Prof. (zwangerschaps)fotograaf omg. Helmond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bijinn

Berichten: 1796
Geregistreerd: 30-09-07
Woonplaats: Helmond

Prof. (zwangerschaps)fotograaf omg. Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 17:52

Ik ben op zoek naar iemand die op een originele en creatieve manier mijn zwangere buik vast wil leggen *D
Ik wil o.a. foto's in de vorm van onderstaande foto's:

Afbeelding
(copyright bezoekster jongegezinnen.nl)

Afbeelding
(copyright bezoekster jongegezinnen.nl)

Ik wil dat het overheersende gevoel bij de foto's 'zacht, rust en sereen' is.

Het zullen dus voornamelijk foto's zijn van mijn buik, maar ik wil er ook een paar waarbij mijn vriend betrokken wordt. Ik zou het tevens gaaf vinden 'iets' met water te doen (mogelijk buiten de studio?)
Overigens weet ik dus precies wat ik wil, maar ik ben zeker bereid de fotograaf zijn dichterlijke vrijheid te geven 8-) Je hoeft je daarom niet toegelegd te hebben op de zwangerschapsfotografie, ook mensen die zich normaal op iets anders richten (portret etc) mogen zich melden. Zolang je maar écht een prof fotograaf bent met studio waarbij we op lokatie kunnen komen. Gewoon leuke foto's heb ik zelf de apparatuur ook wel voor, het moet dus echt iets speciaals zijn.

De fotoshoot wil ik rond mijn 30e week plannen op voorwaarde dat de buik mooi gegroeid is. Momenteel ben ik 23 weken en mijn buik wil nog niet zo ;)
Locaties ver buiten Helmond zijn helaas geen optie. Ik ben door mijn zwangerschap goed ziek (Hyperemesis Gravidarum) en ver reizen is te vermoeiend. Worden de foto's niet mooier op ;)

Denk jij de fotograaf te zijn die we zoeken, dan zie ik graag een portfolio met tarievenlijst. Dit mag per pb, email (mjvanhellemondt@chello.nl) of in dit topic :D
Mocht je een goede fotograaf weten, hoor ik dat ook heel graag!

Hilda79
Berichten: 3462
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Prof. (zwangerschaps)fotograaf omg. Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:05

Misschien kan Ivonka hier op bokt iets voor je betekenen.

Ik fotograaf vaak zwangere vrouwen maar woon in het Noorden. Heb wel een mobiele studio maar het is voor ons beiden niet echt rendabel.