Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
addy<3

Berichten: 854
Geregistreerd: 18-01-09
Woonplaats: Overijssel

Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 19:55

Ben op zoek naar een (hobby) hoefsmid die voor niet al teveel geld 2 shetlanders voor me wil bekappen.

En ook ben ik nog op zoek naar iemand die mini shetlanders kan beslaan. Ik kan zelf evt. wel aan ijzers komen. En ook deze als het kan voor niet al teveel geld. :o

anyw1

Berichten: 513
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:33


TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:06

Welke omgeving zoek je? :)

addy<3

Berichten: 854
Geregistreerd: 18-01-09
Woonplaats: Overijssel

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 18:21

Omg. Heino

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 19:20

Onze hoefsmid doet de shet ook gewoon en netjes ook. Moet ook net zo goed gebeuren als elk ander paard, dus zou een gewone gediplomeerde hoefsmid nemen, zeker als je ijzers wil. Ze moeten wel passen en goed ondergeslagen worden.

Succes

addy<3

Berichten: 854
Geregistreerd: 18-01-09
Woonplaats: Overijssel

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 21:18

Je hebt het verkeerd begrepen denk ik ;)
Ik ben voor 2 shetlanders op zoek naar iemand die ze kan bekappen.
Mn andere shetlander wil ik laten beslaan. Dit wil ik ook door een gediplomeerde smid laten doen maar dan moet ik die wel vinden. Onze eigen smid beslaat geen shetlanders namelijk.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:21

Oke, maar ook bekappen is werk voor een gediplomeerde hoor. Een shet heeft net zo goed zelfde verzorging nodig en de juiste aandacht wat dat betreft. Moet er niet aan denken wat iemand met de hoefjes van onze shet kan doen als het fout gaat. Blijft gewoon een paardje, net als de grotere. Ik betaal overigens 20 euro voor beide paardjes, dus grotere en shet nu, maar heb ook weleens hoefsmid gehad die 35 euro rekende pp.

Maar succes!

addy<3

Berichten: 854
Geregistreerd: 18-01-09
Woonplaats: Overijssel

Re: Gezocht: Hoefsmid voor shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 21:27

Ik zeg ook niet dat ik geen gediplomeerde hoefsmid wil, ik zoek gewoon iemand die het gewoon wel goed kan en er niet teveel voor vraagt. Kan ook een ex hoefsmid zijn. Zoek gewoon zoals jij ook hebt dat je er maar weinig voor betaald. Mn hoefsmid van nu bevalt goed maar ik vind het gewoon wat te duur om daar 30 euro voor te betalen als het misschien ook goedkoper kan. Daar ben ik naar op zoek.
Graag geen reacties van je moet je pony's wel goed laten bekappen, hier ben ik mij zelf ook bewust van en ik zal echt niet zomaar iemand aan de hoefjes laten komen zonder dat diegene weet wat hij/zij doet.