De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 23:55

En nog steeds super tevreden met de Dunsborg. Hadden een mooie actie met Rambo sweet itch hoody's. Dit keer besteld over de website, en ook dit keer netjes geleverd, mail gehad dat het onderweg was en alles +:)+

Morpheus81
Berichten: 570
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:26

Wil mij ook graag nog even uitlaten over de betreffende winkel. Ik kom helemaal niet uit de regio (woon in de Randstad), maar als ik op visite ben bij vrienden, probeer ik het altijd zo te plannen dat ik nog even bij De Dunsborg langs kan! Ik vind de service heel goed.

Ze hadden een keer een aanbieding gehad, waarbij wat geselecteerde kleding met 20% korting werd aangeboden. Echter was deze actie afgelopen en werd de winkel opnieuw ingericht (ze waren er op dat moment mee bezig). Inmiddels hing er op het bewuste rek dus overduidelijk 'nieuwe collectie' kleding, maar het 20% kortingskaartje zat er nog op! Ik kreeg zonder problemen toch 20% korting op een rijbroek die net in het assortiment was opgenomen!

Ik werk zelf als leidinggevende op de Customer Service afdeling van een heel grote webshop en weet als geen ander met wat voor dingen je als winkel/webshop te maken kunt krijgen. Positieve ervaringen krijg je (logischerwijs) lang niet altijd te horen en minder goede ervaringen worden lang onthouden. 'Je bent zo goed als je laatste levering.'

Gelukkig is het zeker niet allemaal kommer en kwel en voeren de leuke contacten de boventoon en is het werken met mensen een prachtige uitdaging die veel voldoening geeft! Dunsborg, ga zo door! Binnenkort ga ik jullie kant op verhuizen en dan kan ik zo vaak langskomen als ik wil! Verheug me er nu al op.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:36

Ik woon in het zelfde dorp, maar ben heel tevreden!
Leuke winkel, ruim assortiment en aardige mensen.
Altijd in voor een praatje en leuke acties.


Nadeel, mijn portemonnee vind het minder :').

Evelienepien

Berichten: 3306
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:53

Vriendin heeft begin deze week 2 hoofies besteld en deze zijn netjes binnengekomen :D
Niets te klagen :D

tommy01
Berichten: 106
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:42

dan hier maar proberen....

ik word ook ontevreden met name over de bereikbaarheid!!

ik heb 8-4 een rambo deken besteld en betaald. en tot op heden niks ontvangen er wordt niet gereageerd op mail, en de telefoon wordt niet opgenomen.

graag u reactie De Dunsborg?!

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:56

Goedemorgen mevrouw of mijnheer,

Het is niet duidelijk uit uw bericht wanneer u heeft geprobeerd ons te bereiken. Wij zijn op dit moment verrast door een storing in de glasvezel van de telefoon en internet verbinding van de server. Het is ons niet duidelijk of deze storing er ook al was voor het Paasweekend. Gelukkig ontvang ik Bokt via mijn mobiel. Wanneer u een ordernummer door kunt geven kan ik e.e.a. misschien voor u nakijken. Alle bestellingen zijn tot nu toe gewoon verzonden. en 8 april is al even geleden. Bestellingen gaan in de regel dezelfde dag of een dag later weg. Vriendelijke groeten, Meindert Hoogeweegen De Dunsborg Ruitersport

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:26

Jullie hebben wel vaak last van storingen en dergelijke is mijn mening!

Ik lees veel dat jullie niet berijkbaar zijn. En dat was mijn ervaring ook. Wellicht daar wat aan gaan doen en een duidelijke voicemail maken in plaats van elke keer een storing de schuld te geven.

Waarom nemen jullie bijna nooit de telefoon op?

En waarom niet reageren op de mail maar wel op een open forum te gaan reageren?

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:00

wortelsussie schreef:
Jullie hebben wel vaak last van storingen en dergelijke is mijn mening!

Ik lees veel dat jullie niet berijkbaar zijn. En dat was mijn ervaring ook. Wellicht daar wat aan gaan doen en een duidelijke voicemail maken in plaats van elke keer een storing de schuld te geven.

Waarom nemen jullie bijna nooit de telefoon op?

En waarom niet reageren op de mail maar wel op een open forum te gaan reageren?


Goedemorgen,

Wij hebben inderdaad een aantal hinderlijke storingen gehad in de internet en telefoonverbinding, die allebei via dezelfde glasvezel verbinding gaan. Wij hebben ons laten overhalen om van een normale verbinding over te stappen naar een glasvezelverbinding omdat deze veel sneller en kwalitatief beter zou zijn. Alles behalve dat. Wij kunnen dus ook niemand glasvezel aanraden en gaan hier ook zo snel mogelijk van af stappen.
Daarnaast hebben wij een duidelijke voicemail. De ervaring is echter dat men nauwelijks een boodschap inspreekt.

Overigens zijn wij een 'gewone' Ruitersportspeciaalzaak met daarnaast o.a. een Webwinkel.
De afhandeling van de Webwinkel gebeurt grotendeels automatisch via de e-mail vanuit het verzendhuis.
Wat betreft de telefonische bereikbaarheid van de winkel, geven wij inderdaad 'voorrang' aan klanten in de winkel. Wanneer de drukte in de winkel het toelaat wordt de telefoon direct beantwoord. Wanneer de drukte in de winkel het niet toelaat, worden telefoontjes terug gebeld zodra dit mogelijk is. Alle ingesproken verzoeken worden beantwoord. Wij vinden het echter niet juist ten opzichte van een klant in de winkel om telkens hierbij weg te lopen om de telefoon voor te laten gaan.

Wij zijn op dit open forum beland omdat dit door derden is aangemaakt.
Wij hebben gemeend om gewoon open en eerlijk op berichten die hier geschreven worden te kunnen reageren. Wij hebben niets te verbergen en verschuilen ons niet achter verzonnen namen e.d. zoals de meesten op dit forum.

Het gebeurt dat klanten ons niet direct telefonisch konden bereiken of niet direct een reactie kregen op een e-mailbericht. Het is dan tegenwoordig blijkbaar gewoon om niet de moeite te nemen om een boodschap in te spreken, maar wel de moeite te nemen om een reactie op een open forum op internet te zetten.

Wij blijven de moeite nemen om ieder telefoontje (of voicemail bericht), iedere e-mail en ook iedere reactie via een open forum, netjes te beantwoorden.

Vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:26

Meindert +:)+ _/-\o_ echt netjes verwoord. Er wordt in deze tijd van hypersnelle communicatie wel eens vergeten dat er ook nog ouderwetse winkels zijn. En dat het personeel daar zich ook niet in tweeen kan splitsen. En ik vind het nog veel meer terecht dat die klant die in de winkel is voor gaat op een telefoontje _/-\o_ Niks irritanter dan als klant elke keer te moeten wachten omdat diegene die je helpt weer aan de foon hangt.

Voor wat het niet bereikbaar zijn aangaat, tot nu toe heeft hij op elke klacht die hij hier via het forum krijgt altijd netjes een antwoord gegeven. En ook via de mail heb ik altijd nog een respons gehad. En ik heb ze toch echt wel het leven lastig gemaakt met vervelende vragen :D
"Men" vergeet nog wel eens dat de hypersnelle communicatie niet altijd foutloos verloopt en dat als je internetverbinding eruit ligt je wel van alles kan willen maar er niks meer gaat.

Als je dus problemen hebt met hun, iets niet geleverd is, kan je altijd nog via dit forum een PB sturen. Of je hier in het topic even melden. Tot nu toe heb ik nog niemand gehoord die niet geholpen is.

Wat de glasvezel aangaat. Ja daar hoor ik veel meer van die "goede" berichten over.

tommy01
Berichten: 106
Geregistreerd: 21-10-04

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:26

Nouja.... Sorry maar als ik sinds 14 april zon 7x gebeld heb een mail heb gestuurd, en nergens reactie op krijg..... Denk ik dat t inspreken van de vm weinig zin heeft .

Ik hoop dat ik nu zsm de deken ontvang, want als ik m niet nodig had had ik m niet besteld

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:29

Maar waarom kan Meindert dan niet gelijk op de mail reageren? Dan hoeven wij hier ook niet te reageren met onze klacht(en).

Wbt telefoon, hebben jullie het dan zo druk in de winkel dat er bijna nooit opgenomen kan worden? Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Er is altijd wel een plekje om even de telefoon op te kunnen nemen.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:02

tommy01 schreef:
Nouja.... Sorry maar als ik sinds 14 april zon 7x gebeld heb een mail heb gestuurd, en nergens reactie op krijg..... Denk ik dat t inspreken van de vm weinig zin heeft .

Ik hoop dat ik nu zsm de deken ontvang, want als ik m niet nodig had had ik m niet besteld


Inmiddels is heeft deze mevrouw via een PB haar ordernummer doorgegeven.

Gebleken is dat de bestelde deken begin vorige week is verzonden en afgelopen zaterdag of gisterochtend op de retouren-afdeling van ons verzendhuis is terug gekomen. De deken is volgens de stickers van de pakketdienst op de doos, een aantal malen tevergeefs aangeboden.

Wij hebben mevrouw laten weten dat wij de door haar bestelde deken vandaag nogmaals naar haar verzenden, ditmaal per aangetekende post.

Overigens kunnen wij hier melden dat gisteren sinds het einde van de dag, onze glasvezelstoring is verholpen zodat wij weer de beschikking hebben over internet en telefoon.

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

tommy01
Berichten: 106
Geregistreerd: 21-10-04

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:16

ja als t goed is komt ie zo! bedankt!!

Anoniem

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:24

Ik heb een deken besteld via de webshop en alles is keurig verlopen.

Hier dus een positieve ervaring. Wanneer ik een ander deken nodig heb bestel ik hem weer daar.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:59

Ik heb een pb gestuurd.
Ik heb op 2 april bericht gekregen dat mijn bestelling in behandeling was en waarschijnlijk voor het weekend zou arriveren. Ik heb daarna niets meer vernomen.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:08

Nikass schreef:
Ik heb een pb gestuurd.
Ik heb op 2 april bericht gekregen dat mijn bestelling in behandeling was en waarschijnlijk voor het weekend zou arriveren. Ik heb daarna niets meer vernomen.



Beste mevrouw,

U stuurt vijf minuten geleden een PB.
Ik reageer daar namens De Dunsborg direct op en geef u de reden.
Tevens geef ik aan dat ik hier morgen op terug kom.

Jammer dat u hier nu gelijk een 'klacht' wilt uiten.

Willeke

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 07:43

U interpreteert het als een klacht maar dat is niet wat ik schrijf. Het is alleen een constatering van mijn kant en ik vind het helemaal niet erg dat ik er even op moet wachten.

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:47

Wat kunnen sommigen zeuren. Ik heb veel contact met de Dunsborg over Facebook en het komt voor dat ik wat vaker een bericht moet sturen. Tja, ach... Aan het einde van de dag zijn wij allemaal mensen.
Ik meen dat het een kleinschalige onderneming is en geen zoals de Divoza of Epplejeck, daarmee bedoel ik te zeggen dat er minder personeel bij betrokken is, maar dat zij toch goede service leveren. Indien je je klacht bij de Dunsborg dropt, dan ben ik van mening dat je gehoord wordt (zie eerdere bericht over een bestelde deken van mij die bleef hangen).

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:09

Ik vind het een heel fijne winkel.
Ben er wel eens geweest om een rode zweetdeken te kopen voor een Fries van familie van ons!
Ze hebben de deken nu nog steeds.

Heb er ook mijn paardrijschoenen van(die nu onderhand wel kapot gaan :D)

Ook heb ik mijn zweep en nog veel meer dingen ervan!

Peetla
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:03

Ik denk dat ik nu ook maar even moet reageren. Ik heb op 16 mei een rijbroek besteld en tot op heden (27 mei) nog steeds niets ontvangen. Ik heb meerdere keren het antwoordapparaat ingesproken en meerdere e-mails verstuurd met de vraag wanneer ik nu eindelijk mijn broek mag ontvangen. Helaas heb ik nul komma nul aan reactie mogen ontvangen. Ik hoop dat dit bericht dan misschien wel de reactie geeft waarop ik hoop??? Namelijk mijn rijbroek. Mijn ordernummer is 1140. |(

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:15

Beste meneer of mevrouw,

Hoewel ik twijfel aan de echtheid van dit bericht, zal ik even netjes reageren.
Van de bestellingen die op of rond de door u genoemde datum van 16 mei j.l. bij ons in de winkel of via de webwinkel zijn gedaan, staan geen bestellingen van een rijbroek open.

Wanneer uw bericht serieus is, verzoek ik u ons uw naam door te geven alsmede, wanneer de bestelling via de Webwinkel is gedaan, uw ordernummer.
Ter bescherming van uw privacy adviseer ik u ons te berichten per e-mail, of via een PB via Bokt.nl

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:26

Laat ik voorop stellen dat ik helemaal niet ontevreden ben over De Dunsborg. In tegendeel: mooie producten en een prima service. De bereikbaarheid laat soms wat te wensen over, maar daar hebben we nu dit topic voor :D dus dan is dat ook weer opgelost.
Wel stoor ik me eraan dat "Hengelo" in dit topic nogal eens suggereert dat mensen niet serieus zijn. Waarom zou Peetla bijvoorbeeld haar bericht niet "echt" zijn? Dit vind ik een hele rare manier van communiceren. Wij gaan er als klant ook vanuit dat De Dunsborg te goeder trouw is, waarom dan die wantrouwige reactie elke keer wanneer iemand een beetje kritisch reageert?

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:45

Nikass schreef:
Laat ik voorop stellen dat ik helemaal niet ontevreden ben over De Dunsborg. In tegendeel: mooie producten en een prima service. De bereikbaarheid laat soms wat te wensen over, maar daar hebben we nu dit topic voor :D dus dan is dat ook weer opgelost.
Wel stoor ik me eraan dat "Hengelo" in dit topic nogal eens suggereert dat mensen niet serieus zijn. Waarom zou Peetla bijvoorbeeld haar bericht niet "echt" zijn? Dit vind ik een hele rare manier van communiceren. Wij gaan er als klant ook vanuit dat De Dunsborg te goeder trouw is, waarom dan die wantrouwige reactie elke keer wanneer iemand een beetje kritisch reageert?


Geachte mevrouw of meneer Nikass,

Helaas worden wij er regelmatig mee geconfronteerd dat niet iedereen die via een dergelijk forum als Bokt, even serieus is.

Het is bekend dat er ook, laten we zeggen collega-bedrijven, een account op Bokt en andere forums hebben om, onder de een of andere fantasienaam, hun eigen producten en diensten de hemel in te prijzen en anderen juist zwart te maken.

Ook worden er via de Webwinkel jaarlijks tientallen bestellingen geplaatst die zogenaamd zullen worden afgerekend wanneer de bestelling in de winkel wordt opgehaald. (die hoeven dus niet van te voren via iDEAL afgerekend te worden).
Vele van deze bestellingen worden nooit opgehaald. Bij controle is onder andere gebleken dat de opgegeven klanten nooit iets besteld hadden, dat een opgegeven e-mail adres of telefoonnummer niet bestaat e.d.

Dit draagt er toe bij dat ik inderdaad wel enige reserve heb wanneer er weer eens een bericht op deze pagina verschijnt.

Het verbaast mij nog steeds dat iedereen op een dergelijk forum van alles en nog wat anoniem kan roepen zonder zich bekend te maken, terwijl een bedrijf met naam en toenaam wordt genoemd en daardoor veel schade kan oplopen.

Omdat ik er iedere keer toch maar weer vanuit ga dat het bericht van een serieus iemand afkomstig is, reageer ik netjes.

Vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Berichten

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:52

Dat verklaart het een en ander. Dan begrijp ik uw reactie beter. Vervelend dat het op die manier moet gaan.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:59

Nikass schreef:
Dat verklaart het een en ander. Dan begrijp ik uw reactie beter. Vervelend dat het op die manier moet gaan.


Hartelijk dank voor uw begrip.

Ik zal ook bij eventuele toekomstige opmerkingen proberen om zo vriendelijk mogelijk te blijven reageren.
Iedere opmerking kan serieus bedoeld zijn.

En hoewel wij onze uiterste best doen om alle transacties zo vlot mogelijk en zonder fouten uit te voeren, kan ik me ook best voorstellen dat iemand een keer een vraag of opmerking heeft.