Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 20 [ 490 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De Dunsborg ruitersport ervaringen

 
Profiel   

leonie87 schreef
Oef. heb een order in klaarstaan voor 3 rijbroeken waarvan ik dus niet zeker weet of ze zullen passen maar als ik dit zo lees weet ik niet of ik het wel aandurf :+


Zou het niet doen.. dan zou ik liever ergens voor €10 meer bestellen. Want bij mij ging terugbetalen heel snel, omdat ik heel boos was. Ik kreeg opeens beschuldigingen dat ik degene was die niet reageerde. Alle mailtjes krijg ik direct binnen. Heb geen spam box en reageer altijd snel. Helemaal met dat soort dingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 08:34 



 
Profiel   

Tsja, het ligt er natuurlijk ook aan of die begrafenis waarover ze het hele jaar al hebben nu eindelijk geweest is. Als die om is komt het vást goed, heus wel. ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 17:34 



 
Profiel   

Lekker ergens anders bestellen of naar de winkel rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 18:19 



 
Profiel   

Nou ben benieuwd hoe snel ik mijn geld ga terug krijgen nu ik jullie ervaringen lees.. Heb een broek geretourneerd die ze niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoor al ontvangen hebben. Heb ze die dag ook een mail gestuurd over mijn retournering en over wanneer ik mijn geld terug kon ontvangen, maar tot nu toe (al meer dan een week later) nog niks gehoord. Ga ze morgen maar is bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 19:23 



 
Profiel   

fiedelll schreef
Nou ben benieuwd hoe snel ik mijn geld ga terug krijgen nu ik jullie ervaringen lees.. Heb een broek geretourneerd die ze niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoor al ontvangen hebben. Heb ze die dag ook een mail gestuurd over mijn retournering en over wanneer ik mijn geld terug kon ontvangen, maar tot nu toe (al meer dan een week later) nog niks gehoord. Ga ze morgen maar is bellen.


Grote kans dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, dat was toen in ieder geval (maand geleden). Toen zat zelfs de voicemail vol. Dan moet je op Facebook onder een ‘advertentie’ eens neerzetten dat je graag op je mail eens reactie zou ontvangen en je geld wilt hebben. Ze hebben regelmatig posts op Facebook waarin ze een artikel aanprijzen. Toen was het bij mij opeens in een dag geregeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 19:34 



 
Profiel   

Of je wordt geblokkeerd, dat doen ze ook graag..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 20:01 



 
Profiel   

Ze bieden nu weer laarzen aan op een Facebook pagina voor ruitersport artikelen.
Allemaal even een reactie sturen met je verhaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 15:25 



 
Profiel   

ponieke10 schreef
Ze bieden nu weer laarzen aan op een Facebook pagina voor ruitersport artikelen.
Allemaal even een reactie sturen met je verhaal


Om eerlijk te zijn zou ik daf alleen doen als je niet gehoord wordt per mail of telefoon en wel zit te wachten op je geld of bestelling.

Anders krijgt het bedrijf alle oude meuk weer over zich heen en krijgt het nooit de kans een schone lei te beginnen.

Heel vervelend natuurlijk en nee absoluut niet professioneel van ze. Maar ze moeten wel een kans krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 20:18 



 
Profiel   

Knert schreef
ponieke10 schreef
Ze bieden nu weer laarzen aan op een Facebook pagina voor ruitersport artikelen.
Allemaal even een reactie sturen met je verhaal


Om eerlijk te zijn zou ik daf alleen doen als je niet gehoord wordt per mail of telefoon en wel zit te wachten op je geld of bestelling.

Anders krijgt het bedrijf alle oude meuk weer over zich heen en krijgt het nooit de kans een schone lei te beginnen.

Heel vervelend natuurlijk en nee absoluut niet professioneel van ze. Maar ze moeten wel een kans krijgen.


Volledig mee eens ondanks dat ik een gedupeerde was op dat moment. Toen wel voor Facebook op die manier ervoor gekozen omdat ik op alle fronten genegeerd werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 20:36 



 
Profiel   

Helaas, ook ik heb gemengde gevoelens bij dit bedrijf. Laarzen besteld en deze waren snel geleverd. Niks mis mee.
Maar...als je retour stuurt gaat het blijkbaar mis. Ik hoorde niets meer. Na 3 weken maar eens wat mailtjes er tegenaan gegooid, waar in eerste instantie niet op werd gereageerd. Na wat bewijsjes mee te sturen van de retourzending en de toon iets boosaardiger te maken in de mail kreeg ik vandaag eindelijk een mail met daarin de mededeling dat de winkel "door trieste familieomstandigheden" gesloten is geweest tot gisteren en dat de bestelling vandaag in behandeling wordt genomen....
Toch maar eens gaan zoeken hier op bokt en tot mijn verbazing lees ik dat het bijna schering en inslag is en dat de familie omstandigheden vaker worden opgevoerd als excuus. Heel jammer! Ik ga er nooit meer bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 15:13 



 
Profiel   

Ik woonde in hengelo gld. Maar ze waren gewoon open hoor, zelfs als ze dusdanige berichten online verstuurden

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 12:18 



 
Profiel   

Ik heb een redelijk positive ervaring met de winkel.
Laarzen snel ontvangen maar helaas te lang en waren te lang dus terug gestuurd en netjes geld terug gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 12:21 



 
Profiel   

shilady schreef
Ik heb een redelijk positive ervaring met de winkel.
Laarzen snel ontvangen maar helaas te lang en waren te lang dus terug gestuurd en netjes geld terug gehad.


