Gz zadelmaker friesland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Gz zadelmaker friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 14:10

Ik zoek een goede zadelmaker enigszinds in de buurt van ureterp om het zadel van mijn jonge pony te laten controleren.
Weten jullie nog wat?
Graag met tarief erbij, als je dat weet.

WendyBZJarig

Berichten: 13138
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: Gz zadelmaker friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:44


bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:46


LKdressage
Berichten: 406
Geregistreerd: 08-06-10

Re: Gz zadelmaker friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:06

Misschien Cor van Epplejeck Drachten?

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 23:05

Via Tweespan Ruitersport Boornbergum kun je iemand langs laten komen om je zadel te controleren en ter plekke de vulling laten aanpassen indien mogelijk. k heb die vrouw vandaag hier gehad en ze heeft mijn pony's zadel heel netjes aangepast zodat hij niet meer achterover ligt en weer fijn zit voor zowel mij als mijn pony. De boom was eerder al passend gemaakt, alleen de kussens niet goed opgevuld.

Tussendoor werd het zadel steeds even gepast en heb er meerdere keren mee moeten rijden tot hij goed lag in haar ogen en voor mijn gevoel. Kosten: 80 euro inclusief voorijdkosten.
Kan ze niets doen dan kost het je wel altijd 50 euro voorrijdkosten.

Wil je een echte zadelmaker die ook structurele aanpassingen aan je zadel kan doen zoals onderdelen vervangen boom verbreden, kussens aanpassen, dan zou je Venema uit Wijnjewoude kunnen proberen. Alleen vullen zit je minimaal op 50 euro, moet de boom ook nog aangepast worden dan komt het al snel op 200 euro. Je hebt je zadel meestal vrij vlot weer terug.