Stalling prov. Antwerpen (België)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Stalling prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 17:51

Is nog niet voor meteen. Om een lang verhaal kort te maken : wij gaan binnenkort verhuizen naar een kleinere woongelegenheid waardoor er weer geld is voor een paard/pony. Is echter nog niet voor meteen, en ik mag enkel een paard/pony als ik een goede stalling in de buurt vind.

Wat ik zoek? Ik dacht aan een manege/levendigere privéstal, maar aangezien dit lastig is ivm mijn andere eisen is een kleinschalige stalling ook goed. Ik wil ook dat paarden buiten kunnen. Liefst de hele dag maar aangezien dit ook lastig te vinden is in de buurt heb ik deze eis 'verzacht' naar minstens een paar uurtjes per dag (zowel 's zomers als in de winter, op een weide, paddock oid). Verder zou ik ook serieus verder willen in de sport, daarom is ook een binnenbak (óf een AllWeather buitenbak) een vereiste. Wat bijvoorbeeld ook mag is een leuke stal zonder binnenbak of allweather buitenbak, maar wel op max. 5-10min stappen van een binnenbak (of buitenbak, zoals een LRV-terrein oid).
Verder zoek ik ook iets voor niet al teveel geld, alles boven de 250 volpension wordt al geschrpat van het lijstje! Ik zoek halfpension als het op minder dan 5min met de auto van Rijkevorsel is. Mocht het verder liggen is volpension wel een vereiste.

Mvg, Joyce.

_sandi_
Berichten: 29
Geregistreerd: 26-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:59

Zoek eens via site van de goudengids.. Typ maneges in Antwerpen, en ge zult wel een lijstje krijgen.
Of gewoon via google manege antwerpen :)

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Stalling prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 22:11

Heb ik al gedaan hoor. Maar er zijn heel weinig maneges met een website en dan ben je meestal niet veel wijzer hoe het zit met weidegang & stalgeld ;)