Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring online winkel Equimatch

 
Profiel   

Heeft iemand recente ervaringen met Equimatch.nl?

Ik heb 8 september j.l een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik direct na betaling een bericht ontving dat de bestelling direct verzonden zou worden.

Wat ik tot nu toe op internet over deze winkel heb kunnen vinden stemt me niet bijster positief, en ik heb het bedrijf nog niet telefonisch te pakken kunnen krijgen en op email wordt vooralsnog niet gereageerd. -O-

Herkent iemand deze problematiek? Of heb je juist hele goede ervaringen met Equimatch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 18:18 



 
Profiel   

Ik heb vorige week iets besteld en gisteren netjes ontvangen.
Tot hier voor had ik ook nog nier van deze winkel gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 18:36 



 
Profiel   

In juni heb ik daar vliegenmaskers besteld. Ik kreeg via een whatsapp bericht te horen dat de bestelde versie helaas niet meer beschikbaar was. Mij is toen een keurige oplossing aangeboden: de duurdere variant voor dezelfde prijs of mijn geld terug.
Ik heb voor optie 1 gekozen en de volgende dag had ik het al in huis, helaas 1 masker minder ontvangen dan besteld terwijl er wel 3 stuks op de pakbon waren afgevinkt.
Wederom weer een appje gestuurd en het probleem voorgelegd. Helaas kreeg ik toen geen reactie meer terwijl mijn berichtjes wel gelezen waren.
Uiteindelijk (2 dagen later) maar naar de epplejeck gereden om een masker te halen.....kreeg ik de dag ernaa ineens een pakketje met het ontbrekende vliegenmasker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:00 



 
Profiel   

Ik bestel daar ook mijn hoofdkappen. Gaat altijd mooi en snel. Nooit problemen. Reageren ook snel via mail.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:01 



 
Profiel   

Fijn om wat goede ervaringen te lezen...hopelijk komt het hier ook goed. Ik heb nog steeds niks van ze gehoord. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 19:38 



 
Profiel   

Ik had er een borstriem besteld, er zat ook best wel lang tussen de mail waarin stond dat het meteen zou verzonden worden en de effectieve verzending. Maar uiteindelijk netjes ontvangen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 20:10 



 
Profiel   

Ik heb er een paar maanden terug een hoofdstel gekocht. Ben er erg blij mee, bezorging ging ook goed dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 20:26 



 
Profiel   

Heb jaren geleden wel meerdere keren besteld. Levering en communicatie ging soms wat traag maar uiteindelijk wel altijd alles netjes opgelost.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen