Opfok omgeveing utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Johnensuus
Berichten: 129
Geregistreerd: 01-06-10

Opfok omgeveing utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 13:35

hallo,

ik wil graag voor me zelf beginnen, en heb ingedachte om opfok te gaan doen. ik heb een boederij op het oog met nodige schuren. en voldoende land,

ik ben zelf al bezig om een bedrijfplan te maken, alleen is de vraag nu is er voldoende vraag naar? ik wil het in het midden van het land gaan doen.

als ik op internet zoek vind ik weinig in het midden van het land.

kunnen jullie een mening geven hier over

groetjes

quartel

Berichten: 15895
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:27

er is anders best al aardig wat aanbod voor de opfok.
Niet alles is op internet terug te vinden!!

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Re: Opfok omgeveing utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:14

Ik zeg JA hahaha.

Ik woon zelf in het midden van het land, maar moest mijn veulen brengen naar Nichtevegt, omdat er in mijn buurt weinig tot niet was. Er zitten wel een paar, maar persoonlijk ben ik daar geen voorstander van om mijn paard daar neer te zetten

quartel

Berichten: 15895
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:33

Er is een nieuwe bij gekomen. De paardenheerlijkheid in beesd.
Daar kan je veulen ook de opfok in.
Paarden worden daar op een zo natuurlijk mogelijke manier gehouden

Johnensuus
Berichten: 129
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 14:42

Cryssie schreef:
Ik zeg JA hahaha.

Ik woon zelf in het midden van het land, maar moest mijn veulen brengen naar Nichtevegt, omdat er in mijn buurt weinig tot niet was. Er zitten wel een paar, maar persoonlijk ben ik daar geen voorstander van om mijn paard daar neer te zetten



een vraagje, weten jullie ook of er veel vraag naar is in het midden van het land?

ik wil binnen kort naar de bank toe om in iedergeval kijken of ze er voor open staan. en vanuit daar veder werken. ik heb al veel ideetjes op papier. alleen de vraag is, is er veel vraag naar in het midden van het land.

en wat bedoel je ik ben geen voorstander van om daar me paard neer te zetten?

groetjes

Laura1982

Berichten: 4079
Geregistreerd: 23-01-04

Re: Opfok omgeveing utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:15

ik denk dat er altijd wel vraag is alleen moet jou manier van opfokken bij mensen passen vandaar dat er meerdere stallen zijn die dit doen.

midden van het land zit wel wat hoor maar minder dan bijvoorbeeld in brabant of groningen

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:24

susanne1975 schreef:
Cryssie schreef:
Ik zeg JA hahaha.

Ik woon zelf in het midden van het land, maar moest mijn veulen brengen naar Nichtevegt, omdat er in mijn buurt weinig tot niet was. Er zitten wel een paar, maar persoonlijk ben ik daar geen voorstander van om mijn paard daar neer te zetten



een vraagje, weten jullie ook of er veel vraag naar is in het midden van het land?

ik wil binnen kort naar de bank toe om in iedergeval kijken of ze er voor open staan. en vanuit daar veder werken. ik heb al veel ideetjes op papier. alleen de vraag is, is er veel vraag naar in het midden van het land.

en wat bedoel je ik ben geen voorstander van om daar me paard neer te zetten?

groetjes


Dat zijn helaas bepaalde redene, die ik niet zomaar openbaar maak hier op bokt. Ben bij vele opfokken gaan kijken en ja Nichtevegt sprong bij mij er echt uit.