Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling gezocht omgeving leidschendam e.d.

 
Profiel   

Hoi Allemaal,

Op het moment ben ik op zoek naar een leuke stal in de omgeving van leidschendam, zoetermeer, stompwijk e.d.
Ik ben op zoek naar een stal waar de paarden naar buiten kunnen zoals een paddock, het liefst ook met weidegang in de zomer. Ook zoek ik een stal met een binnenbak en uitrij mogelijkheden.

Alle tips en informatie zijn welkom! Met name de tarieven. Die staan helaas bij veel stallen er niet bij vermeld.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 14:15 



 
Profiel   

Een stal met buitenbak die goed onderhouden wordt. Dus waar je zo goed als het hele jaar in kan rijden is ook goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 17:37 



 
Profiel   

Stal de groenemeer

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 17:40 



 
Profiel   

KenJeMe schreef
Stal de groenemeer


Weet u misschien ook de tarieven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 17:57 



 

J_zx schreef
KenJeMe schreef
Stal de groenemeer


Weet u misschien ook de tarieven?


Staat op de site.
Zit dacht ik rond de 300/350

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 18:05 



 
Profiel   

De Windhoek in Leidschendam langs de vliet. Prijs vermoedelijk rond de 300 euro? Ze zit ook op bokt; dewindhoek

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 20:01 



 
Profiel   

Bedankt. Zijn er meer tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 13:07 



 
Profiel   

De Groene Meer is zeker een aanrader, goede rijbak, binnenbakje en leuke uitrijmogelijkheid. De drafbaan is echt een uitkomst om te wandelen maar ook om lekker ohz te stappen of draven. Prijzen in de winter zijn all in, in de zomer kun je voor een gereduceerd tarief voor 24/7 weidegang kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-17 12:16 



 
Profiel   

Bedankt ik ga maar eens langs bij de groene meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-17 13:46 



 
Profiel   

Je hebt ook nog ruitersportcentrum de Voorweg in Zoetermeer. Dichtbij het Westerpark en met binnenbakken. Durf alleen niks te zeggen over de prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 22:35 



 
Profiel   

Je hebt ook stal Lelieveld nog. Alleen momenteel even niet openbaar gok ik. Je kan uiteraard wel bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 22:39 



 
Profiel   

Verder ook nog the Four star stables, stal De Elza Hoeve, Boerderij de Kasteelhoeve zit echt midden in de of aan Vlietlanden. Ben verder niet bekent met deze stallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 22:58 



 
Profiel   

Zijn in stompwijk ook nog een aantal kleine privestallen, maar daar heb ik geen nummers van, ff googlen. Wellicht lager in stallingskosten. Sommigen hebben geen rijbak bij de accommodatie, maar als je lid wordt van de rijvereniging blesruiters kun je daar gebruik van de bakken maken, zit midden in het dorp. Vanuit stompwijk rij je zo de vlietlanden in over de a4.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 10:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen