gezocht stalling St. Maartensdijk e.o. (Z)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
indian_horse

Berichten: 137
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: zeeland

gezocht stalling St. Maartensdijk e.o. (Z)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 20:51

Wij zijn voor onze merrie op zoek naar stalling in de omgeving van St. Maartensdijk e.o. Binnenkort gaan wij daarheen verhuizen en zijn dus op zoek naar een plekje voor haar.

Weten jullie iets dan horen wij het graag.....

armlou
Berichten: 328
Geregistreerd: 04-08-09
Woonplaats: Hengelo (ov)

Re: gezocht stalling St. Maartensdijk e.o. (Z)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:07

In Tholen zit Henk, dat is een fijne pensionstal met binnen en buitenrijbak, ruime stallen enz.
Weet niet of die er nog zit,
anders in poortvliet stal Galja www.pensionstal-galja.nl
dit was voorheen een arabierenstoeterij.

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: gezocht stalling St. Maartensdijk e.o. (Z)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:33

Ik denk dat het handig is als je wat meer informatie geeft. Wil je een binnenbak en een solarium. Of een pensionstal op kleine schaal met alleen een buitenbak, of nog iets anders??
Wat zijn jouw eisen, dan kunnen we je een stuk beter helpen. Anders kunnne we alleen alle stallen maar opnoemen die hier in de omgeving zitten.

indian_horse

Berichten: 137
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 18:59

Aurora3 schreef:
Ik denk dat het handig is als je wat meer informatie geeft. Wil je een binnenbak en een solarium. Of een pensionstal op kleine schaal met alleen een buitenbak, of nog iets anders??
Wat zijn jouw eisen, dan kunnen we je een stuk beter helpen. Anders kunnne we alleen alle stallen maar opnoemen die hier in de omgeving zitten.


Fijn dat we enige reacties krijgen. Bedankt alvast.
Wij zijn op zoek naar voorlopig iets kleinschaligs, want deze merrie is revaliderende (heeft een vervelend ongeluk gehad). Een vereiste is dus dat ze elke dag vrij kan bewegen buiten. En als het weer goed is de wei op kan straks.
Later als zij weer rijdbaar is zoeken we wel weer iets met een binnenbak.
Hoe meer stallen we weten des te groter is de keuze voor ons.

armlou
Berichten: 328
Geregistreerd: 04-08-09
Woonplaats: Hengelo (ov)

Re: gezocht stalling St. Maartensdijk e.o. (Z)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:33

Zoals ik al zei bij Henk (weet de achternaam niet meer) zit een binnenbak, dagelijks weidegang, en goede verzorging.
Het is voor mij ook alweer een jaar of 5 geleden, dus weet niet of hij daar nog zit, maar dat is een fijne stal

indian_horse

Berichten: 137
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 20:06

armlou schreef:
Zoals ik al zei bij Henk (weet de achternaam niet meer) zit een binnenbak, dagelijks weidegang, en goede verzorging.
Het is voor mij ook alweer een jaar of 5 geleden, dus weet niet of hij daar nog zit, maar dat is een fijne stal


Is dat misschien paardenfokkerijk Hoeve Weltevreden, Henk van der Zande ? Deze vond ik via google.

Nick1963

Berichten: 1941
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:06

Stqal Tolboom , even Belker Pb en die heeft haar paarden daar staan , gaan dagelijks zowel s winters als zomers naar buiten , en mooie uitrijmogelijkheden.

Nick1963

Berichten: 1941
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:07

och ik lees verkeerd zie nu pas St staan , sorry :o

armlou
Berichten: 328
Geregistreerd: 04-08-09
Woonplaats: Hengelo (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:40

indian_horse schreef:
armlou schreef:
Zoals ik al zei bij Henk (weet de achternaam niet meer) zit een binnenbak, dagelijks weidegang, en goede verzorging.
Het is voor mij ook alweer een jaar of 5 geleden, dus weet niet of hij daar nog zit, maar dat is een fijne stal


Is dat misschien paardenfokkerijk Hoeve Weltevreden, Henk van der Zande ? Deze vond ik via google.


klopt die is het, tenminste, 5 jaar geleden wel ;)

annetmulder

Berichten: 405
Geregistreerd: 16-04-09
Woonplaats: Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:15