ervaringen met mensen die contact kunnen maken met huisdier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

ervaringen met mensen die contact kunnen maken met huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 12:10

Ik weet dat er meer topics over moeten zijn, ik kan ze alleen niet vinden dus ik dacht ik start even een nieuwe. Als die hier niet goed staat dan mijn excuses.

Tien jaar lang had ik mijn lieve charlie, een kat. Nou heb ik hem gisteravond in moeten laten slapen alleen ik heb hier nog een paar vragen over.. Nu heb ik al eens een keer een soort medium of hoe je dat dan wil noemen erbij gehaald toen charlie een week vermist was, en dat was echt lariekoek wat die vrouw vertelde.
Nu zou ik graag willen weten of jullie ervaring hebben hiermee en hoe het consult is gegaan? (slecht,redelijk algemeen,echt helemaal jouw dier dat soort dingen)

Afanaisa91

Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:59

Mijn vader is hondentrainer, en als dochter-van mocht ik een keer mee naar een groepsconsult van een aantal leden van de hondenclub. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk vrij sceptisch over ben geweest, maar na die reading was ik erg onder de indruk!

Èèn voor èèn kwamen baasjes met honden naar het 'podium'. Daar werden ze kort voorgesteld, werd er uitgelegd dat er van te voren geen contact is geweest etc. Cecilia, het medium, vertelde wat over de hond, wat hij 'dacht'. Sommige honden maakten actief contact en 'vertelden' dingen, anderen moest ze wat meer vragen stellen. Hetgeen wat me het meeste is bijgebleven was een hond die vertelde dat haar baasje zwanger was, zonder dat de baas dit openlijk aan iemand anders verteld had! Pijnlijke situatie dus. Ook kan ik me herinneren dat er een consult plaatsvond met een overleden hond. De eigenaar wilde weten of het een goede keuze was geweest om zijn maatje in te slapen. Deze sessie was erg heftig, maar ook zeer indrukwekkend!

Om hier niet een waar-nietwaar discussie te starten; ik ben van mening dat als je de behoefte hebt, in ieder geval een reading moet overwegen. Ik weet totaal niet wat er met je kat gebeurd is, maar ik neem aan dat je hebt gehandeld naar wat het beste voor het beestje was. Ik zou mezelf ook goed afvragen of je je daadwerkelijk beter zou voelen na een consult, ook als deze niet voldoet aan wat jij wilde horen. Alle antwoorden zijn mogelijk op je vragen, of het nou een kwakzalver of een 'echt' medium is.

In ieder geval sterkte met je verlies.

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Re: ervaringen met mensen die contact kunnen maken met huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 15:56

Dank je,

Ja ik wil echt graag een reading,wat de uitkomst ook mag zijn.
Hij had al langer darmproblemen en nu was hij op zei de dierenarts. Het ging alleen allemaal opeens zo supersnel.
Ik heb voor mn gevoel gewoon niet echt goed afscheid kunnen nemen terwijl hij al tien jaar mijn maatje was.
Daarom zou ik graag nog een reading willen.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: ervaringen met mensen die contact kunnen maken met huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:09

LZP --> EA GZ

Lunapoes

Berichten: 2435
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:37

Ik heb hele goede ervaringen met Vera hier op bokt.

http://pratenmetpaarden.blogspot.com

de site gaat over het praten met paarden maar volgens mij doet ze ook honden en katten maar dit weet ik niet geheel zeker
maar je kunt haar altijd vragen

singasong

Berichten: 8573
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 07:48

Pb anders Nopje hier op bokt eens ;)

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Re: ervaringen met mensen die contact kunnen maken met huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 16:29

dank jullie!!