Gezocht: Sinterklaaspaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjakiet
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-07-10

Gezocht: Sinterklaaspaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 16:34

Wij zijn een gezellige Sinterklaas groep uit Barendrecht (zie http://www.bureausint.nl) en dit jaar verzorgen wij ook de intocht van Sinterklaas in Barendrecht. Helaas is de vorige schimmel overleden, dus vandaar onze zoektocht.

De intocht in Barendrecht is zaterdag 13 november 2010 in de middag. Daarnaast is er op zaterdag 4 december een lampionoptocht, waar we graag ook een witte schimmel voor willen gebruiken.

Kent iemand een makke witte schimmel die graag voor Amerigo speelt in de regio Zuid Holland?

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:34

Mijn zéér ervaren schimmel Silver en ik en evt. mijn showpartner Debby (als zwarte pieten) zijn in te huren voor intochten. Doen we niet gratis (zie mijn website in onderschrift onder "shows, acts en overige activiteiten") maar daarvoor krijg je wel een erg leuke professionele act, naar wens in te passen in het intochtprogramma, en een superbrave, mooi aangeklede Amerigo.
We staan al op de rol voor de intocht in Gorinchem, maar die is 14 november, de 13e zijn we dus nog beschikbaar.

Zie hier het foto-album van de intocht in Gorinchem van vorig jaar, twee bezoeken van Sint aan plaatselijke scholen, en het op 5 december aan huis rondbrengen van pakjes als Amerigo's pakjesbezorgdienst.

http://www.mijnalbum.nl/Album=DGPUVXSK

Poosje81
Berichten: 21226
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Gezocht: Sinterklaaspaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:01

EA-CO >> EA-GZ-Diensten

Merel_Claire

Berichten: 3079
Geregistreerd: 07-07-06

Re: Gezocht: Sinterklaaspaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 16:05

Hartje zou je een pb kunnen sturen. Zij heeft echt werkelijke de braafste schimmel die ik ken. Het is een prachtige grote shire.