Transport gezocht vóór het einde van deze maand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nele_cairan
Berichten: 36
Geregistreerd: 17-09-10

Transport gezocht vóór het einde van deze maand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 13:01

Wegens omstandigheden ben ik genoodzaakt mijn paard terug te verkopen. Hij keert terug naar zijn vorige eigenaars. Ik ben nog op zoek naar iemand die hem wil vervoeren van Dilbeek, België (ten westen van Brussel) naar Groede in Nederland (Zeeland). Het enige probleem is dat ik niet kan helpen laden of kan meereizen aangezien ik deze week ben geopereerd aan mijn rug. Ik zoek dus iemand die het transport alleen kan verzorgen, zonder dat de eigenaar hoeft mee te gaan.

Het transport dient te gebeuren vóór het einde van deze maand, maar de exacte datum speelt geen rol. Cairan heeft dezelfde reis in augustus al eens gedaan en dit is toen zonder problemen verlopen. Vanzelfsprekend wordt het transport vergoed.

Wie kan mij helpen?

geka

Berichten: 236
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Transport gezocht vóór het einde van deze maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:31


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Transport gezocht vóór het einde van deze maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:03

Komt de verkoper het paard niet halen?

nele_cairan
Berichten: 36
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 19:49

@friesiszwart: Hij gaat terug naar zijn vorige eigenaar. Hun trailer is momenteel niet gekeurd. Ze zoeken ook naar een oplossing, maar met twee zoeken gaat sneller...

@geka: bedankt voor het aanbod. Jullie zitten echter nogal ver van zowel de vertrekplaats als de aankomst plaats. De kilometers van en naar deze plaatsen zijn veel hoger dan het transport zelf...