Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

 
Profiel   

Welkom op [ED] Ervaringen en Diensten

Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum kun je gebruiken als je op zoek bent naar (ervaringen met) een bepaalde dienst die paard gerelateerd is. Zoek je bijvoorbeeld een hoefsmid in Drenthe, kun je daar een topic voor openen. Maar je kunt dit forum ook gebruiken om te kijken hoe de ervaringen met een specifiek bedrijf zijn. Wanneer je op zoek bent naar (ervaringen met) een bepaalde dienst die niet paardgerelateerd is, dan kun je een topic openen op tabblad Algemeen, kijk hiervoor op tabblad Algemeen welk subforum het beste bij je vraag past. Waarschuwingen en/of waarschuwingstopics zijn nergens op Bokt toegestaan.

Je mag een linkje naar jouw ED topic plaatsen op het subforum op tabblad Informatief waar het qua onderwerp het best bij past, hiervoor is op de subfora een speciaal topic beschikbaar met de naam 'Links naar topics buiten [naam forum]'. Daarnaast is het mogelijk om een advertentie te plaatsen op Markt om de zoektocht naar een paardgerelateerd dienst te vergroten. Ook kun je gebruik maken van je profiel en onderschrift om het extra onder de aandacht bij andere gebruikers te brengen.

Vaste regels voor topics
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.
- Waarschuwingen en/of waarschuwingstopics zijn niet toegestaan.
- Topics die enkel worden geopend om een positieve ervaring te plaatsen zijn eveneens niet toegestaan.
- Topics die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.

Voorbeeld
Om het te verduidelijken hier een voorbeeld van een correcte openingspost:
Citaat
Titel: Ervaringen met Instructeur X uit Y?
Openingspost: Gisteren heb ik voor de eerste keer les gehad van instructeur X. De aanwijzingen die ik kreeg zorgden ervoor dat ik binnen een uur een flinke vooruitgang kon merken. Nu ben ik benieuwd of er meer Bokkers zijn die ervaring hebben met deze persoon?

Wat dus NIET toegestaan is:
Citaat
Titel: Pas op voor Instructeur X uit Y! (waarschuwingstopic)
Openingspost: Gisteren heb ik voor heb ik een proefles gehad bij instructeur X uit Y. Na een half uur aanmodderen werd al besloten dat er een slofteugel aan moest en dat mijn paard een ander bit nodig had. Zulke mensen hadden nooit instructeur mogen worden!! Ik wil iedereen hier voor waarschuwen, want deze persoon richt enkel schade aan bij je paard!

Titel: Superblij met Instructeur X uit Y! (warme douche-topic)
Openingspost: Gisteren heb ik een proefles gehad bij Instructeur X uit Y. Dit is supergoed bevallen want na een half uur liep mijn paard al de sterren van de hemel! Dus als je een goede instructeur zoekt moet je echt even naar deze persoon bellen!!

Vaste regels voor reacties
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.

Richtlijnen
  • Dat het is toegestaan om een bedrijf negatief te bespreken, betekent niet automatisch dat je het moet doen. Als je een probleem hebt met een organisatie of bedrijf, neem dan altijd eerst contact met hen op en geef hen de kans om tot een oplossing te komen.
  • Op het moment dat je als ondernemer te maken krijgt met negatieve reacties op Bokt.nl en je daar vragen over hebt of je van mening bent dat er sprake is van smaad of laster, kun je contact opnemen met support@bokt.nl.
  • Deze informatie vind je uitgebreider terug op deze pagina op de Bokt Wiki.

Bedankt voor het lezen van dit topic. Meer informatie is te vinden in de Help. Wil je contact opnemen met een moderator van dit forum dan kun je terecht bij:
- C_arola
- Coby
- Dyonne
- Nicole288



Laatst bijgewerkt door C_arola op 06-11-23 12:57, in het totaal 11 keer bewerkt

Controle 06-11-2023


Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 10:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen