Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 275 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

Handelaar Baauw Montfoort

 
Profiel   

Ja omdat ze zich pas na een tijdje liet tonen zegmaar. Je kan niet na 1 dag zien hoe een paard echt is dus ik dacht ik geef even een update na 1,5 maand.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:29 



 
Profiel   

Zijn er mensen die hier recent nog geweest zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 14:46 



 
Profiel   

Yep, maar dagelijks komen topics voorbij van mensen die een paard/pony gekocht hebben zonder te keuren en waar iets mee is enkele weken later.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 18:43 



 
Profiel   

Of die wel gekeurd hebben maar waar de handelaar niet eerlijk is geweest over de braafheid of ervaring van het paard. Daarom ook geen paard kopen als je er niet helemaal van overtuigd bent dat de verkoper betrouwbaar is. En dan nog keuren enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 20:16 



 
Profiel   

Zie dit topic nu pas Hier heb ik mijn Andalusier in augustus gekocht, heb hem daar ook zelf laten keuren en hij was helemaal goed. Wel was daar een rij met stallen met allemaal zieke paarden. Echt heel sneu, wilde ze eigenlijk allemaal meenemen maar helaas gaat dat niet.. heb wel ongelofelijk veel geluk met mijn paard die daar vandaan komt. Want hij heeft echt een top karakter en hij is heel gezond. Hij had daar wel rotstraal maar ze stonden ook met hun knieën tot in de mest. Ze zei ook dat ze 24/7 binnen stonden in die donkere stallen. Echt vreselijk. Maar heb geen seconde spijt gehad van dit paard. Echt een top karakter en kern gezond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 01:33 



 
Profiel   

DaniMacareno schreef
Zie dit topic nu pas Hier heb ik mijn Andalusier in augustus gekocht, heb hem daar ook zelf laten keuren en hij was helemaal goed. Wel was daar een rij met stallen met allemaal zieke paarden. Echt heel sneu, wilde ze eigenlijk allemaal meenemen maar helaas gaat dat niet.. heb wel ongelofelijk veel geluk met mijn paard die daar vandaan komt. Want hij heeft echt een top karakter en hij is heel gezond. Hij had daar wel rotstraal maar ze stonden ook met hun knieën tot in de mest. Ze zei ook dat ze 24/7 binnen stonden in die donkere stallen. Echt vreselijk. Maar heb geen seconde spijt gehad van dit paard. Echt een top karakter en kern gezond!

En toen dacht je ik ga speciaal op Bokt om dat te vertellen? We kijken op Bokt vaak met enige argwaan naar mensen zonder een Bokt verleden die hier speciaal komen om 1 bericht te posten over een bedrijf. Zeker als dat reclame is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:43 



 
Profiel   

Nou ja, ik vind een rij zieke paarden en paarden tot hun knieën in de mest in donkere stallen waar ze 24/7 in staan niet echt reclame..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:48 



 
Profiel   

Waar lees jij reclame voor die stal… ik lees juist dat ze ondanks negatieve dingen daar er een lief paard aan over heeft gehouden…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:49 



 
Profiel   

Wij zijn daar zie ik nu tot mijn schrik een aantal jaar geleden ook geweest. Heb het adres even gegoogled.

Toendertijd (5jr geleden denk ik) daar wezen voor een PRE. Was geadverteerd door D.esiree K.anne, moest ook nog aardig geld opbrengen. Ze vertelde dat ze soms een paard doorreed van een vriend 'alleen de brave, want ik ben zelf ook niet zo'n held'. Ze kwam er zelf niet fijn mee weg, ik heb er ook nog wat rondjes mee gedaan maar het dier voelde onwijs wiebelig en onbetrouwbaar aan. Snel gepeerd dus. Onderbuikgevoel zei al dat het niet klopte maar dit topic bevestigt dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:56 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Bericht voldeed niet aan de regels voor reacties op ED

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 15:27 



 
Profiel   

upendo schreef
Wij zijn daar zie ik nu tot mijn schrik een aantal jaar geleden ook geweest. Heb het adres even gegoogled.

Toendertijd (5jr geleden denk ik) daar wezen voor een PRE. Was geadverteerd door D.esiree K.anne, moest ook nog aardig geld opbrengen. Ze vertelde dat ze soms een paard doorreed van een vriend 'alleen de brave, want ik ben zelf ook niet zo'n held'. Ze kwam er zelf niet fijn mee weg, ik heb er ook nog wat rondjes mee gedaan maar het dier voelde onwijs wiebelig en onbetrouwbaar aan. Snel gepeerd dus. Onderbuikgevoel zei al dat het niet klopte maar dit topic bevestigt dit.


Oh maar dat klopt ook hoor, stefan koopt paarden en desiree verkoopt vaak de betere en goede paarden. Als je een meer betrouwbaar paard zoekt zou ik zeker eerder iets kopen van desiree.

Verder moeten jullie ook bedenken dat die handelspaarden vaak niet langer dan een week op stal staan, in hoeverre kennen die mensen de paarden. Je moet dus gewoon kijken hoe het reageert en daarop jou oordeel maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 14:24 



 
Profiel   

wilmatj schreef
upendo schreef
Wij zijn daar zie ik nu tot mijn schrik een aantal jaar geleden ook geweest. Heb het adres even gegoogled.

