[GZ] Gezocht: Partyfotograaf.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

[GZ] Gezocht: Partyfotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 15:20

Voor mijn 18e verjaardag ben ik opzoek naar een partyfotograaf die de hele avond (incl. stappen) goed professioneel op foto vast kan leggen.

Omdat ik zelf veel fotografeer zoek ik ook een goede fotograaf.
Het maakt mij niet uit hoeveel ervaring je hebt, en of je officieel fotograaf bent, als de foto's maar van goede kwaliteit zijn.

Natuurlijk mag de fotograaf tijdens het feest mee genieten van alle hapjes en drankjes, en eenmaal opstap ook op mijn kosten drinken. (mits het niet té duur gaat worden, en ik stel het niet op prijs als de fotograaf ladderzat word.)

Graag zou ik wel een aangepast copyright logo over de foto's krijgen.
Natuurlijk wel met de naam van de fotograaf, en eventueel de website.
Bijv: Lisanne's 18th Birthday by: *naam fotograaf*
Dit is maar een voorbeeld, samen met de fotograaf kunnen we hier vast wel iets leuks van maken.

Mocht je geintereseerd zijn:
* Wil ik graag wat van je werk zien (portret,beweging en met weinig licht. (geen 'lucky-shots' dus foto's op kwaliteit zoals je die op mijn verjaardag ook zou kunnen maken)
* Graag iemand 18+ ( of je moet toestemming hebben van je ouders om mee te gaan stappen etc.)
* En een minimaal bedrag wat je ervoor wilt ontvangen.

Locatie is omgeving Eindhoven- Valkenswaard.
Reiskosten zijn voor mij. (in overleg kan er hier overnacht worden, anders is de taxi voor mijn kosten. Mits het niet te ver weg is.)

Het feest zal ongeveer rond 8 uur beginnen tot een uur of 3 in de nacht. ( incl. stappen)