GEZOCHT: Experienced knight stunt actors

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tempoteam
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-05-10

GEZOCHT: Experienced knight stunt actors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 10:23

Bij Tempo-Team Rijssen zijn we met spoed op zoek naar ridders met stunt vaardigheden. Lees het profiel (in het engels) goed door en als jij de juiste kandidaat bent, mail mij dan z.s.m. en mijn collega's in Rijssen nemen dan contact met je op!

Profiel:

To apply for this job you need to have experience for over more than 5 years, also you have knowledge of horses and perform in a jousting tournament, you are not afraid to work in close proximity to pyrotechnical and flame effects, you have good acting and riding stunt skills ( on a horse) and you have good sword and other medieval weaponry fight skills.
Show times will be between 12.00 and 20.00 hours.
Experience in jousting shows will be considered as an advantage.
Avilable from June untill September? And do you have great acting skills? React quickly !

Met vriendelijke groet,

Patricia de Graaf
Medewerker Searchdesk
Tempo-Team

E: Patricia.de.Graaf@tempo-team.nl

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:15

hoi mijn zus en ik hebben ervaring met stunt riding/trick riding en vuurshows (oa 2 jaar shows in duitsland gereden bij grote westernstad daar ) waarvoor en waar (welke plaats) zoeken jullie stuntrijders ?

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Re: GEZOCHT: Experienced knight stunt actors

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:23

als ik het zo lees gok ik dat het voor pony park slagharen is, of hoe het tegenwoordig heet...
las daar laatst ook ergens een advertentie van, ook van tempoteam, goed e vraag waarom hetr er dan in het engels staat

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Re: GEZOCHT: Experienced knight stunt actors

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:30

ik denk het niet want daar doen ze meer westernshows, niet echt met zwaart en zo

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 00:19

Wat bedoelen jullie precies met stunt ervaring? Het jousten an sich, of ook van de paarden afvallen etcetera? En die vijf jaar ervaring, slaat die op paarden algemeen of specifiek op jousting/stuntrijden?

tempoteam
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 09:25

Dames, Heren,

We hebben van amusementspark Hellendoorn te horen gekregen dat ze inmiddels voorzien zijn van goede ridders, maar ik wil jullie allen toch bedanken voor de interesse die jullie getoond hebben in deze vacature!

Groeten Patricia
Tempo-Team