Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seene

Berichten: 9
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Rijen

Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 12:06

Hoii!
Ik hoop dat ik hier nu goed sta.. Wie weet er een goeie, leuke manege in de buurt van Rijen.
Ik wil na 10 jaar weer beginnen met paardrijden en vraag me af of jullie informatie hebben over de maneges hier in de buurt...
Sorry als het weer verkeerd geplaatst is.. Zie door de bomen het bos niet meer ;(

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:11

je kan naar manege dorst, is qua afstand goed te doen :)

Kady1
Berichten: 2506
Geregistreerd: 03-06-07

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:13

manege thielen is volgensmij ook wel te doen vanuit rijen...

Seene

Berichten: 9
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Rijen

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 12:16

Ik heb idd al bij manege thielen op de site gekeken, leek me idd wel wat! Iemand ervaring met manege oosterhout? Of de vijf eiken in rijen?

Kady1
Berichten: 2506
Geregistreerd: 03-06-07

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:11

Ik heb in mijn jeugd altijd in teteringen gewoond en reed heel in het begin ook bij de Oosterhoutse manege. Ik zou die manege niet aan iemand aanraden, maar.... mijn ervaring is gebaseerd op eigen ervaringen meer dan 10 jr geleden dus er kan een hele hoop veranderd zijn.
Dicht bij de oosterhoutse manege zit ook nog manege t hoeveneind http://hoeveneind.come2me.nl/ en in riel heb je manege t zandeind en volgensmij ook nog manege t hoefke...
vijfeiken heb ik zelf geen ervaringen mee maar heb van horen zeggen dat het daar leuk rijden is.

juline

Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:37

Ik zou persoonlijk de 5 eiken aan raden. Oosterhoutse manege is nog steeds het zelfde, niet veel soeps helaas. Thielen is ook erg leuk maar denk dat 5 eiken dichterbij ligt voor jou. En zeker als je ook geintresseerd bent in western zou ik manege dorst aanraden. Zij geven in beide stijlen les en op een erg fijne manier.

Seene

Berichten: 9
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Rijen

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 18:59

Heb idd gehoord dat de Oosterhoutse manege niet veel soeps is.. Weet je iets meer over de vijf eiken? D's staat erg weinig informatie op de site! Manege dorst ben ik ook wel in geinteresseerd, is ook niet zo heel ver weg. Maar als de vijf eiken redelijke prijzen hebben zou ik daar wss voor gaan, is dichter bij :)

Seene

Berichten: 9
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 19:03

Riel en Teteringen zijn overigens wel wat ver voor me helaas.. :n

juline

Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda

Re: Poging 2 :) Maneges in de buurt van Rijen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:36

Op de 5 eiken ben ik zelf nog nooit geweest maar ken wel mensen die er gereden hebben en altijd goed te spreken waren er over.
Op manege dorst heb ik stage gelopen en me nicht rijdt er en ben er via haar destijds in gerold. Na me stage ben ik helaas nooit meer terug geweest omdat het te ver was voor mij en ik al op een andere manege lesde.
Wat ik wel inschat is dat dorst waarschijnlijk wel goedkoper is dan 5 eiken maar zeker weten doe ik het niet.