De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 22:29


Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:39

Nou, "fijn" dat ik dit topic zie..
helaas net als vele met jullie heb ik ook een slechte ervarind met De Dunsborg!

Het bestellen ging vlot evenals de betaling, de levering duurde daarentegen al eindeloos, waarbij ik al vrijwel geen contact met ze kreeg.. nouja, voordeel van de twijfel, ze zullen het wel druk hebben dacht ik..
uiteindelijk het slappe excuus dat mijn mail in de spam terecht was gekomen, ok.. kan..

Daarna toch mijn broek gekregen.. helaas was de kwaliteit niet zoals ik verwachtte en heb ik de broek de volgende dag terug gestuurd..

Verzendbewijsje goed bewaard (voorgevoel?) en vervolgens hoor ik weer niks meer van ze..

Tig mailtjes gestuurd, voicemail meermaals ingesproken en via fb en de fb messenger berichten gestuurd, het blijft echter stil aan het front..

Toen heb ik op hun pagina een bericht gezet waarom ik mijn geld niet terug krijg en vervolgens ben ik dus ook geblokkeerd.. heel flauw, geeft dus wel aan dat je weet dat je fout zit lijkt me?

Afijn, vandaag mijn laatste mail gestuurd met het dringende verzoek in ieder geval contact met me op te nemen voordat ik juridische stappen onderneem..

Gelukkig heb ik de komende weken vakantie dus ik denk dat ik maar eens een ritje Hengelo ga maken en verhaal ga halen.
Het kan toch niet dat zo'n bedrijf kan blijven bestaan!?

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:00

Onlangs twee bestellingen geplaatst bij ze, en beide keurig binnen een paar dagen geleverd

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:13

Toevallig dat ik dit topic tegenkom. Vorige week ben ik in de winkel geweest om laarzen te passen. Werd uitgebreid te woord gestaan en keurig geholpen. Helaas waren de laarzen te groot. Een maat kleiner werd besteld en opgestuurd. Deze heb ik tot nu toe niet ontvangen (heb nog niet betaald). 2 mailtjes gestuurd en gebeld maar nog geen reactie. Ik wacht nog even af maar houd deze ervaringen in mijn achterhoofd...

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:24

Wijslander schreef:
Toevallig dat ik dit topic tegenkom. Vorige week ben ik in de winkel geweest om laarzen te passen. Werd uitgebreid te woord gestaan en keurig geholpen. Helaas waren de laarzen te groot. Een maat kleiner werd besteld en opgestuurd. Deze heb ik tot nu toe niet ontvangen (heb nog niet betaald). 2 mailtjes gestuurd en gebeld maar nog geen reactie. Ik wacht nog even af maar houd deze ervaringen in mijn achterhoofd...



Zou ze in de winkel ophalen als k jou was :=

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 15:57

Een week geleden is wel erg kort hoor.

Praat het niet goed maar het is pas een week :)

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 16:26

Ik wacht inderdaad nog even rustig af, heb momenteel niet genoeg tijd om nog eens heen en weer te rijden. :)

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 07:31

Wijslander schreef:
Ik wacht inderdaad nog even rustig af, heb momenteel niet genoeg tijd om nog eens heen en weer te rijden. :)


Nog geen laarzen of mail gezien hier...

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 15:54

Hier helaas ook problemen. Rijbroek besteld maar paste niet dus teruggestuurd op 15 juli. Volgens de eigenaar is de rijbroek daar pas 2 augustus aangekomen. Ondertussen al 5x gebeld waar mijn geld blijft en er wordt steeds beloofd dat het geregeld wordt maar nog niks ontvangen. En nu sinds 2 dagen krijg ik ook geen telefonisch contact meer?

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:42

Mijn man heeft er gisterenavond nog even een mailtje achteraan gestuurd en voila ik kijk net op mijn bankrekening en het geld is gestort! Opgelost dus maar het viel niet mee.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 09:46

Wat een verdriet!
1 kritische noot en ze blokkeren je op facebook

Elco
Berichten: 2071
Geregistreerd: 20-08-06

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:35

Zeker geen fijn bedrijf 1 maal maar nooit meer.!!

Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:31

Nee voor mij ook nooit weer!

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 12:15

Ik vind het zo jammer dat er zoveel mensen zijn die slechte ervaringen hebben met de Dunsborg en blijf me erover verbazen. -O-
Ik kom en bestel er al jaren en heb nog nooit problemen gehad met hun.

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 13:24

Het is waarschijnlijk anders als je zelf in de winkel komt dan wanneer je via internet bestelt. het gaat goed zolang ze op voorraad hebben wat je wil hebben en het past wat je besteld hebt, als dat niet het geval is heb je grote kans dat je of geen nieuw artikel krijgt, of je geld niet terug krijgt. Bij mij is het destijds wel goed gekomen na heel wat telefoontjes en een paar maanden geduld hebben, maar dat is nou niet echt fijne service.

