Gezocht Lefdame verkeersmak maken omg Noord Holland.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HarryM
Berichten: 420
Geregistreerd: 23-03-05
Woonplaats: Ergens

Gezocht Lefdame verkeersmak maken omg Noord Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 12:09

Hallo Allemaal,

Ik zit met een probleempje, Ik heb een hartstikke leuk paard van ondertussen 5 jaar oud. In de bak rijden gaat allemaal prima en durf ik er met gemak op te stappen. In het verleden ben ik er een paar keer lelijk afgestuiterd. Dus met enige moeite rij ik nu weer met plezier. Vorig jaar heb ik haar weggebracht naar brabant om haar verkeersmak te laten maken. Dit is ook supergelukt. Alleen nu ik nog :o Ik kan mezelf er gewoon niet toezetten om zo mans te zijn er op te stappen en er mee weg te rijden. Ik zie spoken waardoor ik dat natuurlijk ook aan haar doorgeef. Met wandelen aan de hand gaat het allemaal prima ze is niet bang en loopt gewoon achter je aan. Maar het liefst voor mijn eigen gevoel zou ik er iemand anders op willen die gewoon haar even voor mij oppakt langs de weg. Iemand die bijvoorbeeld zeg maar 3 x in de week even een rondje met haar gaat zodat ik kan ZIEN dat ze het wel kan en ik er uiteindelijk zelf ook mee weg kan. Dus mijn vraag wie o wie wil tijdelijk even op mijn paard buitenritjes maken :D Ook al is het maar een paar weekjes maar zodat ik zelf wel het vertrouwen weer heb dat het echt kan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..

Groetjes,

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Re: Gezocht Lefdame verkeersmak maken omg Noord Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 00:46

Goh als ik nou wat dichterbij had gewoond had me dat hardstikke leuk gevonden :)
Ik vind het wel erg goed van je dat je durft toe te geven dat jij "het probleem" bent! Je zult vast iemand vinden die je het vertrouwen wil geven zodat je ook met plezier kunt buitenrijden :)

HarryM
Berichten: 420
Geregistreerd: 23-03-05
Woonplaats: Ergens

Re: Gezocht Lefdame verkeersmak maken omg Noord Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 11:36

Ja ik ben me er zeker wel van bewust dat ik het probleem ben. Dat geeft natuurlijk niks maar ja zo komen we nooit langs de weg. Jij woont inderdaad wel heel ver ja helaas.

Ninie
Berichten: 1490
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:04

Is er niemand in je buurt die met je mee wilt? Jij erop en diegene ernaast? Zo ben ik te werk gegaan toen mijn pony het eng vond om buiten te rijden.

HarryM
Berichten: 420
Geregistreerd: 23-03-05
Woonplaats: Ergens

Re: Gezocht Lefdame verkeersmak maken omg Noord Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 18:36

Ja er zijn wel mensen die mee willen lopen of fietsen of zelfs mee willen rijden. Maar eigenlijk wil ik gewoon zien dat mijn paard het best wel kan. En ik ben gewoon bang dat als ik er al angstig opstap dat men paard daar ook bang van word..

sjofaba
Berichten: 328
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Gezocht Lefdame verkeersmak maken omg Noord Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:02

hoever ligt venhuize van heerhugowaard af?

ik wil best even een paar keer een buitenritje voor je maken hoor;)

evt mag je dan zelf mee op mijn paard als je dat wel durft?
reactie via pb alsjeblieft