Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
renate5 schreef:Hier nog een ontevreden klant.
Ook ik had gereageerd op een MP advertentie. Lekkere warme outdoorlaarzen.
Na telefonisch contact over de maatvoering heb ik de laarzen besteld. Ik heb ruime kuiten en wilde gewoon zeker weten dat de laarzen zouden passen. Netjes aangegeven dat ik kuitmaat 42 heb. De laarzen moesten passen werd mij verteld.
Ik kreeg de laarzen netjes binnen 2 dagen geleverd, maar kwam er totaal niet in met mijn kuit. Ze waren veeeel te klein.
Dus heb ik de laarzen retour gestuurd. Ik was 2x de verzendkosten kwijt en dit vond ik erg jammer.
Nadat ik dit in een mailtje had gestuurd heb ik nooit weer iets gehoord. Wel mijn aankoopbedrag minus verzendkosten terug ontvangen.
Ik vind dat de voorlichting over de maatvoering beter had kunnen verlopen + dat 1 v/d 2 verzendkosten voor de verkoper had moeten zijn.
renate5 schreef:En zelfs privacy van de klant wordt niet gewaarborgd... Beetje jammer dat mijn naam + woonplaats door u genoemd wordt.
Ik snap dat u graag goede referenties wilt lezen, maar helaas kan ik niet positief zijn. Uit uw bericht kan ik opmaken dat u geleerd heeft van dit soort "foutjes" en dat u nu vele positieve reacties ontvangt. Ik hoop voor u dat dit zo blijft en wens u het allerbeste.
Een verdere discussie lijkt mij niet nodig. Maar ik blijf het jammer vinden dat ik 2x de verzendkosten heb moeten betalen. Volgens het retourbeleid waren alleen de retourkosten voor mij. Wat voor mij ook begrijpelijk is. Hier wil ik het verder bij laten.