[GZ] Vakantiewerk zomerperiode

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xCathy

Berichten: 1143
Geregistreerd: 14-04-10
Woonplaats: Wageningen / Hillegom

[GZ] Vakantiewerk zomerperiode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 15:46

Hallo,
Ik ben opzoek naar werk in de paardensector voor in mijn zomervakantie. Ik ben dan ong. 6 weken beschikbaar in de periode van 9 juli - 18 augustus.
Omdat ik hoop mijn grote droom (eigen paarden houden) ooit te kunnen realiseren wil ik nu meer ervaring opdoen. Ik heb al wat ervaring met de verzorging en het rijden, maar ik zou graag nog veel meer bijleren. Ik ben 16 jaar en ik heb 9 jaar rijervaring, en liep ook vanaf toen elke week op de manege naast bij andere beginnerslessen, was ik pony's aan het poetsen en de grote meiden helpen met uitmesten. 2 jaar geleden was het op de manege niet zo leuk meer en had ik een leuke verzorgpony waar ik ook op mocht rijden, dus toen ben ik gestopt met de lessen op de manege. Ik ben niet veel later ook gestopt met de pony waar ik toen voor zorgde en heb een andere pony gevonden die ik mocht verzorgen en rijden.

Ik ben totaal niet vies van de klusjes die er op stal worden gebeuren. Ik mest regelmatig stallen uit, help af en toe met voeren en zorg dan ook voor mijn verzorgpony. Dat houdt in, uitmesten, poetsen, rijden en voeren. Ik rijd vooral (recreatief) dressuur omdat mijn verzorgpony door een blessure niet meer mag springen. Ik rijd vaak zonder zadel om aan mijn zit te werken en we maken ook wel eens een leuk buitenritje. We krijgen nu sinds kort samen ook privéles, omdat ik graag beter zou leren rijden.

Ik zoek werk op een paardenhouderij. Het maakt mij totaal niet uit of het een fokstal, pensionstal, trainingsstal of een andere soort stalling is, omdat het mij puur gaat om de ervaring. Ik ben het gewend om hard te werken (veel sporten en een bijbaantje bij de TNT) en ik vind het werk op stal leuk! Wel zou ik graag willen rijden in die periode dat ik werk, en het liefst ook met begeleiding om ook in het rijden veel ervaring op te doen. Wat verder van huis is ook geen enkel probleem, ik kan prima voor mezelf zorgen zolang er een plekje voor me is.

Als u meer informatie wil, u heeft intresse of u heeft een leuke suggestie voor mij, dan kunt u reageren in dit topic of mij een pb sturen :)