Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Agradi stuurd vieze kapotte deken en wil m n geld niet terug

 
Profiel   

Heb n HV Polo o grams deken besteld bij agradi. Op n zaterdag gekregen maar kon m maandag kan openen. De deken zat onder de haren, stiksels op de kont zaten los en een vage sticker was er half af.

Ik denk dat ze de vorige klant niet goed hebben nagekeken. Ik heb dit dinsdag gemeld. Maar agradi zegt dat ik het zelf heb gedaan en wil niets.

Ik heb ook aangeboden dat zij alleen de stiksels laten maken, je hebt toch garantie op zn artikel en die kunnen nooit losgegaan zijn door een paard. Dit moet gewoon op te lossen zijn met garantie vd leverancier. Maar dat wil AGRADI ook niet .

Ik moet 10 euro bijbetalen om de deken weer in mijn bezit te krijgen. en wat moet ik dan met zo n deken?

Het keurmerk heb je niets aan, die bemiddelen alleen maar, en dat lukt niet omdat AGRADI helemaal niets wil. Heb ook gemeld dta ik foto s nam toen ik hem opstuurde.

Ze zeggen in elke maill weer wat anders. Er zou ook gras op gezeten hebben wat ook niet kan en daar heb ik t bewijs voor. banketstaaf is ik heb t geld niet voor n advocaat. anders had ik dat wel gedaan.

nog nooit meegemaakt en toch al aardig wat dekens besteld..maar NOOIT MEER BIJ AGRADI
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 10:40 



 
Profiel   

Raadpleeg het Juridisch Loket, gratis juridisch advies voor iedereen. En als het écht moet, is er een advocaat voor ieder budget. Maar zo ver komt het vast niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 10:45 



 
Profiel   

Je hebt hem al terug gestuurd begrijp ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 11:05 



 
Profiel   

Kun je niet elders je beklag doen i.p.v hier speciaal een profiel voor aan te maken?

Ieder verhaal heeft twee kanten, en alleen jouw versie geloof ik geen snars van..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 11:06 



 
Profiel   

Tja, iets bij Agradi bestellen werkt alleen als het op voorraad is en heel aan komt, heb je daarna vragen of de klantenservice nodig krijgen ze een lange neus en willen ze niet mee werken. Inderdaad juridisch loket raadplegen lijkt me het beste, succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 12:06 



 
Profiel   

Ach agradi slaat gewoon helemaal nergens op. Had een tijd geleden zo'n duur bucas select deken bij hen gekocht van 160 euro, krijg ik hem twee dagen na levertijd binnen. Oke kan gebeuren, maak ik geen issue van. Doe ik hem op mijn paard, gaan de buiksingels niet dicht ook al staan ze op het aller langste! Ik gelijk op facebook een bericht gestuurd met mijn probleem en dat ik er van overtuigd was dat ze de verkeerde singels erbij hadden gedaan. Geen antwoord op gehad, dus ik diezelfde dag nog gebeld naar hun klantenservice. Daar zeiden ze dat ik dan maar foto's moest maken van het etiket, de deken en de singels. Dus ik heb dat gedaan, de foto's via het facebook bericht opgestuurd om het niet nodeloos ingewikkeld te maken door via andere kanalen contact te maken. Krijg ik daar als antwoord 'nee we behandelen je klacht alleen als je via mail stuurt'. Ik werd helemaal gek, maar oke, lekker mailtje gestuurd met de foto's. Daar een dag later antwoord op gehad dat ze de singels nu niet op voorraad hebben, dat verklaart voor mij al gelijk waarom ik de verkeerde had gekregen (ze dachten vast, oh dat zien ze toch niet). Dus ik mocht ze de week daarop verwachten. Een week later nog steeds niets gekregen, dus neem ik maar zelf contact op met hun. Ik vertrok op vakantie dus wilde mijn paard met gewoon één goeie deken bij de oppas achterlaten en niet met onderdekens en bovendekens en heel dat gedoe. Twee dagen later antwoord dat ze inderdaad aangekomen waren en ik ze de dag nadien in de bus zou krijgen. Ja je kan het al raden... De dag nadien helemaal niks geleverd en ik vertrok de volgende dag met vakantie. Ik helemaal pissed natuurlijk, hoe ze me op die manier aan het lijntje houden voor dat bedrag. De week nadien zaten de singels eindelijk in de bus. Heel dat grapje heeft een maand geduurd en de deken heb ik natuurlijk niet meer kunnen gebruiken omdat het ondertussen al helemaal niet meer koud was.

Lekker hoor, die service bij agradi. Ik zou gewoon flink blijven aandringen want anders doen ze helemaal niks en gaan ze er met je geld vandoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 12:41 



 
Profiel   

sorry was helemaal vergeten terug te reageren. had alles al geprobeerd bij agradi vondt t zo oneerlijk.
Gelukkig had ik gekozen voor achteraf betalen (ik had de deken al teruggestuurd) en nu na 4 maanden hoe ik van klarna niet te betalen.

maar ga niet meer bij agradi bestellen, ze houden mensen voor de gek met die kortingen, maar kapotte en vieze producten door je maag splitsen is n ander verhaal, ik ga voortaan wel naar n andere winkel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen