De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 08:56

suikermeisje schreef:
xVera94 schreef:
Nou, bij mij is het naar tevredenheid opgelost! Jammer dat het ruim 2 maanden moest duren.

Ik heb een bemiddelaar telefonisch contact laten opnemen en toen was het zo geregeld! Ik heb een nieuw paar laarzen opgestuurd gekregen gisteren en heb ze vandaag al mogen ontvangen. Ik had de kunstlederen variant, maar heb de leren (duurdere) variant gekregen, omdat de kunstleren schacht waarschijnlijk mijn klacht gaf. Kortom, op dit punt is fijn met mij meegedacht bij Dunsborg Ruitersport en is mijn klacht uiteindelijk naar behoren afgehandeld!


Wel jammer dat hiervoor weer leugens waren en je een bemiddelaar moest inschakelen. Dit moet zo’n zaak toch zelf op kunnen lossen. Volgens mij koopt niemand straks meer wat online bij ze.


Ben ik het helemaal met je eens hoor, jammer dat het zoveel voet in de aarde had. Had mijns inziens niet gehoeven, aangezien ik in eerste instantie helemaal geen klacht over het bedrijf / de service had, alleen over de kwaliteit van een paar laarzen. Daar kan een bedrijf niet altijd wat aan doen, maar dan moet het wel worden opgelost, anders blijft zo’n klacht bestaan en groeit deze alleen maar verder uit.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:26

zaterdag toch maar iets besteld. ze hadden eem goede actie.

heb het toch aangedurfd nu ik zag dat je via afterpay kan betalen. dus als ik niks kreeg ik ook niet hoefde te betalen.

vandaag is het binnen gekomen :j

Anoniem

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:20

Ik zou zelf niks meer willen kopen van zo'n soort bedrijf..

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 12:19

Had er laarzen besteld maar waren niet zo mooi als de website dus terug gebracht

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 12:56

Eind september een bestelling geplaatst met een rijbroek. Was bestelling met achteraf betalen omdat ik al verhalen had gelezen dat het vaak moeilijk ging als je je geld terug wilde. Na enkele dagen had ik nog steeds geen bevestiging of het verstuurd was. Ik heb zowel gebeld als gemaild maar beide geen antwoord op gekregen. Nou dan wil je ook niet verkopen volgens mij...

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 19:47

De laatste reactie is al een paar jaar oud maar toch; hoe zijn jullie recente ervaringen?

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 20:47

Ik heb er afgelopen winter een deken besteld en van het voorjaar een cap en beide netjes en vlot geleverd.

LaDonna75

Berichten: 2146
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 22:08

Ik heb alleen ervaring in de winkel zelf. Deskundig personeel en ruim assortiment.

Caresse07

Berichten: 9410
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 07:41

Ik heb (al een aantal jaar geleden) laarzen besteld en kreeg een doos met twee verschillende maten laarzen dus contact opgenomen en het werd snel en netjes opgelost en er zaten 3 paar sokken als extraatje in de doos bij de nieuwe laarzen.

Was natuurlijk niet nodig geweest maar werd wel gewaardeerd.

Ik zou er zo weer bestellen in ieder geval.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 14:04

Heb er veel dekens online gekocht. Liep altijd prima. Koop er vaak bucas dekens met vaak flinke korting

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:06

Dan heb ik dus gewoon pech met mijn huidige ervaring begrijp ik :(
Ik wacht nl al 10 dagen op een verzendbevestiging van een paar laarzen die ik ook al betaald heb. ik heb al gebeld, gemaild en via fb een bericht gestuurd maar op mijn mails (2 stuks) word niet gereageerd, de telefoon word niet opgenomen en op fb ben ik geblokkeerd nadat ik in eerste instantie direct een net antwoord kreeg waarin werd toegezegd dat het zou worden nagekeken >;) vreemde gang van zaken vind ik, maar wie weet hebben ze wel een heel goede reden voor deze feiten?
Ik zou ze graag horen zodat ik het begrijpen kan en nog liever wil ik gewoon mijn allang betaalde laarzen eindelijk eens ontvangen of mijn geld terug.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 17:27

Ik bestel daar nooit meer. Niet bereikbaar, geen antwoord terug, houdt zich van de domme, etc.

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 13:14

Alles wat Barb hierboven zegt heb ik dus helaas ook ervaren, gelukkig is mijn vriend niet bang en heeft hij aan 1 stuk achter elkaar gebeld tot er eindelijk werd opgenomen waarna mijn vriend zijn tanden heeft laten zien en ik mijn geld terug heb gekregen :-)

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 07:55

Ik heb bijna een maand geleden iets besteld maar tot op heden nog niets mogen vernemen ondanks meerdere pogingen tot contact.

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 08:41

Ik heb enkel goede ervaringen met ze. Maar bovenstaande is wel vervelend