Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 11 [ 263 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Handelaar Baauw Montfoort

 
Profiel   

Als je rekening ermee houdt dat veel ervan niet altijd even waar is. Zelf goed oordeelt. Door de woorden heen en laat keuren door een betrouwbare dierenarts. Zou het zelf alleen doen als je het dier écht super graag wil hebben. Anders verder kijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 10:54 



 
Profiel   

We hebben toch maar besloten om het niet te doen.. Het vertrouwen is nu wel weg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-17 00:07 



 
Profiel   

Ook ik meld me , zit nu ook helaas met een gevaarlijke pony van Verhoeff :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 00:36 



 
Profiel   

bo_janssen schreef
Ook ik meld me , zit nu ook helaas met een gevaarlijke pony van Verhoeff :(


Mijn god, ben benieuwd hoeveelste je al wel niet bent. Heb je een beroep gedaan op omruilgarantie?
Hoe reageerden ze er op? Heb je daar proefgereden? Vermoeden dat ie gespoten was toen?
Mag anders ook via pb als je wil!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 01:25 



 
Profiel   

:o niet doen,vals paspoort en ik heb een tinker met zadel trauma,de man castreert zelf de mijn had ijzers onder dus ik vraag waarom,omdat ze voor de kar beleerd was zei,bleek niet waar ze was hoefbevangen geweest,heb nu nog een hoop toestanden en omruilgarantie nou probeer het maar meneer is altijd druk en die van mij gaat zowiezo niet terug naar hem dan nog liever als grasmaaier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 13:32 



 
Profiel   

Ook ik heb er een! in de beschrijving stond dat hij 100% bomproof is en iedereen er op zou kunnen rijden. Ik ben er inmiddels al heel vaak afgevallen, en hij is alleen zadelmak meer niet.. Op buitenrit is hij ook heel schrikkerig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 18:19 



 
Profiel   

ho_rse schreef
Ook ik heb er een! in de beschrijving stond dat hij 100% bomproof is en iedereen er op zou kunnen rijden. Ik ben er inmiddels al heel vaak afgevallen, en hij is alleen zadelmak meer niet.. Op buitenrit is hij ook heel schrikkerig.


Waar heb jij hem vandaan? En heb je n beroep gedaan op de inruilgarantie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 21:08 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
ho_rse schreef
Ook ik heb er een! in de beschrijving stond dat hij 100% bomproof is en iedereen er op zou kunnen rijden. Ik ben er inmiddels al heel vaak afgevallen, en hij is alleen zadelmak meer niet.. Op buitenrit is hij ook heel schrikkerig.


Waar heb jij hem vandaan? En heb je n beroep gedaan op de inruilgarantie?

Ook van verhoeff, ik heb hem al een poos dus ik kan hem niet meer inruilen. We zaten er wel over na te denken maar we hoopten dat het kwam omdat hij nog nieuw was en nog moest wennen.. Nu willen we hem binnenkort toch gaan verkopen omdat ik niet echt bij hem pas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 21:44 



 
Profiel   

Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.

De termijn is relatief kort.
Je denkt idd ach ze moeten gewoon nog eigen worden en wennen.
Je wilt ze ook niet gelijk te kort doen.
Echter na een half jaar blijken de dingen gewoon echt niet te kloppen.
Kat in de zak gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 21:45 



 
Profiel   

Anke schreef
Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.

De termijn is relatief kort.
Je denkt idd ach ze moeten gewoon nog eigen worden en wennen.
Je wilt ze ook niet gelijk te kort doen.
Echter na een half jaar blijken de dingen gewoon echt niet te kloppen.
Kat in de zak gekocht.

Ja inderdaad! Voor redelijk veel geld gekocht, nu zijn we er achter gekomen dat hij op de rechterhand heel lastig vind dus verkopen word ook nog lastig voor een redelijke prijs..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 21:48 



 
Profiel   

Anke schreef
Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.

De termijn is relatief kort.
Je denkt idd ach ze moeten gewoon nog eigen worden en wennen.
Je wilt ze ook niet gelijk te kort doen.
Echter na een half jaar blijken de dingen gewoon echt niet te kloppen.
Kat in de zak gekocht.


Ik heb er eentje 2 jaar gehad met eigenlijk best veel plezier. Voldeed niet helemaal precies aan de omschrijving, maar heeft wel in de kinderlesjes gelopen én was gezond. Paar maanden terug tumor bij hem ontdekt en meteen in laten slapen, maar dat staat los van de verkooppraktijken van deze verkoper. Omdat ik deze verhalen toen nog niet kende hebben we n week later een nieuwe gekocht bij haar. Ook tot nu toe geen enkel probleem gehad (heb hem nu denk ik 1.5 - 2 maand) en hij doet het super. Ze heeft alleen bij allebei over de leeftijd gelogen en ze waren allebei wat minder verkeersmak dan hoe ze het zei..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 21:49 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Anke schreef
Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.

De termijn is relatief kort.
Je denkt idd ach ze moeten gewoon nog eigen worden en wennen.
Je wilt ze ook niet gelijk te kort doen.
Echter na een half jaar blijken de dingen gewoon echt niet te kloppen.
Kat in de zak gekocht.


Ik heb er eentje 2 jaar gehad met eigenlijk best veel plezier. Voldeed niet helemaal precies aan de omschrijving, maar heeft wel in de kinderlesjes gelopen én was gezond. Paar maanden terug tumor bij hem ontdekt en meteen in laten slapen, maar dat staat los van de verkooppraktijken van deze verkoper. Omdat ik deze verhalen toen nog niet kende hebben we n week later een nieuwe gekocht bij haar. Ook tot nu toe geen enkel probleem gehad (heb hem nu denk ik 1.5 - 2 maand) en hij doet het super. Ze heeft alleen bij allebei over de leeftijd gelogen en ze waren allebei wat minder verkeersmak dan hoe ze het zei..

Kwamen die van jou ook uit Ierland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 22:01 



 
Profiel   

ho_rse schreef
SaraViavia schreef


Ik heb er eentje 2 jaar gehad met eigenlijk best veel plezier. Voldeed niet helemaal precies aan de omschrijving, maar heeft wel in de kinderlesjes gelopen én was gezond. Paar maanden terug tumor bij hem ontdekt en meteen in laten slapen, maar dat staat los van de verkooppraktijken van deze verkoper. Omdat ik deze verhalen toen nog niet kende hebben we n week later een nieuwe gekocht bij haar. Ook tot nu toe geen enkel probleem gehad (heb hem nu denk ik 1.5 - 2 maand) en hij doet het super. Ze heeft alleen bij allebei over de leeftijd gelogen en ze waren allebei wat minder verkeersmak dan hoe ze het zei..

Kwamen die van jou ook uit Ierland?


Nee gelukkig niet, volgens mij zijn dat de 'probleemgevallen'. Hoop niet dat er nog gedonder gaat komen, maar ik verwacht eigenlijk van niet. Heb een super makkelijke ruin. Denk zoiets als het winnen van een prijs in de staatsloterij? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 22:04 



 
Profiel   

Als je ze zelf kunt opleiden en begeleiden. Kun je er wat leuks van maken.

Als je minder of niet ervaren bent, kun je een flinke miskoop eraan hebben.

Die van ons wilde niet in galop. Gaf zelfs een bokje bij het proberen. Kwam zogenaamd omdat ze moe was van de bezichtigingen en proefrijden. Klonk geloofwaardig.
Helaas in het begin 'per ongeluk' in galop...rodeosessie met flinke blessure na een knal tegen de grond. Daarna nog een keer gebeurd. Raakte achter met buitenrit en rodeosessie. Weer ruiter eraf.
Gewoon groene dieren die als goed gereden verkocht worden.
De galop gaat nu. Rechtsom nog steeds moeilijk. De plannen van wedestrijden rijden. Een Bproef wat met gemak zou moeten kunnen...is na 1,5 jaar nog niet het geval.
We komen wel al dichterbij. Osteopaath, tandarts en hoefsmid hebben al veel opgeknapt.
Met de juiste training haar rechter en losser gemaakt. Nu de juiste bespiering opbouwen.
We zijn blij met haar. Ze is nu goud waard. Echter is er veel tijd, geld en werk in gaan zitten.
Een flinke domper als je een kant en klaar paardje denkt te kopen waar je gelijk van kunt genieten.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 22:04 



 
Profiel   

Anke schreef
Als je ze zelf kunt opleiden en begeleiden. Kun je er wat leuks van maken.

Als je minder of niet ervaren bent, kun je een flinke miskoop eraan hebben.

Die van ons wilde niet in galop. Gaf zelfs een bokje bij het proberen. Kwam zogenaamd omdat ze moe was van de bezichtigingen en proefrijden. Klonk geloofwaardig.
Helaas in het begin 'per ongeluk' in galop...rodeosessie met flinke blessure na een knal tegen de grond. Daarna nog een keer gebeurd. Raakte achter met buitenrit en rodeosessie. Weer ruiter eraf.
Gewoon groene dieren die als goed gereden verkocht worden.
De galop gaat nu. Rechtsom nog steeds moeilijk. De plannen van wedestrijden rijden. Een Bproef wat met gemak zou moeten kunnen...is na 1,5 jaar nog niet het geval.
We komen wel al dichterbij. Osteopaath, tandarts en hoefsmid hebben al veel opgeknapt.
Met de juiste training haar rechter en losser gemaakt. Nu de juiste bespiering opbouwen.
We zijn blij met haar. Ze is nu goud waard. Echter is er veel tijd, geld en werk in gaan zitten.
Een flinke domper als je een kant en klaar paardje denkt te kopen waar je gelijk van kunt genieten.