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:49

Jet schreef:
Het is waarschijnlijk anders als je zelf in de winkel komt dan wanneer je via internet bestelt. het gaat goed zolang ze op voorraad hebben wat je wil hebben en het past wat je besteld hebt, als dat niet het geval is heb je grote kans dat je of geen nieuw artikel krijgt, of je geld niet terug krijgt. Bij mij is het destijds wel goed gekomen na heel wat telefoontjes en een paar maanden geduld hebben, maar dat is nou niet echt fijne service.


Ik heb ook al vaker besteld wat niet niet op voorraad was. Oa een jasje van Cavallo dat op maat werd gemaakt en niet paste. Toen is door Cavallo de verkeerde geleverd en dus terug gegaan. Daarna netjes het voor mij bedoelde jasje ontvangen.

Vind het erg bijzonder dat de zaak zo kan blijven draaien als je op deze manier met je klanten omgaat. Zo zonde en voor jullie super frusterend!

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:03

Maar, kwam jij dan in de winkel om te bestellen of bestelde je ook via internet? Misschien als ze persoonlijk contact hebben gehad met iemand in de winkel dat ze toch net even anders handelen?

Het is ook jammer, want ze hebben vaak mooie spullen voor een leuke prijs!

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:20

Ik heb vorige week een broek besteld. Helaas niet op bokt gekeken. Heb al een mail gestuurd en 3x proberen te bellen. Maar geen reactie. Vind dit echt kwalijk en spreek niet graag slecht over winkels. Maar vind dit heel erg vreemd allemaal.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 22:21

Weet iemand of de winkel momenteel open is?
Laatst bijgewerkt door suikermeisje op 16-09-17 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37247
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 22:24

Ok ze zijn niet de snelste maar je reageert wel erg paniekerig en overtrokken voor mijn gevoel. Ten eerste het is zaterdag avond half 11 dan is er geen winkel meer open in deze regio. Daarnaast heb je je broek een kleine twee weken geleden besteld. Ja slordig dat je niets hoort maar aangifte gedaan al is wel voorbarig.

Beste is komende week auto of bus te pakken en erheen te rijden.

Ik ben nog steeds verbaasd over het topic trouwens, ik kwam af en toe in de winkel en nooit problemen gehad met de eigenaar. Ook niet bij een bestelling met afhalen in de winkel

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 22:26

Dus je hebt na anderhalve week al aangifte gedaan? Is dat niet een beetje te voorbarig?
Ik vind je nogal overtrokken reageren.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:01

Had op Facebook onder een product een reactie geplaatst. Nu heb ik opeens mail dat de rijbroek niet op voorraad was en dat dit naar mij gemaild is op donderdag. Ik heb enkel de mail gehad waarin stond dat mijn bestelling aangekomen was..
Heb de order nu geannuleerd. Benieuwd hoe lang het nu duurt voordat ik reactie krijg en het geld op m'n rekening staat.

M'n mooie liefdesbrief op Facebook is wel verwijderd.

Ik heb nu opeens op zondagochtend om 7:36 reactie gekregen. Dat is opeens vrij vlot.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:07

Geachte mevrouw,

Via de Facebook Mediadienst ontvingen wij bericht dat u een negatieve reactie heeft geplaatst bij een van onze advertenties.

Op basis van uw naam vinden wij in onze orderadministratie uw bestelling met bovenstaand ordernummer.
Wij gaan er vanuit dat uw bericht op deze bestelling betrekking heeft.

U heeft uw bestelling geplaatst op 6 september j.l. 's avond om 22.23 uur.
Wij hebben u op 7 september j.l. een automatisch gegenereerd bericht gestuurd dat de door u bestelde rijbroek in maat helaas in her-productie was en dat deze maat staat gepland voor levering rond eind september.
Wij hebben in ons bericht aangegeven dat wij het betreurde dat wij uw bestelling niet als gebruikelijk binnen 1 a 2 werkdagen konden uitleveren en hebben u de volgende opties geboden:
- de rijbroek uitleveren zodra deze is geproduceerd
- uw order annuleren en het door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening.
Desgewenst kunnen wij u dan berichten zodra de door u bestelde maat daadwerkelijk weer beschikbaar is, waarbij u uiteraard de gelegenheid krijgt om de rijbroek tegen dezelfde actieprijs opnieuw te bestellen.

Omdat wij hierop geen reactie van u hebben mogen ontvangen, blijft uw order open staan tot uitlevering mogelijk is.

Nu u uw bericht d.d. 16 september in reactie op een van onze advertenties heeft geplaatst, herhalen wij ons verzoek en bieden u opnieuw bovenstaande opties.
Indien wij ook nu geen reactie van u ontvangen zullen wij, vanwege het feit dat de geplande datum van uitlevering pas over ca. 14 dagen is, uw order over twee werkdagen annuleren en het door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.
Wij vernemen graag uw keuze.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxx

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:33

Zo dat was vlot. Geld staat er al terug op. Melding maken heeft indruk gemaakt. Als ze er nu eens wat van zouden leren... in mijn kennissenkring zijn nu achteraf al ook erg veel mensen met zeer slechte ervaringen.

leonie87

Berichten: 4465
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:29

Oef. heb een order in klaarstaan voor 3 rijbroeken waarvan ik dus niet zeker weet of ze zullen passen maar als ik dit zo lees weet ik niet of ik het wel aandurf :+