Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Stal container laten bezorgen |
---|
Sassy4barrel | |
Weet iemand een bedrijf die goedkoop stal containers bezorgd en plaatst?
Ik wil een stal container kopen en zag er al een aantal op marktplaats maar vroeg me af over de bezorging en kosten ervan? bedankt vast voor tips en ervaringen |
Laatste bericht |
Geplaatst: 08-09-24 12:35 |
laura1987 | |
Sassy4barrel schreef Weet iemand een bedrijf die goedkoop stal containers bezorgd en plaatst? Ik wil een stal container kopen en zag er al een aantal op marktplaats maar vroeg me af over de bezorging en kosten ervan? bedankt vast voor tips en ervaringen Waarom stuur je de personen van die advertenties dan niet gewoon een bericht? |
Geplaatst: 08-09-24 12:45 |
Sassy4barrel | |
laura1987 schreef Sassy4barrel schreef Weet iemand een bedrijf die goedkoop stal containers bezorgd en plaatst? Ik wil een stal container kopen en zag er al een aantal op marktplaats maar vroeg me af over de bezorging en kosten ervan? bedankt vast voor tips en ervaringen Waarom stuur je de personen van die advertenties dan niet gewoon een bericht? er stond bij de 2 die dichtbij zijn en die redelijk geprijsd zijn dat je zelf voor vervoer vd container moet zorgen dus dat heeft dan weinig nut ik wil even kijken waar het meest voordelig is om een container te laten bezorgen of een duurdere container kopen waar het bezorgen wel bij zit. Liefst de eerste optie omdat ik dan denk dat ik goedkoper uit ben |
Geplaatst: 08-09-24 12:49 |
hwn | |
Kan je dan niet beter een transporteur zoeken die containertransport doet, en daar prijs vragen voor het vervoer?
|
Geplaatst: 08-09-24 13:34 |
Sassy4barrel | |
hwn schreef Kan je dan niet beter een transporteur zoeken die containertransport doet, en daar prijs vragen voor het vervoer? die zoek ik maar als ik google krijg ik alleen reclame over afval containers huren ik dacht misschien zijn er bokkers die ervaring hiermee hebben? |
Geplaatst: 08-09-24 13:40 |
Gerardyolo | |
Ja lastig zo, heb je al geïnformeerd bij een klein bouwbedrijf/loonwerker die ook bouwcontainers plaatst?
Lijkt me dat die eerder een uitzondering maken dan een groot afval bedrijf |
Geplaatst: 08-09-24 14:18 |
Ibbel | |
Sassy4barrel schreef die zoek ik maar als ik google krijg ik alleen reclame over afval containers huren Ja, en die bel je dan met de vraag of ze een container voor je kunnen vervoeren. Zo nee, vraag je of ze een transporteur kennen die dat wel kan. |
Geplaatst: 08-09-24 14:24 |
Finesse | |
Wij hebben het door Postma transport laten doen, zijn wel via Google te vinden.
|
Geplaatst: 08-09-24 14:24 |
Rossfechten | |
Een boer/ loonwerker in de buurt vragen.
Of een transportbedrijf/ kraanbedrijf. Die rekenen meestal kosten per uur, en de bereikbaarheid van auto naar de container bepaald dan heel veel in de kosten. |
Geplaatst: 08-09-24 14:26 |
Sassy4barrel | |
Dat is een heel goed plan, dat ga ik doen bedankt voor het meedenken
|
Geplaatst: 08-09-24 14:29 |
Sassy4barrel | |
Finesse schreef Wij hebben het door Postma transport laten doen, zijn wel via Google te vinden. bedankt ik zie op hun site dt ik een makkelijk een offerte kan aanvragen |
Geplaatst: 08-09-24 14:30 |
Pop | |
THD uit Dalen doet veel transport met containers en heeft die van ons ook gedaan
|
Geplaatst: 08-09-24 16:05 |
Sassy4barrel | |
Even een update : Het is Postma transport geworden bedankt allemaal voor de tips
|
Geplaatst: 09-09-24 12:27 |
Persevero | |
hangt van het type container af, sommigen kunnen dmv een slee geladen worden. anderen moeten met een takel. Dan is het vaak zo dat je de heen weg (leeg) en de terugweg (geladen) moet betalen.
Bij hebben vaan reis van 20 km voor transport met een slee 250 euro betaald. |
Omhoog |
Geplaatst: 09-09-24 13:27 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Inloggen |