Je bent wel de eerste :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 20:32 



 
Profiel   

Na het lezen van deze topic ben ik lid geworden, om te kunnen reageren!
Want ik ben ook zo 'dom' geweest om hier mn duurste bestelling via internet ooit te doen. Had half november 2017 een bestelling van 5 paar laarzen (outdoor en wedstrijd) laarzen gedaan zodat ik rustig thuis kon passen. Want een korte brede kuit geeft weinig keus... en de Dunsborg had veel keus!!
De levering duurde eeuwig en op mail werd laat gereageerd. Vervolgens zou de Post nl het hele pakket kwijt zijn... en was een paar laarzen niet op voorraad. Via telefonisch contact navraag gedaan en er zouden 3 paar verstuurd worden. Waarbij ik had aangegeven dat ik dan het geld van de niet verstuurde laarzen retour wilde... De meneer vertelde me vriendelijk aan de telefoon dat dit 31-12-2017 zou gebeuren... Nou ik heb nog steeds niets ontvangen!!
De 3 andere paren bleken helaas niet te passen doordat ze onderaan allemaal te smal waren. Heb hierover meteen contact gezocht, of het wel goed zou komen als ik ze terug zou zenden... Wederom vriendelijk een melding dat er bij de financiële afdeling blijkbaar wat mis liep... hij zou er melding van maken.
Na het terugsturen van de laarzen heb ik na een week weer gebeld: mn laarzen waren netjes aangekomen en hij zou wederom de financ.afdeling benaderen voor het terugboeken van t geld... en ja ik zou dit keer zeker een bevestigingsmail ontvangen.... not...
na vergeefs 3 pogingen van telf. contact zaterdag, heb ik maandag een mail gestuurd waarin ik aangeef uiterlijk 31-01-18 verwacht mn geld retour te krijgen...
nou je raadt het al... tot nu toe geen mail respons én de bijna €600,- !!! Nog steeds niet terug!!
Dus ... zal ik nu uitgebreid slechte recensies gaan plaatsen ... mn contacten bij de politie inschakelen of de rechtsbijstand?? Of de winkel opzoeken en daar net zo lang blijven tot ik mn geld krijg?? Ik baal hier zooo enorm van!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-18 23:47 



 
Profiel   

Pff dat is niet niks zeg! Heb je ze al een mail gestuurd waarin je duidelijk maakt dat wanneer je het geld niet terug ontvangt je stappen gaat ondernemen? Ik zou er persoonlijk niet langs gaan, of je moet er relatief dichtbij in de buurt wonen, want anders kost het je ook weer geld om naartoe te rijden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-18 23:52 



 
Profiel   

Voor dat geld zou ik wel erheen rijden als ik een auto had

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 00:44 



 
Profiel   

DvG78 schreef
Na het lezen van deze topic ben ik lid geworden, om te kunnen reageren!
Want ik ben ook zo 'dom' geweest om hier mn duurste bestelling via internet ooit te doen. Had half november 2017 een bestelling van 5 paar laarzen (outdoor en wedstrijd) laarzen gedaan zodat ik rustig thuis kon passen. Want een korte brede kuit geeft weinig keus... en de Dunsborg had veel keus!!
De levering duurde eeuwig en op mail werd laat gereageerd. Vervolgens zou de Post nl het hele pakket kwijt zijn... en was een paar laarzen niet op voorraad. Via telefonisch contact navraag gedaan en er zouden 3 paar verstuurd worden. Waarbij ik had aangegeven dat ik dan het geld van de niet verstuurde laarzen retour wilde... De meneer vertelde me vriendelijk aan de telefoon dat dit 31-12-2017 zou gebeuren... Nou ik heb nog steeds niets ontvangen!!
De 3 andere paren bleken helaas niet te passen doordat ze onderaan allemaal te smal waren. Heb hierover meteen contact gezocht, of het wel goed zou komen als ik ze terug zou zenden... Wederom vriendelijk een melding dat er bij de financiële afdeling blijkbaar wat mis liep... hij zou er melding van maken.
Na het terugsturen van de laarzen heb ik na een week weer gebeld: mn laarzen waren netjes aangekomen en hij zou wederom de financ.afdeling benaderen voor het terugboeken van t geld... en ja ik zou dit keer zeker een bevestigingsmail ontvangen.... not...
na vergeefs 3 pogingen van telf. contact zaterdag, heb ik maandag een mail gestuurd waarin ik aangeef uiterlijk 31-01-18 verwacht mn geld retour te krijgen...
nou je raadt het al... tot nu toe geen mail respons én de bijna €600,- !!! Nog steeds niet terug!!
Dus ... zal ik nu uitgebreid slechte recensies gaan plaatsen ... mn contacten bij de politie inschakelen of de rechtsbijstand?? Of de winkel opzoeken en daar net zo lang blijven tot ik mn geld krijg?? Ik baal hier zooo enorm van!!


Aangifte doen online. Krijgen ze melding van en dan gaan ze opeens opschieten. Op Facebook onder hun ‘advertenties’ dit neerzetten. Dan worden ze boos maar reageren ze wel en heb je opeens wel echt de volgende dag je geld terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 07:19 



 
Profiel   

Jee wat een verhaal DvG78, gaat ook niet om een klein beetje geld :wow:

Geen idee wat je nu het beste kunt doen, maar ik heb juist weer een hele goede ervaring met deze winkel. Misschien inderdaad even bij je rechtsbijstand navraag doen wat her handigst is.

Ook bij mij gingen er dingen mis maar die werden elke keer netjes en heel snel opgelost.
Ik geloof 1 van de weinige met juist wel een positieve ervaring met deze winkel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 07:41 



 
Profiel   

Ik zou heen rijden en goed duidelijk zijn.

Heb je contact gehad via hun 06 nummer? Als je die wil hebben dan heb ik die nog wel voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 08:55 



 
Profiel   

Ben bang dat als je erheen rijdt je afgescheept wordt met weer een andere smoes.. ik zou ze meer voor het blok zetten. Helemaal omdat je de zoveelste bent..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 16:12 



 
Profiel   

Juridisch loket bellen voor advies. Ik hoop wel dat je het snel terug krijgt, is flink wat geld :(:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 18:56 



 
Profiel   

en heb je het geld al terug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 09:15 



 
Profiel   

Ik had dit topic eerder moeten zoeken, want ook ik ben een ontevreden klant van Dunsborg Ruitersport.

Met een zomeractie een paar winterlaarzen gekocht. Eenmaal aangehad hebben deze laarzen binnen 10x dragen een beschadiging aan de binnenkant van mijn rijlaars die mijn inziens niet moet kunnen binnen die tijd. (Alleen gedragen met rijden in de binnenbak, nauwelijks op gelopen, alleen van de poetsplaats naar de zadelkamer en terug).
Begin december heb ik contact opgenomen, geen reactie. Halverwege december wel reactie nadat ik een post op Facebook heb geplaatst onder het bericht van diezelfde actie, maar na een paar mails wederom geen reactie. Begin januari een boze mail en daarop de reactie van (ik denk) de eigenaar? (Zo klonk het in ieder geval). In die mail excuses en dat ik nieuwe laarzen toegestuurd zou krijgen.

Jullie raden het al.. die laarzen heb ik tot op heden niet gezien en op berichten via mail en Facebook Messenger wordt inmiddels niet meer gereageerd. Alleen nog een reactie gehad dat mijn laarzen naar een andere klant met dezelfde naam (?? toen met mijn klacht op Facebook was ik nog de enige klant met dezelfde naam) waren verstuurd en dat ze woensdag twee weken geleden verstuurd zouden worden..

Het is gelukkig "maar" een paar laarzen, maar pfoe wat een getouwtrek en wat een waardeloze service.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 19:38 



 
Profiel   

Nou, bij mij is het naar tevredenheid opgelost! Jammer dat het ruim 2 maanden moest duren.

Ik heb een bemiddelaar telefonisch contact laten opnemen en toen was het zo geregeld! Ik heb een nieuw paar laarzen opgestuurd gekregen gisteren en heb ze vandaag al mogen ontvangen. Ik had de kunstlederen variant, maar heb de leren (duurdere) variant gekregen, omdat de kunstleren schacht waarschijnlijk mijn klacht gaf. Kortom, op dit punt is fijn met mij meegedacht bij Dunsborg Ruitersport en is mijn klacht uiteindelijk naar behoren afgehandeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 19:41 



 
Profiel   

xVera94 schreef
Nou, bij mij is het naar tevredenheid opgelost! Jammer dat het ruim 2 maanden moest duren.

Ik heb een bemiddelaar telefonisch contact laten opnemen en toen was het zo geregeld! Ik heb een nieuw paar laarzen opgestuurd gekregen gisteren en heb ze vandaag al mogen ontvangen. Ik had de kunstlederen variant, maar heb de leren (duurdere) variant gekregen, omdat de kunstleren schacht waarschijnlijk mijn klacht gaf. Kortom, op dit punt is fijn met mij meegedacht bij Dunsborg Ruitersport en is mijn klacht uiteindelijk naar behoren afgehandeld!


Wel jammer dat hiervoor weer leugens waren en je een bemiddelaar moest inschakelen. Dit moet zo’n zaak toch zelf op kunnen lossen. Volgens mij koopt niemand straks meer wat online bij ze.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 19:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 20 [ 490 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen