Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

 
Profiel   

swartbeessie schreef
Oh shoot.
Broek besteld, geen reactie. Nu zie ik dit topic...

Ik hoop echt dat ik óf die broek krijg binnen niet al te lange tijd óf dat ze mn geld terug storten.


Wanneer heb je hem besteld?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:33 



 
Profiel   

Update, na twee weken heb ik het pakketje gekregen!
Fijne broek, blij mee.

Wellicht ben ik verwend door andere webshops - als het langer duurt dan 2/3 dagen ben ik gewend een bericht te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:21 



 
Profiel   

Ik lees dit topic ook te laat. Zadeldekje besteld op 30 mei en tot op heden niets ontvangen. Ook totaal niets vernomen van hun.
Wat is dit voor zaak dat dit blijkbaar al jaren zo ongestraft aan de gang is?
Haal de site uit de lucht, laat die mensen stoppen met klanten oplichten en pak ze aan. Bizar dat dit zo kan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 08:01 



 
Profiel   

Rivjenn schreef
Ik lees dit topic ook te laat. Zadeldekje besteld op 30 mei en tot op heden niets ontvangen. Ook totaal niets vernomen van hun.
Wat is dit voor zaak dat dit blijkbaar al jaren zo ongestraft aan de gang is?
Haal de site uit de lucht, laat die mensen stoppen met klanten oplichten en pak ze aan. Bizar dat dit zo kan!!


Ohjee, ik zou haar gewoon elke dag appen en bellen. Hebben wij ook gedaan toen mijn zusje haar zadel maar niet kwam (was ze vergeten te bestellen, lang verhaal). Ellende, ik heb ondertussen een andere zadelpasser. Ga geen geld meer in haar steken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 13:40 



 
Profiel   

[ED] Ervaringen westeind ruitersport. Er zijn al heel lang wisselende ervaringen, maar het lijkt altijd wel weer goed te komen. Dat bericht is uit 2015 en verwijst naar een eerdere topic uit 2012 waar het al niet lekker liep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 13:59 



 
Profiel   

Ik bestel er echt niets meer, af en toe waren ze ook ( ik weet niet of ze dat nog doet ) ook op beurzen of andere evenementen te vinden. Dan is iets kopen wat daar al ligt natuurlijk nog te doen, maar verder nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 15:30 



 
Profiel   

Ik heb toch nog mijn dekje ontvangen!
Moest er een maand op wachten maar gelukkig gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 22:52 



 
Profiel   

Ik heb hele goede ervaringen met Westeind. Al een paar keer een zadel daar gekocht.
Echt een vakvrouw.
Het is eenmanszaak en geen epplejeck waar je besteld en morgen in huis.
Communicatie kan beter maar verder helemaal top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 00:21 



 
Profiel   

Ravel13 schreef
Ik heb hele goede ervaringen met Westeind. Al een paar keer een zadel daar gekocht.
Echt een vakvrouw.
Het is eenmanszaak en geen epplejeck waar je besteld en morgen in huis.
Communicatie kan beter maar verder helemaal top.

De communicatie kan beter? Er is helemaal geen communicatie, dat is nou juist het probleem. Ik heb ooit een zadel daar gekocht ( is ze komen passen en al. Eindstand; zadel schoof als een malle en bleek helemaal niet te passen. ) Maarja geen communicatie mogelijk, dus zadel maar weer doorverkocht en nooit meer haar laten komen. Tot zover de vakvrouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 05:28 



 
Profiel   

Voor ons ook absoluut geen vakvrouw meer. Eerst zadel vergeten te bestellen. 15 weken na bestellen was het nog niet binnen dus ik contact met haar zoeken. Ik heb haar elke dag gebeld en geappt na 2 weken kreeg ik haar eens te pakken, ze ging het uitzoeken en zou de volgende dag terug bellen. Je raadt het al niks. Kreeg haar daarna niet meer te pakken dus vereniging er op gezet. Nou toen kwam ze snel het zadel weer opnieuw samenstellen want ze was vergeten te bestellen. Besteld, 8 weken later was het er. Waren bepaalde dingen verkeerd besteld.

