Een stal rondom Hillegersberg Rotterdam of Kralingse Bos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Santana1990

Berichten: 1
Geregistreerd: 18-06-10

Een stal rondom Hillegersberg Rotterdam of Kralingse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 22:59

Hallo allemaal
ik ben nieuw op dit Forum dus ik hoop dat ik hem in de juiste categorie heb gezet

Ik ga binnenkort op mezelf wonen in Rotterdam en ik studeer vlakbij de stad zelf. Ik zie wel toekomst in een stal rondom het Kralingsebos of richting Hillegersberg
Ik wil het allerbeste voor mijn paardje want die laat ik nooit achter!

Ik ben opzoek naar een stal waar een paard veel buiten kan zijn:

*Met een goede Uitrijmogelijkheid
*Genoeg weides (uiteraard het liefst voor de Winter ook ookal is dit bijna onmogelijk)
*Een goede buitenbak en losgooi mogelijkheden is al genoeg
*Zelf mesten (Vind ik erg prettig)
*En de stallen graag met de mogelijkheid dat het hoofd naar buiten kan het liefst ook een buitenluik
*Een stal sowieso 3X3 mag groter uiteraard

ik ben nu nog een Fanatieke Wedstrijd Ruiter maar begin het al een beetje zat te worden
Ik heb een geweldige Friese merrie echt een makkelijk paard

ik heb veel gezocht op goede stallingen en kwam dan ook uit op dit adres:
Piet en Mieke Hoogerbrugge
West Abtspolderseweg 294
Rotterdam-Overschie
Ik kan alleen niks vinden over de Uitrij mogelijkheden

Als jullie nog suggesties hebben willen jullie hem dan sturen
ook Stallen die geen website hebben zijn uiteraard erg welkom

Bedankt,

Santana

VanHuisUit

Berichten: 6689
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:42

Tja, wat jij wilt.... maar daar was je vast al achter.