lessen in Vlaanderen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Almeetje
Berichten: 606
Geregistreerd: 04-06-10

lessen in Vlaanderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 14:37

Hallo,

Ik heb al heel wat jaartjes ervaring met dressuur en recreatief rijden, en ik ben nu heel erg benieuwd naar westernrijden... Ik wil dressuur zeker niet opgeven, vooral omdat mijn halfpensionpaardje en dressuurpaard is. Maar ik wil gewoon graag wat westernbasis leren, zien hoe het voelt enzo...
Het probleem is dat ik nergens iemand vind die les zou willen geven... Ik heb al mensen laten rondhoren, zelf rondgehoord, een zoekertje op kapaza gezet... Niks. Als ik al iemand vind wil die het alleen doen met een eigen paard, en die van mij heeft niks westernervaring.
Weet iemand een manege waar je westernlessen kan nemen of is er iemand die mij de basis aan wil leren met z'n eigen paard? Ik woon in BE, Ekeren (Antwerpen) en ik heb er wel wat voor over van vervoer, dus bus of trein nemen is geen probleem.

Bedankt!

storrum

Berichten: 2160
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: lessen in Vlaanderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:57


MarcR
Berichten: 1418
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:41

Ga eens kijken op www.jc-ranch.be . Ik denk dat Cara wel lespaarden heeft voor beginnelingen.

Almeetje
Berichten: 606
Geregistreerd: 04-06-10

Re: lessen in Vlaanderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 08:28

Storrum, bedankt, ik ga morgen eens wat mailtjes sturen :)
MarcR, ook bedankt, ziet er goed uit, maar ik heb geen idee hoe ik in Beerse geraak... Zou dat met bus of trein gaan?

Als er nog iemand tips heeft hoor ik het graag :)

TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Re: lessen in Vlaanderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:51

WN AM >> EA GZ diensten