paard moet geschoren worden, wie wil dat doen? omg.(twente)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BullyCotton
Berichten: 370
Geregistreerd: 30-08-09

paard moet geschoren worden, wie wil dat doen? omg.(twente)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 14:39

Hallo,
zoals de titel luidt, zoek ik nog iemand die mijn paard wil scheren. Liefst in model 2. (vraagje, kan helemaal kaal zoals model 1 als je regelmatig rijdt? of schuurt dat dan?)
Afbeelding
Ook graag nog een leuk figuurtje op zijn kont, als dat niet meer kost.. (letter Z)
Het liefst voor 45 euro ongeveer..
wij wachten wel af!
Afbeelding

courtjuh
Berichten: 1129
Geregistreerd: 13-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:50

Heb je meerdere paarden die bij jou geschoren moeten worden? Anders zou ik het wel willen doen. IK vraag 25 euro maar moet uit Amsterdam komen dus dan worden de benzine kosten misschien erg veel...

Ik heb mijn eigen paard altijd helemaal kaal en daar heeft ze geen last van. Maar zadelden of letter Z kan wel :)

Ik hoor het wel :)

Groeten

Liselot

Berichten: 32210
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: paard moet geschoren worden, wie wil dat doen? omg.(twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:07

kaatje77 woont in Almelo en scheert al jaren professioneel

BullyCotton
Berichten: 370
Geregistreerd: 30-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 17:17

courtjuh schreef:
Heb je meerdere paarden die bij jou geschoren moeten worden? Anders zou ik het wel willen doen. IK vraag 25 euro maar moet uit Amsterdam komen dus dan worden de benzine kosten misschien erg veel...

Ik heb mijn eigen paard altijd helemaal kaal en daar heeft ze geen last van. Maar zadelden of letter Z kan wel :)

Ik hoor het wel :)

Groeten

Ow dat is wel een fijne prijs! Tja de afstand is inderdaad erg groot, hoeveel zouden de benzine kosten worden?

catalyst1

Berichten: 1597
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Doetinchem

Re: paard moet geschoren worden, wie wil dat doen? omg.(twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:13

Hoi

Ik scheer professioneel en vakkundig paarden en ponies.Ik heb reeds veel paarden van bokkers geschoren.
Ik heb veel ervaring en werk rustig en nauwkeurig,voor voorbeeldfoto's kun je een kijkje nemen op mijn site:www.big-sky.nl
Ik probeer altijd afspraken te combineren zodat de reiskosten laag blijven.Neem ook eens een kijkje bij mijn advertentie voor ervaringen van andere bokkers...

Helemaal kaal scheren is trouwens geen enkel probleem.De meeste paarden worden zo geschoren of met een zadeldekje.De letter Z kan zonder meerprijs worden geschoren.

[EA-CO] Scheren: rustig , vakkundig en professioneel

Anoniem

Re: paard moet geschoren worden, wie wil dat doen? omg.(twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:53

Hier zeer positieve referentie voor Catalyst1 hier boven mij. Heeft voor mij een paar keer geschoren en doet dat snel (als in professioneel) maar met alle rust en ze kwamen er keurig uit.

Lies_H
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 13:07

Hoi,

Weet niet of het de bedoeling is dat ik een nieuw topic start, of dat ik de vraag van TS hier opnieuw leven in kan blazen.

Ik ben op zoek naar iemand die mijn paardje kan scheren en geen hoofdprijs vraagt.
Omgeving Enschede.

BvD!

Sabbientje

Berichten: 4723
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 13:13

Lies_H schreef:
Hoi,

Weet niet of het de bedoeling is dat ik een nieuw topic start, of dat ik de vraag van TS hier opnieuw leven in kan blazen.

Ik ben op zoek naar iemand die mijn paardje kan scheren en geen hoofdprijs vraagt.
Omgeving Enschede.

BvD!

Aangezien je op een topic van 12 jaar geleden reageert, is een eigen topic aanmaken het handigste.
En misschien kun je je oproep zelfs beter op de Bokt Markt kwijt.