[ [url=m/rFoDMO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij mij precies het delfde probleem :o rechtsom heel lastig vooral de galop.. alleen is die van mij ook nog is best schrikkerig waar ik niet zo van hou :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 22:50 



 
Profiel   

Die van mij komt wel uit Ierland en was nog groen. Dat wilde ik ook. En ik heb er al zeg ik het zelf niets teveel voor betaald.
Hij zei dat hij zadelmak was maar ik mocht er niet opzitten, dus ik wist genoeg, maar voor mij geen probleem. Ze is af en toe best pittig maar nu ik haar een jaar heb begeleiden wij zo nu en dan paarden die voor het eerst naar buiten gaan en rijden we wedstrijden.

Als je onervaren bent en een kant en klare pony zoekt, dan zou ik verder kijken of alles met een bus zout nemen haha.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 08:04 



 
Profiel   

ik vind het een hele prestatie dat hun nog onder deze naam kunnen werken, maar dat bewijst maar weer hoe verpest de paarden wereld is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 09:35 



 
Profiel   

kalliexxxx schreef
ik vind het een hele prestatie dat hun nog onder deze naam kunnen werken, maar dat bewijst maar weer hoe verpest de paarden wereld is.


Begrijp ik ook niet. Bizar dat dit mogelijk is. Geldklopperij bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 10:15 



 
Profiel   

Het geld is nog bijzaak. Het verdriet en de teleurstelling.
Je denk een droompaardje te kopen en die droom neigt dan richting nachtmerrie. Vooral als er kinderen bij betrokken zijn.
Ze adverteren met geschikt voor kinderen, (angstige) beginners. Iedereen kan er zo meer wegrijden. Beetje de standaard tekst.
Heel jammer als dat niet zo blijkt te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 11:51 



 
Profiel   

Anke schreef
Het geld is nog bijzaak. Het verdriet en de teleurstelling.
Je denk een droompaardje te kopen en die droom neigt dan richting nachtmerrie. Vooral als er kinderen bij betrokken zijn.
Ze adverteren met geschikt voor kinderen, (angstige) beginners. Iedereen kan er zo meer wegrijden. Beetje de standaard tekst.
Heel jammer als dat niet zo blijkt te zijn.


Ja het zijn standaardteksten zelfs. Ik heb laatst een pony te koop zien staan en ik herkende te tekst. Toen heb ik de screenshot van de advertentie van mijne ernaast gehouden en vergeleken. PRECIES hetzelfde. Natuurlijk stokmaat, geslacht en kleur aangepast, maar verder echt op het woord hetzelfde. Niet normaal hoe dit kan. En het gaat maar door en door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 12:25 



 
Profiel   

Ik heb trouwens ook al meerdere pony's van haar op marktplaats aangeboden zien staan door andere mensen met de tekst "niet voor beginners". Toen ik daar ging kijken voor een kinderpony bood ze mij er 4 aan. Twee daarvan heb ik al weer op marktplaats zien staan door iemand anders! Eentje kom ik toevallig nu net tegen. Twijfelde eerst even of hij het wel echt was, maar er stond nog 1 foto bij van bij haar op locatie. En als ik me niet vergis adverteerde zij die toen ook met top brave kinderpony.. Staat nu te koop als "niet voor beginners"

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 12:31 



 
Profiel   

ze adverteren onder verschillende namen alle advertentie waar bij staat dat ze aan omruil garantie doen zijn van verhoeff.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 13:20 



 
Profiel   

kalliexxxx schreef
ze adverteren onder verschillende namen alle advertentie waar bij staat dat ze aan omruil garantie doen zijn van verhoeff.


Ja vraag me af wie er nou wel en niet bij horen. Omruilgarantie en "Bomproef kinderpony" kom ik steeds vaker tegen, maar dan weet je natuurljk niet zeker of ze erbij horen. Daarom zou dit topic eigenlijk anders moeten heten of een nieuw topic, want het is zeker niet alleen Baauw in Montfoort die meedoet aan t smerige spelletje. Ze hebben er nu ook weer een paar "100% betrouwbaar" op marktplaats staan trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 13:35 



 
Profiel   

Klopt maar baauw is wel waar alle pony's vandaan komen. Op het moment zie ik er maar 1 te koop staan waarvan k weet dat de foto's op het erf van verhoeff gemaakt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 14:45 



 
Profiel   

Wij hebben er ook één staan. Klopte niets van de beschrijving die zij gaven, ook uit Ierland. Maar gelukkig heeft de pony wel zijn plekje gevonden en gaat het goed. Maar bomproef?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-17 19:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 11 [ 263 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen