suikermeisje schreef:xVera94 schreef:Nou, bij mij is het naar tevredenheid opgelost! Jammer dat het ruim 2 maanden moest duren.
Ik heb een bemiddelaar telefonisch contact laten opnemen en toen was het zo geregeld! Ik heb een nieuw paar laarzen opgestuurd gekregen gisteren en heb ze vandaag al mogen ontvangen. Ik had de kunstlederen variant, maar heb de leren (duurdere) variant gekregen, omdat de kunstleren schacht waarschijnlijk mijn klacht gaf. Kortom, op dit punt is fijn met mij meegedacht bij Dunsborg Ruitersport en is mijn klacht uiteindelijk naar behoren afgehandeld!
Wel jammer dat hiervoor weer leugens waren en je een bemiddelaar moest inschakelen. Dit moet zo’n zaak toch zelf op kunnen lossen. Volgens mij koopt niemand straks meer wat online bij ze.
Ben ik het helemaal met je eens hoor, jammer dat het zoveel voet in de aarde had. Had mijns inziens niet gehoeven, aangezien ik in eerste instantie helemaal geen klacht over het bedrijf / de service had, alleen over de kwaliteit van een paar laarzen. Daar kan een bedrijf niet altijd wat aan doen, maar dan moet het wel worden opgelost, anders blijft zo’n klacht bestaan en groeit deze alleen maar verder uit.