Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

pensionstal gezocht omgeving Deventer

 
Profiel   

Omdat ik binnenkort verhuis naar Deventer ben ik op zoek naar een nieuwe pensionstal voor mijn paarden.

Wie kan mij er een aanraden? Heb al wel even op google gekeken en stal Cura sprak me wel aan.

Graag hoor ik jullie reactie's!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-11 20:02 



 
Profiel   

VSW -> EA-GZ

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-11 20:05 



 
Profiel   

Ik sta nu 1,5 jaar op stal Cura en het bevalt me erg goed. Mijn (jonge) paard had wat voernijd gekregen op mijn oude stal en was daar ook erg onrustig. Sinds ik bij Cura sta is de voernijd zo goed als over en is hij in gedrag ook veel rustiger geworden. Ik denk dat dit komt door de open stallen waardoor hij het overzicht heeft en door de regelmaat die hij gedurende de dag heeft. Zo krijgt hij op vaste tijden voer en gaat in een vaste groep en volgorde naar buiten en naar binnen. Door deze regelmaat is hij een stuk rustiger en nóg leuker geworden. Ik ben echt heel erg blij met mijn keuze voor Cura destijds!

Buiten dat is het ook een stal met hele goede sfeer. Je kunt lekker je eigen ding doen zonder raar aangekeken te worden. En mocht iets toch niet helemaal naar je zin zijn dan is er in overleg altijd erg veel mogelijk.

Als ik jou was zou ik zeker even bellen voor een afspraak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-11 21:17 



 
Profiel   

Ik werk sinds een paar weken bij stal Cura. Ik sluit me helemaal aan bij Eejj.
Het is een hele leuke stal!

Zou zeker is langs gaan om te kijken :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-11 16:00 



 
Profiel   

Nu ben helemaal enthousiast geworden! Ga een sfspraak maken!

Bedankt voor jullie reactie's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-11 07:56 



 
Profiel   

Stal de borgelink is top! http://www.staldeborgelink.nl
Goede accomodatie! (binnen/buiten bak, longeercircel, paddocks etc) 365 dagen per jaar weidegang. Aantal penionpaarden is kleinschalig waardoor er een zeer goede sfeer hangt. Voor meer vragen pb je maar! Mijn paard is er in iedergeval onwijs happy!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-11 19:33 



 
Profiel   

Bij Cura geld hetzelfde!! En daar staan de paarden ook alle dagen buiten, met extreme weersomstandigheden zetten de paarden met ijzers in overleg zelfs in in de binnenbak! Komen ze er toch uit en loop je geen risico met uitglijden enz. blessure's.
Ook zijn de stallen erg mooi, groot licht en veel sociaal contact.

Vooral de ontspannen sfeer op stal sprak me erg aan daar, alles is in overleg mogelijk.
Toplocatie!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-11 16:27 



 
Profiel   

Ik zeg ook niet dat het niet zo is? Fijn dat je de juiste stal voor jouw en je paardje hebt gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-11 16:59 



 
Profiel   

dat wordt ook niet bedoeld door mij! Ben gewoon enthousiast! Fijn dat ook jij een goede stal hebt voor je paard! Iedereen tevreden, toch?

p.s. ben ook blij met de stapmolen daar(kosteloos), zeker als we de winter ingaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-11 09:05 



 
Profiel   

Oud topic waar weinig informatie in staat, en ik heb wat vragen :) Hopelijk zijn hier mensen die mij meer kunnen vertellen!

Ik ben op zoek naar informatie over de pensionstallen

-Cura
-Borgelink
-Gravenmate

Alle info is welkom, maar wat ik vooral wil weten:

-Hoe lang staan de paarden buiten? (zomer/winter)
-Hoe staan ze buiten? (Samenstelling/grote van de kudde, wei of paddock)
-Volpension of Doe Het Zelf en wat zijn de kosten?

Alvast bedankt!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen