Instructie omgeving Leek/Tolbert (Groningen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Instructie omgeving Leek/Tolbert (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 17:04

Sinds ik ben verhuisd naar het Noorden heb ik nog niet echt fanatiek gezocht naar fijne instructie, wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor het rijden :o Dus mijn vraag is....Wie is aan te bevelen in deze regio? En wat zijn de ervaringen? In verband met mijn werk kan ik alleen 's avonds lessen..en in de winter is het wel handig als het op locatie is...daar de buitenbak hier dan een zwembad is :o

Ik rij met een arabier en een NWR pony L2 bij de paarden. Voorheen leste ik bij Rom Vermunt (http://www.bennfentes.nl/venmstables.com/?page_id=200) wat heel fijn was aangezien hij veel ervaring had met arabieren. Maar natuurlijk zijn er veel meer fijne instructeurs die het maximale uit andere rassen kunnen halen *D

Alvast bedankt voor jullie reacties!

ismy

Berichten: 3949
Geregistreerd: 14-01-09
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:15

Ik rijd zelf op maneges, manege in roden vind ik top, en als je op marktplaats kijkt zie je instructrices uit nieuw roden,
misschien wat? :o

Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:59

ismy schreef:
Ik rijd zelf op maneges, manege in roden vind ik top, en als je op marktplaats kijkt zie je instructrices uit nieuw roden,
misschien wat? :o


Ik ben opzoek naar prive les *D Ik zie inderdaad wel op marktplaats wat staan, maar ik wil gewoon een beetje weten wat de ervaringen .... en wat anderen mijn kunnen aanraden *D

Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 23:49

20 minuutjes ongeveer met de trailer vind ik ook geen probleem, dus wellicht iemand van verder weg?

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Re: Instructie omgeving Leek/Tolbert (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:58


Nienkee
Berichten: 555
Geregistreerd: 02-04-06

Re: Instructie omgeving Leek/Tolbert (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:03

Laily Willemse uit Lieveren! Echt top, heel gedreven en geeft goed les!

Kendra

Berichten: 8731
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Instructie omgeving Leek/Tolbert (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:12

Ik weet niet of ze nog lesgeeft, maar ik heb jaren geleden een tijdje les gehad van Lineke Bennink uit Roden. Ik vond dat altijd erg leuk, heb er veel geleerd. Ik ben er gestopt omdat ik te ver van Roden woon.