Eindstand: ze moest nog een keer komen voor de nacontrole maar nooit geweest. De zaldi (echt nog bijna nieuw) staat nu te koop. Pony wil liever ergens anders onder lopen. Dus ja ik ben wel klaar met haar. En als je een afspraak hebt komt ze zo 2 uur te laat zonder bericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 07:40 



 
Profiel   

Zijn zij officieel Zaldi dealer? Ik zoek nog een Zaldi dealer voor wat speciaals wat niet standaard te koop is en wel op de Zaldisite staat met de prijs er bij en 'leverbaar via uw dealer', maar hier zou ik het niet durven te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 07:43 



 
Profiel   

germie schreef
Zijn zij officieel Zaldi dealer? Ik zoek nog een Zaldi dealer voor wat speciaals wat niet standaard te koop is en wel op de Zaldisite staat met de prijs er bij en 'leverbaar via uw dealer', maar hier zou ik het niet durven te bestellen.


Ja ze is zaldi dealer! Er is nog een zaldi dealer in nederland geloof ik. Zou het bij westeind niet meer aandurven haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 08:13 



 
Profiel   

Nee, ik zou ook nooit meer daar bestellen! We hebben 11 !! maanden op ons Zaldi zadel moeten wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 08:56 



 
Profiel   

Ze schijnt te werken bij een zeilmaker in Lemmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 09:00 



 
Profiel   

germie schreef
Zijn zij officieel Zaldi dealer? Ik zoek nog een Zaldi dealer voor wat speciaals wat niet standaard te koop is en wel op de Zaldisite staat met de prijs er bij en 'leverbaar via uw dealer', maar hier zou ik het niet durven te bestellen.


Niet aan beginnen. Je moet bizar lang op je zadel wachten en de communicatie is 0 waardoor je in het ongewisse blijft.
Als je het zadel eenmaal hebt en er is iets mee of je wil een zadelcheck dan is er überhaupt geen communicatie meer. Ook al app, bel, mail je haar suf. Ze geeft niet thuis. Zeer onprofessioneel en ongelofelijk frustrerend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 16:27 



 
Profiel   

Je kunt daar prima een zadel bestellen. Die vrouw verstaat haar vak en kan een zadel goed aanmeten.
Reken op een wat lange levertijd (fabriek Zaldi gauw 3 maanden) en Lenie zal ook niet al te vlot afleveren. Maar je zadel zal goed zijn.

Het is idd jammer dat je haar zo achter de broek aan moet zitten. Ze is betrouwbaar, je wordt niet opgelicht. Het is eerder laksheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 16:33 



 
Profiel   

Dees schreef
Je kunt daar prima een zadel bestellen. Die vrouw verstaat haar vak en kan een zadel goed aanmeten.
Reken op een wat lange levertijd (fabriek Zaldi gauw 3 maanden) en Lenie zal ook niet al te vlot afleveren. Maar je zadel zal goed zijn.

Het is idd jammer dat je haar zo achter de broek aan moet zitten. Ze is betrouwbaar, je wordt niet opgelicht. Het is eerder laksheid.


Ja maar het is toch bizar dat je haar maanden niet kan bereiken? Ze kan inderdaad prima zadels aanmeten en is erg vriendelijk. Ze is jaren bij onze zadels geweest maar ik kon haar op een gegeven moment niet meer bereiken. Ben overgestapt op iemand anders, kostte me zoveel moeite om haar elke keer weer te appen/bellen voor ik überhaupt reactie kreeg.

Vooral toen het fout ging met het bestelde zadel etc. Ik ben TWEE maanden bezig geweest om haar te pakken te krijgen :') Ik ben niet iemand die snel opgeeft maar was er zo klaar mee. En als je het bij mij eenmaal verpest kom ik ook niet weer bij je terug, ondanks dat we trouwe klanten waren van haar.


Laatst bijgewerkt door xLiez op 02-07-23 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 16:37 



 
Profiel   

Geen ervaring.
Maar als ik zo lees meet ze of goed aan, of compleet fout :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 16:38 



 
Profiel   

Ik hoef niet aan te laten meten, maar wil gewoon een bepaald iets hebben. Maar ja, niet bereikbaar maakt het lastig. En er zijn helaas zo weinig Zaldi dealers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 10:25 



 
Profiel   

Voor een Zaldi zadel kun je eens informeren bij Hipica. Westeind zou ik bij uit de buurt blijven tenzij je engelengeduld hebt, maar dat is dan ook weer erg vervelend als er iets mis is.

Ik heb overigens helemaal geen 3 mnd hoeven wachten op mijn zelf samengestelde Zaldi zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-23 23:14 



 
Profiel   

Queijo schreef
Ik heb overigens helemaal geen 3 mnd hoeven wachten op mijn zelf samengestelde Zaldi zadel.


Dan heb je geluk gehad! Wij 11 maanden, weliswaar in coronatijd, maar toch …
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-23 23:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen