De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 23:20

Nann__ schreef:
Heb een mail van Post NL dus ik ga er wel vanuit :')


Nee joh... kat in de zak :Y)

dragon2

Berichten: 20
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 19:35

dragon2 schreef:
Citaat:
Beste ...,

Uw bestelling met ordernummer 4118 is op uw verzoek door ons geannuleerd.
Het door u betaalde bedrag is op uw bankrekening terug gestort.
Afhankelijk van uw eigen bank is het mogelijk dat de bijschrijving pas over 1 a 2 werkdagen voor u zichtbaar is.

Indien u hierover vragen heeft, kunt u natuurlijk contact opnemen met dedunsborg@hotmail.com.


Met vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport



Ik heb anders nog steeds niks op mijn rekening... 3 (werk)dagen geleden ondertussen. Nog nooit zo'n trage bank meegemaakt...

En geen antwoord op mijn mail van vanochtend hierover.

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 19:46

99% zeker dat het niet aan de bank ligt :Y)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 19:49

Ooh :+ mag je dat als modje zeggen? Maar drie werkdagen kan nog van voormalig postbank naar gewone bank. Al wil dat meestal toch sneller gaan.

Maar ik snap er zo langzaam aan niks meer van. De kroo zat in apeldoorn hoezo beantwoorden zij de mail van een bedrijf dat in hengelo gld zit. En als keer op keer mensen blijven klagen dan ga je toch iets aanpassen.

Ben al even niet meer in hengelo geweest en weet dus ook niet of de eigenaar daar nu zit of dat bedrijf misschien is overgenomen?

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:07

Had het er vandaag toevallig met iemand van stal over de dunsborg.
Hierbij zat ik berichten van laatst en eerdere berichten in dit topic terug te lezen met haar.

De eigenaar stuurde mij toen het volgende nadat ik de screenshot had gestuurd:

''Bedankt voor het stukje van Facebook. Wij zitten zelf niet op die pagina. Ook op Bokt zitten wij niet. Ik hoor wel eens van klanten dat daar berichten op worden gezet. Maar zelf kunnen we daar niet op reageren. Negatieve berichten worden vaak wel geplaatst, maar positieve eigenlijk nooit. Van de berichten op die Bokt site hebben we wel van klanten gehoord dat dat een deel medewerkers zijn van winkels in de buurt die op die manier proberen om collega winkels zwart te maken. Wij proberen ons te concentreren op de klanten die we hebben en telkens weer terug komen, ook via internet. Maar het is wel heel frustrerend wanneer er op internet allerlei negatieve dingen worden gezegd, of ze waar zijn of niet, of ze opgelost a=zijn of niet, maar waar je niets tegen kunt doen. Vr. gr. De Dunsborg''


Wat bewijst dat de eigenaar ook leugens verteld over zijn aanwezigheid op Bokt.
In eerdere reacties op dit topic heeft hij namelijk wel degelijk gereageerd!!
Dit was zijn eerste reactie op dit topic:

''Kreeg vandaag een tip van een klant. Je moet eens Google-en op je eigen naam.
Met verbazing zag ik op de eerste pagina een item van BOKT over ervaringen met De Dunsborg Ruitersport in Hengelo Gld.

Een reactie van een ontevreden klant.

Met enkele duizenden klanten, via de winkel in Hengelo Gld., via de Mobiele Ruitersportzaak op concours, via de Webwinkel door heel Europa, loop je als bedrijf altijd de kans dat iemand een keer niet of minder tevreden is. Heel vervelend, maar als dat zo is kijken we graag samen naar een oplossing.

Vervelender is het wanneer mensen, met "anonieme" verzonnen namen, via sites als BOKT negatieve ervaringen uitten. Als bedrijf kun je hier weinig tegen beginnen. Je hebt niet de kans om de klant (als het al werkelijk een klant betreft) te benaderen en te vragen wat er eventueel gedaan kan worden om het probleem op te lossen.
Als bedrijf sta je dan met je rug tegen de muur.

Ik heb getwijfeld of wij zouden reageren op zo'n bericht op BOKT.
Uiteindelijk toch besloten om het te doen. Wij hebben immers geen enkel idee waar het in dit item over gaat.
Wisten we dat wel, dan hadden we het kunnen oplossen.

Omdat we een, volgens 99,9% van onze klanten een keurig bedrijf zijn, waar door een team van deskundige en enthousaste medewerkers zo'n 15 uur per dag gewerkt wordt om onze klanten van dienst te zijn met een uitgebreide service, hebben we besloten toch een reactie te plaatsen.

Helaas konden we geen BOKT account aanmaken onder onze eigen (geregistreerde) bedrijfsnaam. Die naam is blijkbaar al in gebruik door iemand anders......?????
Daarom maar onder de naam Hengelo. Dat is de plaats waar we gevestigd zijn. Aan de Spalstraat 32. Bereikbaar onder 0575-465301 of dedunsborg@hotmail.com
Heeft een klant of iemand anders ons iets te vragen of iets mede te delen, zijn we daar bereikbaar.
Mocht u bellen, spreek dan alstublieft het antwoordapparaat in als we even bezig zijn met een andere klant. De telefoon krijgt bij ons immers geen voorrang als we met een klant in gesprek zijn. (Dat zou u toch ook niet prettig vinden als u bij ons in de winkel zou zijn?)

Zo, nu kan ik rustig gaan slapen. De frustatie die opkomt wanneer een bedrijf waar met man en macht, op een open en eerlijke manier, gewerkt wordt om onze vele klanten van dienst te zijn, op deze manier beschadigd wordt, heb ik van me afgeschreven.

Wij verbergen ons niet achter allerlei verzonnen namen op sites als BOKT.

Vriendelijke groeten, Meindert Hoogeweegen, Directie De Dunsborg Ruitersport - Hengelo Gld.''



Ook worden er door tevreden klanten in dit topic gewoon berichten geplaatst die hij hoogstwaarschijnlijk zelf gewoon heeft kunnen lezen :')
Wel jammer dat hij zo zijn eigen glazen in gooit...
Hij heeft een nette winkel en webwinkel en een mooie rijdende winkel voor op concours.
Waar ik wel van opkijk is dat hij zich nog op concoursen durft te vertonen met zoveel ontevreden klanten die hun bestellingen maar niet krijgen :+

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 23:37

consumentenbond of wat anders dat ze is een keer gestopt worden?

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 00:05

Eigenlijk ben ik nu best wel beledigd. Ik ben een klant, heb een negatieve ervaring met een bedrijf. En in plaats van dat het opgelost wordt, word ik uitgemaakt voor oplichter die hier met een anonieme verzonnen naam een bedrijf probeert zwart te maken.

Dunsborg, ga je schamen! En vooral: DOE ER IETS AAN! Dit kan gewoon echt niet meer.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 08:56

HIj zit wel degelijk zelf op bokt hoor ;)

dragon2

Berichten: 20
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:08

SayaJones schreef:
99% zeker dat het niet aan de bank ligt :Y)


Ik heb m'n geld nu net vanmiddag retour gehad. Een volle week nadat bericht werd dat het overgemaakt was.
Nou ja, dit is nu afgehandeld dan.

Wel echt jammer, ik heb eens teruggegeken: ik heb er zeven maal eerder besteld en dat is allemaal prima verlopen. Mooie en aparte spullen voor een goede prijs en met een paar dagen tot een week geleverd. Een keer kon er iets kleins niet geleverd worden, dat werd netjes aangegeven en de rest van de bestelling heb ik toen ontvangen zonder alsnog verzendkosten te hoeven betalen.

Echt jammer dat het de achtste keer zo falikant misging.

BabiiVeeraa
Berichten: 1003
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:45

In de hoop dat de eigenaar inderdaad nog meekijkt op Bokt:

Normaal ben ik niet van het achterlaten van Gastenboekberichtjes, maar gezien mijn pogingen tot het opnemen van contact op iedere andere wijze worden genegeerd, heb ik helaas geen andere keuze.

Ik heb een slechte ervaring met De Dunsborg Ruitersport. Om niet te zeggen en ontiegelijk slechte ervaring.
Graag ga ik uit van het goede in de mens en dus ook in deze zaak, ik neem dan ook aan dat mijn verhaal een opzichzelfstaand verhaal is, zeker gezien alle goede ervaringen verder in dit gastenboek.

Op zaterdag 13 mei heb ik via dze website een rijbroek besteld. Deze bestelling is direct via iDeal betaald.
Na ontvangst van de betalingsbevestiging, heb ik niks meer vernomen.

Om deze reden heb ik op:
- woensdag 17 mei een e-mail gestuurd, waarop ik géén reactie kreeg
- zaterdag 20 mei een privébericht verstuurd via Facebook, waarop ik wederom géén reactie kreeg
- woensdag 24 mei telefonisch contact gehad. E.e.a. zou uitgezocht worden waarna ik per e-mail op de hoogte gebracht zou worden. Deze e-mail is nooit binnengekomen.
- zaterdag 27 mei weer telefonisch contact gehad. Hierin werd verteld dat er "contact is met Duitsland" maar dat niet duidelijk is of er nu wel of niet een nieuwe rijbroek is verstuurd. Wederom de belofte dat ik per e-mail op de hoogte gehouden zou worden, dit maal zelfs met een dag: maandag 29 mei.
Het was voor mij geen verrassing, maar wel een extra teleurstelling dat er alweer geen contact werd opgenomen en dat De Dunsborg Ruitersport zich dus weer niet aan gemaakte afspraken hield.

Vervolgens heb ik op dinsdag 30 mei telefonisch contact gezocht. Er werd niet opgenomen, waarna ik de voicemail heb ingesproken. Welgeteld 1 minuut na het inspreken van de voicemail, ontving ik een "standaard e-mail" waarin staat dat de order "OP MIJN VERZOEK" is geannuleerd en dat het geld binnen 1 à 2 werkdagen wordt teruggestort.
Ik heb nooit, maar dan ook nooit, aangegeven de order te willen annuleren, daar De Dunsborg Ruitersport de enige zaak is die de betreffende rijbroek nog verkoopt. Ik heb daarom op de betreffende e-mail gereageerd dat ik de order helemaal niet wilde annuleren, maar dat ik het wel een kwalijke zaak vind hoe er met dit dossier wordt omgegaan.

Inmiddels zijn we 2 weken verder. Ik heb na mijn verzoek om de order niet te annuleren niks meer van De Dunsborg Ruitersport vernomen, maar ook mijn geld niet teruggekregen. Bij pogingen om telefonisch contact op te nemen, word ik doorgeschakeld naar een voicemailbericht wat aangeeft dat er geen voicemail kan worden achtergelaten, omdat de inbox vol is.

Met andere woorden, ik heb geen rijbroek ontvangen, heb geen idee of mijn order nu wel of niet is geannuleerd, heb geen geld terugontvangen en kan ook op geen enkele manier in contact komen met De Dunsborg Ruitersport.
Ik vind dit een zeer, zeer kwalijke zaak en verwacht dan ook snel een reactie te krijgen vanuit De Dunsborg Ruitersport. U heeft mijn gegevens.

Zowel op het gastenboek als op Facebook worden berichten eerst beoordeeld door de beheerder. M.a.w, dit bericht gaat er nooit door komen. Ook via fb messenger wordt er een standaard bericht gestuurd dat de winkel gesloten is wegens familieomstandigheden (een "verzonnen?" begrafenis van 16 februari lees ik hier?) en dat ze gaan kijken wat ze kunnen doen.

Als er niet snel een reactie komt, ga ik inderdaad aangifte doen en informatie inwinnen voor het ondernemen van juridische stappen.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:26

Pff wat een verhaal BabiiVeeraa :( Hopelijk lezen ze hier mee en gaan ze actie ondernemen

Maar ook ik heb slechte ervaringen met ze er ga er dus ook NOOIT meer wat bestellen, akelige mensen... En ook nog steeds dood leuk op Facebook allemaal advertenties zetten en als je dan reageert dat mensen beter niet kunnen bestellen krijg je wel gelijk bericht van ze :')

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 15:48

Erg vervelend Babiiveeraa, het is dat ik mezelf al een paar jaar geleden heb beloofd om er niet meer heen te gaan, anders was ik er even langs gegaan voor je, om te vragen hoe of wat :o

Petra1969yn

Berichten: 3
Geregistreerd: 05-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:02

Sinds 4 juni ben ik 116.00 kwijt aan deze zaak. Geen reactie. Niet via mail of facebook. Heel vaak gebeld en vm achtergelaten. 2x een man aan de lijn. Smoesjes over sterfgeval dat winkel tijd dicht is geweest.
Daarna toezegging dat ik mijn geld terugkrijg.
Mooi niet dus. Ik ga rechtsbijstand inschakelen. Dit pik ik niet meer. Oplichters zijn het.

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:23

Petra1969yn schreef:
Sinds 4 juni ben ik 116.00 kwijt aan deze zaak. Geen reactie. Niet via mail of facebook. Heel vaak gebeld en vm achtergelaten. 2x een man aan de lijn. Smoesjes over sterfgeval dat winkel tijd dicht is geweest.
Daarna toezegging dat ik mijn geld terugkrijg.
Mooi niet dus. Ik ga rechtsbijstand inschakelen. Dit pik ik niet meer. Oplichters zijn het.


Ze hebben dus nu nog steeds hetzelfde excuus? Laf zeg. Als je bestellingen niet meer aan kunt moet je de webshop (tijdelijk) stop zetten ipv mensen zolang laten wachten en 9 vd 10 keer gewoon niet reageren! -:(-

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:44

en als je een opmerking maakt op Facebook wat ze niet aanstaat wordt je maar geblokkeerd :+

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:46

Zie dat je ze ook geen sterren kan geven op fb? Jammer zal ook wel een rede hebben...

Petra1969yn

Berichten: 3
Geregistreerd: 05-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:14

Nadat ik gisteren rechtsbijstand ingeschakeld had, heb ik vandaag ineens mijn geld retour ontvangen. Dit is niet te geloven. Na bijna 2 mnd geen reactie. Ik ben echt blij. En een leerschool voor mij.
Nooit...maar dan ook echt nooit meer zal ik daar iets bestellen!

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:10

Petra1969yn schreef:
Nadat ik gisteren rechtsbijstand ingeschakeld had, heb ik vandaag ineens mijn geld retour ontvangen. Dit is niet te geloven. Na bijna 2 mnd geen reactie. Ik ben echt blij. En een leerschool voor mij.
Nooit...maar dan ook echt nooit meer zal ik daar iets bestellen!

Ze lezen dus nog wel mee :D

Fijn dat je geld terug is!

BabiiVeeraa
Berichten: 1003
Geregistreerd: 11-02-08

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:04

Ik heb inmiddels gelukkig ook mijn geld terug :)

ponieke10
Berichten: 37
Geregistreerd: 12-02-12

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 13:06

Ga denk ik ook mijn rechtsbijstand inschakelen ,ben al sinds oktober bezig.

Misschien een idee voor een boktmeeting met gedupeerden voio de ingang van de winkel.
}:)

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 13:23

Oktober??!! Vorig jaar????
Dat is echt niet oké hoor, er zou echt een keer een flinke aanklacht tegen ze ingediend moeten worden :n

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:37

Ik zag laatst op FB een advertentie langskomen van een rijbroek die ik graag wilde hebben. In het verleden heb ik vaker bij de Dunsborg besteld (mn horseware dekens) en altijd naar volle tevredenheid. Een keer een rijbroek teruggestuurd vw niet passen, dat duurde toen wel even voordat ik mijn geld weer had. Nu heb ik de broek toch maar niet besteld, teveel horrorverhalen hier. Zonde hoor, ze hebben echt mooie aanbiedingen soms.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:14

Als je die jeans rijbroek bedoelt, die is momenteel een paar euro goedkoper bij Agradi met 35% sticker :o

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:13

luxje schreef:
Als je die jeans rijbroek bedoelt, die is momenteel een paar euro goedkoper bij Agradi met 35% sticker :o


Dat is goed om te weten. Had er aankomende week al voor naar de winkel willen rijden omdat ik door de verhalen idd niet durf te bestellen :=

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:39

luxje schreef:
Als je die jeans rijbroek bedoelt, die is momenteel een paar euro goedkoper bij Agradi met 35% sticker :o



Ja idd :D leek mij wel wat. Ik ga eens kijken, bedankt voor de tip!