Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
wortelsussie schreef:Jullie hebben wel vaak last van storingen en dergelijke is mijn mening!
Ik lees veel dat jullie niet berijkbaar zijn. En dat was mijn ervaring ook. Wellicht daar wat aan gaan doen en een duidelijke voicemail maken in plaats van elke keer een storing de schuld te geven.
Waarom nemen jullie bijna nooit de telefoon op?
En waarom niet reageren op de mail maar wel op een open forum te gaan reageren?
tommy01 schreef:Nouja.... Sorry maar als ik sinds 14 april zon 7x gebeld heb een mail heb gestuurd, en nergens reactie op krijg..... Denk ik dat t inspreken van de vm weinig zin heeft .
Ik hoop dat ik nu zsm de deken ontvang, want als ik m niet nodig had had ik m niet besteld
Nikass schreef:Ik heb een pb gestuurd.
Ik heb op 2 april bericht gekregen dat mijn bestelling in behandeling was en waarschijnlijk voor het weekend zou arriveren. Ik heb daarna niets meer vernomen.
Nikass schreef:Laat ik voorop stellen dat ik helemaal niet ontevreden ben over De Dunsborg. In tegendeel: mooie producten en een prima service. De bereikbaarheid laat soms wat te wensen over, maar daar hebben we nu dit topic voor dus dan is dat ook weer opgelost.
Wel stoor ik me eraan dat "Hengelo" in dit topic nogal eens suggereert dat mensen niet serieus zijn. Waarom zou Peetla bijvoorbeeld haar bericht niet "echt" zijn? Dit vind ik een hele rare manier van communiceren. Wij gaan er als klant ook vanuit dat De Dunsborg te goeder trouw is, waarom dan die wantrouwige reactie elke keer wanneer iemand een beetje kritisch reageert?
Nikass schreef:Dat verklaart het een en ander. Dan begrijp ik uw reactie beter. Vervelend dat het op die manier moet gaan.