar ik kreeg nergens reactie. Uiteindelijk zijn ze toch binnengekomen gelukkig, maar het heeft me wel de nodige stress opgeleverd.

Maar nu wil ik nog een paar westernlaarzen kopen en zij hebben ze (levering binnen 5-14 werkdagen staat erbij) en bij hen zijn ze het goedkoopste. https://www.uhg-shop.nl/nl/bull-s-eye-l ... shaft.html Maar ik heb nu al een paar keer geappt en gemaild met een vraag over die laarzen, en er wordt weer niet gereageerd. Wel wordt alles gelezen (aan de blauwe vinkjes gezien). Een keer kreeg ik een reactie terug: "ik zal morgen even kijken". Dat is nu alweer 2 weken geleden, pffff, waarom doen mensen dat zo. Super asociaal toch. Dat schrikt klanten af, ik snap het niet. Ik durf daar nu dus niet te bestellen. Jammer want ik vind die laarzen nergens anders tot nu toe (of voor minstens 30 euro duurder).


Onlinehorseworld heeft ze ook, zijn ze ook nog 10 euro goedkoper :+ en die verzenden wel fatsoenlijk


Ik heb contact met deze shop (die reageren idd wel netjes) en kan ze hier bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-23 22:36 



 
Profiel   

Nou ik heb 1 appje terug gehad dat deze tijdelijk niet leverbaar was vanwege vertraging . Ze hadden er nog wel 1 op voorraad met neusflap. Dus app terug, doe die dan maar.. weer geen reactie sinds 21 juli pffff

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-23 16:01 



 
Profiel   

tylando schreef
Nou ik heb 1 appje terug gehad dat deze tijdelijk niet leverbaar was vanwege vertraging . Ze hadden er nog wel 1 op voorraad met neusflap. Dus app terug, doe die dan maar.. weer geen reactie sinds 21 juli pffff



Heel bijzonder. Ik ben ook alweer een paar mailtjes en appjes verder: nul reactie. Wat een slecht verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-23 17:40 



 
Profiel   

Ik heb nu toch uit het niets zonder communicatie, het masker met neusflap binnen _/-\o_ .
Geen verzendmail of reactie in de app.
Opeens een pakketje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-23 21:19 



 
Profiel   

tylando schreef
Ik heb nu toch uit het niets zonder communicatie, het masker met neusflap binnen _/-\o_ .
Geen verzendmail of reactie in de app.
Opeens een pakketje!


Zo ging het toen ook met m’n laarzen! Maar ik heb wel in de stress gezeten. Is toch best een hoop geld. Ik durf dat niet nog een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-23 22:12 



 
Profiel   

Susan_078 schreef
tylando schreef
Ik heb nu toch uit het niets zonder communicatie, het masker met neusflap binnen _/-\o_ .
Geen verzendmail of reactie in de app.
Opeens een pakketje!


Zo ging het toen ook met m’n laarzen! Maar ik heb wel in de stress gezeten. Is toch best een hoop geld. Ik durf dat niet nog een keer.



Nou idd kost je een hoop stress !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-23 11:29 



 
Profiel   

In november diverse sprays besteld voor de paarden, vanwege het grotere aanbod. Betalen etc ging uiteraard zeer soepel. Alleen na een maand nog niks ontvangen.
Diverse mailen gemaild, gebeld, contactformulier ingevuld etc etc... niks noppes nada...
Nu nog 1 x via de mail een bericht opgezet met dreigement dat ik , als deze week geen actie wordt ondernomen, ik melding van oplichting maak bij politie, wat ik echt ga doen. Zo ga je niet met mensen om, ik zou een moord doen voor zo'n shop.. en dan laten ze je in de kou staan.. bah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-23 10:13 



 
Profiel   

Heb je al een what’sapp bericht geprobeerd te sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-23 10:30 



 
Profiel   

Ik heb hier in september wat besteld en nog steeds niets ontvangen. Ook word er niet gereageerd op mail en WhatsApp. Heb inmiddels aangifte gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-23 11:56 



 
Profiel   

Orrie_VBW schreef
Ik heb hier in september wat besteld en nog steeds niets ontvangen. Ook word er niet gereageerd op mail en WhatsApp. Heb inmiddels aangifte gedaan



Wat erg zeg! Hopelijk wordt er iets mee gedaan. Ik ben zo blij dat ik mijn laarzen daar niet heb besteld. Die stress en frustratie van het wachten zijn killing alleen al.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-23 12:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen