[GZ] Modellen omgeving Amstelveen/Amsterdam (M/V).

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: [GZ] Modellen omgeving Amstelveen/Amsterdam (M/V).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 19:06

Nou, mocht dat aanbod echt staan, ik kom zo. _O-

Me <3 Barcelona!

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: [GZ] Modellen omgeving Amstelveen/Amsterdam (M/V).

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:08

jij mag altijd hierheen komen rooie van me ;)
je moet alleen maar een ticket fiksen ;)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: [GZ] Modellen omgeving Amstelveen/Amsterdam (M/V).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 19:10

Nou, dan wil ik er best over nadenken, ga volgend jaar toch niet naar school maar reizen... en wilde in dit jaar ook nog 'n paar korte tripjes binnen Europa maken, dus wie weet. :D

Bolivia

Berichten: 1348
Geregistreerd: 29-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:45

Ik wil me ook wel aanmelden voor je lijst, lijkt me leuk om eens wat mooie foto's van mezelf te hebben :j

Ik woon in Bussum (25 minuten naar Amsterdam) en ben 17 jaar oud. Er staan wat fotootjes in mijn profiel, en anders op hyves (adres staat in mijn bokt-profiel). Ik heb soms een fotogenieke bui, niet altijd :')
Nou ja, als je meer informatie wilt (vrees van niet, je lijst is geloof ik al erg lang :=) kun je altijd pb'en :)

Edit: ik heb wel 'n mooi figuur geloof ik :))

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 15:01

Iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld heb ik genoteerd. Op dit moment zit ik behoorlijk vol, de laatste paar mensen staan er weliswaar op maar ik kan nog geen data geven. :)
Ik heb iig genoeg mensen om uit te kiezen, dat is wel fijn - mocht het shooten me bevallen op deze manier dan krijgen de mensen die later op de lijst kwamen vanzelf een PB als ik weer tijd heb. Ik ga niet beloven dat ik iedereen van de lijst op de foto ga krijgen, het hangt er vanaf wat ik in m'n hoofd heb, hoeveel tijd ik heb, of het bevalt en wat voor soort persoon ik zoek. Iedereen in elk geval bedankt voor het aanmelden!

Mensen die zich evt. nog willen aanmelden: het is mogelijk, maar houdt er rekening mee dat het waarschijnlijk op de langere termijn wordt. :)

hkchika
Berichten: 1
Geregistreerd: 28-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 22:22

ik wil me heel graag aanmelden het lijkt me echt geweldig om eens een keer mooie foto's van mezelf te hebben ;p

ik woon in amstelveen en ben 14 jaar oud. ik heb helemaal geen ervaring met fotoshoots.. en ik ben nou echt super slank als alle modellen. maar ach. ik heb een paar foto's op mijn hyves.