Toendertijd (5jr geleden denk ik) daar wezen voor een PRE. Was geadverteerd door D.esiree K.anne, moest ook nog aardig geld opbrengen. Ze vertelde dat ze soms een paard doorreed van een vriend 'alleen de brave, want ik ben zelf ook niet zo'n held'. Ze kwam er zelf niet fijn mee weg, ik heb er ook nog wat rondjes mee gedaan maar het dier voelde onwijs wiebelig en onbetrouwbaar aan. Snel gepeerd dus. Onderbuikgevoel zei al dat het niet klopte maar dit topic bevestigt dit.


Oh maar dat klopt ook hoor, stefan koopt paarden en desiree verkoopt vaak de betere en goede paarden. Als je een meer betrouwbaar paard zoekt zou ik zeker eerder iets kopen van desiree.

Verder moeten jullie ook bedenken dat die handelspaarden vaak niet langer dan een week op stal staan, in hoeverre kennen die mensen de paarden. Je moet dus gewoon kijken hoe het reageert en daarop jou oordeel maken.

En waar blijven dan de mindere paarden als Desiree alleen de "goede" verkoopt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 16:53 



 
Profiel   

reactie op hetgeen dat handelspaarden niet langer dan een week op stal staan, geldt niet voor iedere stal, zeker niet bij stal baauw, daar komen zieke paarden al aangevoerd, je hebt mazzel als er eentje tussen zit die top is

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:02 



 
Profiel   

heeft er iemand recente ervaringen met deze stal?
na enorm veel googlen erachter gekomen dat de pony waar ik van het weekend wil gaan kijken, door stal baauw wordt aangeboden. Uiteraard onder andere naam, maar door dit topic heb ik lichte paniek :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-24 09:32 



 
Profiel   

sdacostab schreef
heeft er iemand recente ervaringen met deze stal?
na enorm veel googlen erachter gekomen dat de pony waar ik van het weekend wil gaan kijken, door stal baauw wordt aangeboden. Uiteraard onder andere naam, maar door dit topic heb ik lichte paniek :’)

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-24 09:57 



 
Profiel   

sdacostab schreef
heeft er iemand recente ervaringen met deze stal?
na enorm veel googlen erachter gekomen dat de pony waar ik van het weekend wil gaan kijken, door stal baauw wordt aangeboden. Uiteraard onder andere naam, maar door dit topic heb ik lichte paniek :’)


Uitkijken dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-24 14:24 



 
Profiel   

Gewaarschuwd mens telt voor twee, maar ook dat kan het maatje van je leven zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 17:24 



 
Profiel   

ik heb de afspraak inderdaad maar afgeblazen .. ze adverteren als particulier via Marktplaats, met een andere woonplaats. Maar ik zie er inderdaad maar vanaf..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-24 08:52 



 
Profiel   

sdacostab schreef
ik heb de afspraak inderdaad maar afgeblazen .. ze adverteren als particulier via Marktplaats, met een andere woonplaats. Maar ik zie er inderdaad maar vanaf..


Welke naam werd onder geadverteerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-24 11:33 



 
Profiel   

het waren initialen d. m., bleek voor Demi Metlach te staan, ze adverteerde als particulier

Link naar dit berichtGeplaatst: Gisteren, 06:01 



 
Profiel   

sdacostab schreef
het waren initialen d. m., bleek voor Demi Metlach te staan, ze adverteerde als particulier

Om onder de garantietermijn uit te komen dan w.s.

Link naar dit berichtGeplaatst: Gisteren, 19:03 



 
Profiel   

dat verwacht ik ook inderdaad.. geen lekker gevoel bij in ieder geval

Link naar dit berichtGeplaatst: Gisteren, 20:15 



 
Profiel   

sdacostab schreef
het waren initialen d. m., bleek voor Demi Metlach te staan, ze adverteerde als particulier


Die rijdt veel van zijn paarden.
Maar kan ook best zo zijn dat ze af en toe zelf een paard van hem koopt en doorverkoopt.

Als dat het geval is, dan verkoopt ze echt particulier.

Link naar dit berichtGeplaatst: Vandaag, 08:42 



 
Profiel   

wilmatj schreef
sdacostab schreef
het waren initialen d. m., bleek voor Demi Metlach te staan, ze adverteerde als particulier


Die rijdt veel van zijn paarden.
Maar kan ook best zo zijn dat ze af en toe zelf een paard van hem koopt en doorverkoopt.

Als dat het geval is, dan verkoopt ze echt particulier.

En hoe vaak is dat af en toe? Veel handelaren zetten op die manier "stromannen "of vooral vrouwen in. Je koopt dan eigenlijk gewoon van een handelaar en zij verkopen voor hem of haar. Maar je hebt niet de garantie die ze normaal wel verplicht zijn te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 48 min geleden 



 
Profiel   

Ja stro vrouwen .
Zo bleek onze E pony een pompveld pony te zijn . Door een zogezegd particulier tussen persoon te koop gezet. Maar ondanks pompveld import hebben we er een heel fijne pony aan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 42 min geleden 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 275 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen